After party 😏

318 12 3
                                    

( Ebben a részben lesz némi nem gyereknek való jelenet is, ha kellemetlenül érzed magad e miatt, akkor kérlek ne olvasd el azt a részt. Puszii)

Az after partyra megérkezve, a party bejárati ajtajában várt és köszöntött mindenkit Lady Szomjas (Dzseni). Mindenkit pezsgővel és egy hatalmas öleléssel üdvözölt. Belépve az épületbe, egy óriási táncparkett, piás asztalok temérdeknyi alkohollal rajtuk, nasik, édességek és gyrostálak fogadtak. Egy hatalmas diszkó gömb világította be a termet különböző színekben. A Dj már a playlistet keresgette és lejátszott pár zenét kicsit halkabban. Jelenleg 7:52 van és a party 8:00-kor kezdődik. Szinte mindenki megérkezett Mardoll és Panka kivételével. Marci és a fiúk leültek egy asztalhoz beszélgetni és iszogatni a buli kezdetéig. Én ameddig meg nem érkezett Paulina és Mardoll a The Harmonies énekeseivel beszélgettem. Néhány percen belül lekapcsolódtak a fények, a diszkógömb világítani kezdett pompás színekben a Dj max hangerőn bömböltette a zenét. 8:00 van, de még a barátnőim sehol. Lehet rájuk kéne írjak. Telefonom kutatva arra eszméltem, hogy a zene elhalkul a diszkógömb lekapcsolódik és sötétség tölti be a termet. A terem egyik részében hírtelen felkapcsolódik 2 reflektorfény. Jobban megszemléltem, majd megláttam Mardollt és Paulinát a reflektor fényben. Ismét elindult a zene, a két lány énekelni és táncolni kezdett. Odajöttek hozzám és a reflektorfénybe húztak. Mardoll rappelni kezdett, Panka pedig táncba hívott. Mardollt leváltotta Paulina. Meglepetésemre Paulina is rap szerűséget tolt, amin Mardoll twerkelni kezdett én pedig kezemmel úgy tettem, mintha pénzt szórnák. A zene elhalkult, ami azt jelentette, hogy vége a számnak. Mindenki örjöngeni és tapsolni kezdett. Wooow! Ez kurva jó kezdés volt.
— Aztaaaaa kurvaaa! Ez nagyon király volt, csajok! - sikítottam fel és megöleltem két legjobb barátnőmet.
— Ugye keresték minket? - kérdezte magabiztosan Mardoll.
— Igennn! Kezdtem beparázni, hogy nem jösztök! - mondtam nevetve. A lányok szorosan megöleltek. A diszkógömb ismét elkezdett színesen világítani, a dj bömbőltette a zenét. Hatalmas buli volt, de egy valami hiányzott. Hiányzott Marci. Mielőtt neki kezdtek a piáláshoz, megakarom nézni, hogy mitcsinál.
Elkezdtem keresni barátomat, aki Alee-val és Byealexxel iszogatott még mindig ugyanannál az asztalnál.
— Sziasztok! - köszöntem a fiúknak és lehuppantam Marci mellé.
— Szia picim! - puszilta meg számat.
— Na mizu? - kérdeztem boldogan.
— Iszogatunk és beszélgetünk az élet jó dolgairól! - mondta Alee.
— Amúgy, te miért vagy még józan? -kérdezte Byealex egy pohár borral a kezében.
— Ami késik nem múlik! - vágtam egy pimasz mosolyt. — Marci, ha keresnél a táncparketen leszek Pankával és Mardollal! Na pusziii! - álltam fel az asztaltól és vissza siettem barátnőimhez, akik már a piákat szemlélték.
— Na mizuuu csajszikáim? - karoltam át mindkettőjüket.
— Vártunk téged, hogy együtt kezdjünk neki az estének! - mondta kedvesen Panka.
— Na csajok, szerintem kezdjünk valami egyszerűvel elsőnek. - mondta Mardoll büszkén.
— Szerintem menjünk sörpongozni! - adtam ötletet a két lánynak.
