Próba🤍

369 14 2
                                    

Másnap arra kelek, hogy a fiúk kiabálnak:
— HOVÁ TETTED A GITÁROM?? - Hallottam meg Marci ideges hangját.
— ÉN NEM TETTEM EL SEHOVA! - Mondta Roli kiabálva.
— DE AKKOR KI TETTE EL? - Folytatta kiabálását Marci. Mi a hét szentség megy itt?
Ki rohantam idegesen a nappaliba és ordibálni kezdtem a veszekedő fiúkra.
— MÉGIS MI TÖRTÉNIK ITT? ALUDNI NEM TUDOK TŐLETEK! REGGEL 7 VAN! MIÉRT VESZEKEDTEK? - vágtam fejükhöz mondataim idegesen. Amit meghallván elhallgattak és a földre bámultak.
— HALLJAM! - szólaltam meg ismét idegesen.
— N-nincs meg a gitárom és azt hittem, hogy Roli eltette valahová... Sajnálom, hogy fekeltettünk.. - mondta megbánóan Marci.
— Azt észrevettem, hogy a gitár miatt balhéztok. Hová kapkodtok ennyire? - kérdeztem frusztráltan.
— 8- tól vannak a próbák és sietünk oda. Te is kell gyere azt hiszem.. - válaszolt Roli kicsit türelmetlenűl.
— Jaj fiúk! Nyugodjatok már le és légyszi készítsetek egy teát, amíg én átöltözök! Majd aztán megkeressük Marci gitárját és elmegyünk a próbára! - mondtam nyugodt kedves hangon. A fiúk elkezdtek tevékenykedni a konyhában, amin elmosolyodtam, aztán összekészülődtem. Felvettem egy farmer nacit egy fehér haspólóval, illetve egy fehér cipővel. A fekete-fehér bocis bundás táskámba beleraktam a szükséges dolgaim és kimentem a konyhába.
— Kész vagyok! - mondtam boldogan. A fiúk egyből megdícsérték az outfittem, majd leültem melléjük az asztalhoz.
— Hol van Alee? - kérdeztem kérdően.
— Elment a vonatállomáshoz a barátnőjéért. Ma itt fog aludni, szóval ma veletek kell aludjak. - mondta nyugodt hangon Roli.
— Mivaaan? - mondtam meglepően és kiköptem a teát a számból.
—Miért? Zavarok? - vigyorgott pimaszul.
Marcival össze néztünk és aztán vissza Rolira.
— N-nem! Dehogy! Gyere nyugodtan! Hagyjuk a turbékoló madárkákat közösülni nyugodtan! - mondta Marci irónikusan.
— Jéézusom Marci! Te beteg állat! - nevetett fel Roli, aztán mind a hárman elkezdtünk nevetni.
— Na rendben fiúk! Ha megittátok a teát, akkor menjünk és keressük meg Marci gitárját! - mondtam főnőkösdit játszva. LoL . Elkezdtük keresni a gitárt, amit sikeresen megtaláltunk a babzsák mellett, aztán elindultunk a próbára.
Útközben kedves Roland és Marci nem bírtak magukkal és folyamatosan viccelődtek és nevettek. Hihetetlen mennyi boldogság hormon tombolt a szervezetükben. Pár perc múlva már a próba terembe voltunk, ahol anyukám várt mosolyogva.
— Sziasztoook ! - jött oda hozzánk és sorban ölelt át minket.
— Szia anya! - pusziltam meg orcáját. - Na akkor én mostmár nem zavarok! - indultam volna, de anyukám közbe szólt.
— Drágám! Gyere és huppanj le a kanapéra szépen! A te munkád az, hogy meghallgasd és segítsd ki a versenyzőket! - invitált anyukám vissza a terembe. Lehuppantam a kanapéra és figyeltem, milyen zenéket énekelnek. Időközben megérkezett a két Alex is. De az egyik Alex (Alee) barátnője társaságában érkezett, aki leült mellém. Bemutatkoztunk egymásnak és hallgattuk tovább a fiúk dalait.
Marci párszor rám mosolygott és miútán elénekelte a dalát, mindig ki kérte a véleményem is, ami baromi jól esett. Alee és Rebeka ( a barátnője) a próbák után leléptek vacsorázni. Én, Roli, Marci és Byealex maradtunk beszélgetni. Anyukám is lelépett, mert Larával van közös programuk, ami meglepő, mert eddig soha nem mentek együtt sehova nélkülem.
— Na szóval urak és hölgyek, mi a véleményetek a dalokról? - kérdezte Alex mosolyogva.
— Nagyot fog robbani! - mondta Marci magabiztosan.
— Hát... nem is tudom... - mondta Roli kissé lecsüggedve.
— Na na Roland! Fel a fejjel! Jó lesz! - bátorította a fiút. — Na és Regi. Neked mi a véleményed a dalokról? - kérdezte Alex véleményem. Minden szempár rám nézett kíváncsian. Hirtelen nem tudtam mit mondani.
— Szerintem nagyon jó lett a dal választás és illenek a fiúk személyiségükhöz! Nagyot fog aratni! Hajrá! - fejtettem ki őszinte véleményem.
- Na látjátok! Minden jó lesz! - bátorította mentoruk a fiúkat. — Majd később beugrok hozzátok beszélgetni! Menjetek és pihenjetek! Ne csináljatok, olyat amit megbánnátok holnap! - mondta Alex irónikusan majd kiment a teremből. Mi nevetni kezdtünk és össze pakoltunk. Roli kiment Alexhez, hogy kérdezzen valamit tőle, ígyhát csak én és Marci maradtunk a teremben....
— Szerinted tényleg jó lesz a dalom? - kérdezte kíváncsian és mélyen a szemembe nézve.
— Igen! Nagyon szép és gyönyörűen fogod előadni szombaton! - mondtam mosolyogva és megsimogattam arcát, amin kicsit elpirult. Cuki. — Amúgy, holnap főpróba a színpadon és holnap után élő show! Várod már? - kérdeztem kedvesen és kőzben haladtunk kifelé a teremből.
— Őszinten szólva... kicsit izgulok de megpróbálok bele adni apait anyait! Nem fogsz csalódni! - nevetett fel a göndör.
— Úgy legyen! - öleltem meg aztán haza mentünk.

Miért élnénk, ha nem egy álomért? | ff. Mehringer Marci.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora