Döntő✨

192 11 8
                                    

Reggel korán ébredtünk Pankával és elmentünk futni. Próbáltuk levezetni a feszkót. Panka eléggé izgul, amit megértek. Ha ma nyer, teljesen megváltozhat az élete.
— Hallod! - mondta lihegve.
— Hmm? - morogtam rá, majd megálltam.
— Nem megyünk mostmár vissza a lakásba? - mondta, majd megfogta palackját és inni kezdett.
— Szerintem jobb lenne! Eléggé kifárasztott ez a reggeli futás! De előbb ugorjunk be a boltba és vegyünk valamiket a reggelihez! - mondtam a lánynak, majd elindultunk a boltba.
— Csak siessünk, mert már 9 óra és 12-re már a székházba kell legyünk! - mondta Panka kicsit idegesen. Hamar bevásároltunk, majd haza mentünk.
— Mit kérsz reggelire? - kérdeztem a kapkodó lánytól.
— Valami szenyát dobj össze! Megyek letussolok! - mondta Paulina, majd elment a fürdőszobába. Én mondatát megfogadva kezdtem is készíteni reggelinket, amikor bejövő hívások érkezett Marcitól.
— Jóó reggelt kicsim!!! - köszönt a telefon másik oldaláról a fiú.
— Neked is manókám! - köszöntem vissza a fiúnak.
— Mit csinálsz? Látom jól ki vagy izzadva. - nézett rám meglepődve.
— Reggelit készítek! Kb 5 perce értünk haza a reggeli futásból. Veled mizu? - kérdeztem egy kicsit hangosabban, mert távolabb volt a telefon a kelleténél.
— Te mióta futsz reggel? - kérdezte kíváncsian.
— Panka miatt. Így könnyebben levezeti a feszültséget! - mosolyogtam rá.
— Jaaa értem! Én nemsoká indulok Pestre! - mondta a fiú fülig érő mosollyal.
— Az jó!-Várj! Miii?? Jössz Pestre?? - mentem a telefonhoz közel és mosolyogni kezdtem.
— Igenn! Megyek a döntőre! Ja meg hozzád ! - mosolygott pimaszul.
— EZAZ!! Végreeee! Deee! Biztos vagy benne, hogy 100%-osan meggyógyultál? - kérdeztem aggódva.
— Igen! Nyugi! Nemsokára látjuk egymást! Már kurvára hiányzol!!! - mondta a fiú boldogan.
— Igennn! Te is nagyon hiányzol! Mindent el kell mesélned, ha ide érsz! - mondtam higgadtan.
— Igenis, főnökasszony! - mondta Marci.
— Viszont nekem most le kell tennem! 10 óra van és várom Pankát, hogy reggelizzünk, aztán pedig készülünk! 12-re ott kell legyünk a székházba. Majd hívj ha ide értél és kimegyek eléd! Ok? - mondtam a fiúnak boldogan.
— Oké szivem! Szeretlek! Puszi! - köszönt el.
— Én is téged! Szia! - köszöntem el a szőke hercegtől. Miután letettem leültem az asztalhoz és enni kezdtem. Eközben Paulina vissza jött a konyhában.
— Na, beszéltél a szösziddel? - kérdezte kíváncsian.
— Igen! Nemsokára indul! Jön a döntőre!!! - válaszoltam boldogan.
— Ahww! Na akkor megvan az öröm mindkettőnknek! - mosolygott boldogan.
— Hoppáá! Van valami amiről nem tudok?? - mosolyogtam perverzen.
— Hátttt. -nevetett fel. — Az úgy volt, hogy az elébb beszéltem a barátommal és ő is jön a döntőre!! És azt mondta, hogy nagyon meg fog szeretgetni a döntő után. - mosolygott elpirulva.
— Ahhhww!! Grrrr😏 - mosolyogtam rá pimaszul, amin mindketten felnevettünk. Reggeli után gyorsan elkészültünk, majd elindultunk a székházhoz.
A székházba beérve a mentorok, anyukám és Lady Szomjas Dzseni köszöntött. Mindenki elpróbálta utoljára a dalait, majd a stylisthoz, sminkeshez és a fodrászhoz sietett.
Nekem egy nagyon csini fekete térdig érő selyem anyagú ruhám van. A hajam ponytailba van kötve. A sminkem pedig natur.
Szerintem nagyon jól nézek ki. A versenyzőkről ne is beszéljünk! Ők is nagyon jól néznek ki!
Pár perc múlva telefonom csörögni kezdett. Marci hívott. Gyorsan felvettem.
— Sziaaa! - mondtam boldogan.
— Itt vagyok a székház előtt! Gyere ki értem hercegnő! - mondta boldogan. Ezt meghallván egyből bontottam a vonalat és kiszaladtam a székház elé, ahol Marci már várt. Odarohantam hozzá és az ölébe ugrottam.
— Vigyázz a gyönyörű ruhádraaa nehogy kiszakadjon!! - mondta nevetve, majd vissza ölelt.
— Nem érdekel a ruhám!! Te érdekelsz! Csak te!! - mondtam boldogan, majd fejét velem szembe fordítottam, majd a szemébe néztem.
— Hiányoztál szépségem! - nézett mélyen szemembe, majd megcsókolt. Hosszú csókjaink után megfogtam a kezét és elindultam vele be a székházba. Mindenkit megölelgetett, majd helyet foglalt mellettem a backstageben.
1 perc és kezdődik az utolsó élő show. Marcival megölelgettük a versenyzőket és sok sikert kívántunk nekik. Dávid épp a mentorokkal cseveg, amíg én és Marci beszélgetünk Dzsenivel és Rolival. (Minden versenyző a backstageben van) Marci lassan-lassan kezét a combomra helyezte, amin én elpirulva elmosolyodtam.
— Nem tudok várni az élő show végéig. Ne hari! - súgta fülembe Marci egy pimasz mosollyal.
— Majd az afteren ! - mosolyogtam rá. Egymás szemébe néztünk, majd megcsókoltuk egymást. Csókunkat Dávid zavarta meg, Alee színpadra hívásával. Alee kezdte a döntőt, aztan Paulina, majd Kamilla. Minden versenyző előadta számait, majd a 3. Helyezetet Kamilla kapta. A 2.-at Paulina. Es az 1-t Alee. Mindenkinek gratuláltunk, majd elmentünk az after partyra.
Én nem igazán ittam szinte semmit, csak egy félpohár vörös bort. Marcin már eléggé látszott, hogy nem keveset ivott. Mindenki táncolt, majd Marci odajött hozzám.
— Well well well! Nem folytatjuk amit elkezdtünk a backstageben? - súgta fülembe mosolyogva.
— Marci, te részeg vagy! - mondtam nevetve.
— Csak egy kicsit. Nyugi! De ha nem akarod, akkor gyere és táncolj velem! - húzott magával a táncparketre. Nagyon jó volt a hangulat. Mindenki táncolt valakivel, egyszer csak Paulina jött oda hozzánk a barátjával.
— Na, mi lépünk Regi! - nézett rám mosolyogva, utalva szavára, amit mondott pár órával ezelőtt.
— Jó szorakozást! - mondta Marci, amin felnevettünk. Nemsokkal Paulináék távozása után én és Marci is haza mentünk. (Nagy nehezen) Beestünk az ajtón, amit Lara észre is vett.
— Jézusom! Ijesztgettek itt! - nevetett fel Lara.
— Segíts. Eléggé bepiált az afteren! - mutattam a vállamba kapaszkodó Marcira, aki már félálomba volt.
— Jézusom. Te hogy hogy nem ittál? - kérdezte kíváncsian.
— Nem volt kedvem hozzá! Na de segíts már felvinni a szobámba! - szóltam Larának, aki egyből rohant és valahogy felvittük Marcit a szobába. Miután betakartam és megpuszilgattam lementem Larához.
— Amúgy mit keresel még fenn hajnali 3 kor? - kérdeztem kíváncsian.
— Nem tudok aludni. Így inkább lejöttem kajálni! - mondta Lara.
— Értem! Viszont menj pihenni! Én is megyek. Anya Alexnél alszik. Jó éjt! - köszöntem el tőle, majd felmentem Marcihoz, aki teljesen ki van ütve. Ahhhw milyen aranyosan alszik. Megzabálom. Lefeküdtem mellé, majd megöleltem hátulról és álomba szenderültem.

Miért élnénk, ha nem egy álomért? | ff. Mehringer Marci.Where stories live. Discover now