— Na ez kurva jó ötlet!!! - mondta Mardoll és Paulina egyszerre, ígyhát elmentünk a sörpong asztalához, de a fiú megelőztek minket. Alee és Marci is ott volt.
— Szép estét hölgyeim! - köszöntött csillogó szemekkel Marcell. Amint látom rajta, már hatott a pia. 😂
— Szia szivem! - mentem oda hozzá és megöleltem. A lányok aranyosan mosolyogtak ránk.
— Beszáltok a sörpongba ellenünk?- kérdeztem egy pimasz mosollyal.
— Mégszép! - mondták egyszerre.
Elhelyezkedtünk. Én a lányokkal az asztal egyik sarkába, a fiúk pedig a másikba. Én kezdtem a kört. Dobtam a pingpong labdával, ami sikeresen beleesett az egyik pohár sörbe. Odamentem és lehúztam egyből (xdd). Testemet hírtelen kirázta a hideg, az alkohol gyorsan átjárta testem és éreztem a melegséget. Kurva jó érzés volt.
— EZ KURVA JÓ! - kiáltottam fel és beálltam a sor végébe. Marci odajött hozzám.
— Azért, csak mérsékkel babszi! - puszilta meg homlokom és vissza állt a sorba. Ezt 2 órán keresztül játszottuk, aztán folytattuk a többivel. Táncoltunk sokat és nagyon jól éreztük magunkat. Én a lányokkal kissé becsicssentettünk, ezért leültünk egy asztalhoz beszélgetni.
— Naaaaa lányok, én annyira szeretlek titeket. - nevetgélt Panka.
— Én nem szeretlek titeket! Hanem
IMÁDLAK! - vihogtam én is.
— Na de még én, mennyire imádlak titeket csajszibarackjaim! - folytatta vihogásunkat Mardoll és elkezdett röfögni (najóxd). Mindhárman kitörtünk a röhögésből. Kacajunkat Marci szakította félbe.
— Sziaaaaasztoook hölgyek! - vágódott le mellém kissé ittas állapotban.
— Szia szőke herceg! - mondta Mardoll és folytatta a röhögést.
— Sziaaaaaa élet! - csókoltam meg barátomat.
— Látom, túl jól érzed magad! Nem megyünk mostmár haza?  - kérdezte Marci pimaszul. Ezt meghallván egyből felálltam az asztaltól.
— Na lányok, majd holnap tali! Nekem még dolgom van az ifjú úrral! - mondtam nevetve és rámosolyogtam szerelmemre. A lányok ismét nevetni kezdtek.
— Azért figyeljeteeek odaaahh! - mondta Paulina vihogva. — Nem akarunk keresztszülők lenni még!! - nevetett fel Panka.
— Nyugiii! - válaszoltam nekik és megöleltem őket.
— További jó szórakozást hölgyek! - mondta a lányoknak Marcell.
— Nektek is gerlepár! - válaszolt Mardoll.
— Az meglessz!! - mondtam nevetve, majd elindultunk hazafelé Marcival. Fél óra alatt már otthon is voltunk. Az ajtón belépve, egyből egymásnak estünk. Csókcsatába kezdtünk. Marci a falnak nyomva  csókolt tovább. Vadul faltuk egymást, míg a hálószobánkig nem értünk. A szoba ajtaját kinyítva ,, józanságunk" miatt beestünk az ajtón.
— Na bazdmeg. - kezdtem el nevetni, amit Marci folytatott. Gyorsan feláltunk és folytattuk, amit elkezdtünk. Végül az ágyon kötöttünk ki. Csókolgatni kezdte nyakamat, majd lejjebb ment. (Uhhxd) Megszabadítottuk egymást a ruháktól és megvalósítottuk, amit elkezdtünk. ( ezt nem szeretném részletezni me hari. A fantáziátokra bízom)
— Kurvára szeretlek! - súgta fáradtan fülembe a fiú, miután megtörtént aminek megkellett..
— Én is téged! - csókoltam meg a szöszit, majd elaludtam mellkasán.

Miért élnénk, ha nem egy álomért? | ff. Mehringer Marci.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora