3. Élő show :*

255 11 1
                                    

Épp a backstage-ben kuksolok a többiekkel. Nagy a feszültség a szobában. Mindenki izgatottan várja a kezdést. Marci épp a kezem szorongatja és kapkodja a levegőt. Alee pedig Kamilla kezét.( Ferenczi Kami) Mostanában nagyon sokat lógnak együtt, szóval talán tényleg egy párt alkotnak. Tök arik együtt.
— Regi! - súgta fülembe nevemet Marci.
— Mondjad kicsim! - súgtam vissza fülébe.
— Vajon Alee és Kami együtt vannak? - kérdezte kíváncsian.
— Fogalmam sincs. Én is ezen filóztam az előbb, de szerintem van esély rá. - suttogtam bölcsen a fiú fülébe, aki elkapta tekintetét és a backstage-ben lévő tv-re figyelt. Kezdődik az élő show. Dávid megjelenése ismét tökéletes (mint mindig). A mentorok már elfoglalták széküket, majd Dávid bombázta is kérdésekkel mindegyikőjüket. Elütötték az időt, majd szólították az első versenyzőt Alee-t. Alee fellépett a színpadra és meghódította minden lány szívét, de legfőképp Adél szívét egy szál rózsával. A mentoroknak tetszett a produkció, de többet vártak Alee-tól. Alee kicsit lehangolódva jött vissza a backstage-be, amíg a The Harmonies folytatta a showt. Mindenki gratulált Alee-nak és próbáltuk tartani benne a lelket. A the harmonies  leénekelték a csillagokat is, majd boldogan jöttek a backstage-be. Őket Mardoll váltotta. Akkora showt csinált, megint, mint mindig. Puskás és Adél nem voltak annyira elragadtatva, viszont Laci és Alex nagyon is. Mardoll kapott hideget meleget, majd ő is a backstage-be sétált. Mikor beért, felpattantam és megölelgettem.
— Ügyes voltál babszi! - súgtam fülébe.
— Köszi honey! - simogatta meg hátam.
Most egy rövid reklámszünet következett. A reklámszünet alatt minden versenyzőt megdícsértem, illetve bátorítottam. A reklámszünet utolsó 3 percét Dzsenivel és Dáviddal töltöttem.
— Na amores, hogy érzitek magatokat? - kérdezte Dzseni mosolyogva.
— Én remekül érzem magam kedves Dzsenifer! Végzem a munkám és izgatott vagyok. Ki tudja mit rejteget a ma est! - mondta magabiztosan Dávid.
— Én kicsit izgulok mindenkiért és szúrkolok minden versenyzőnek, mert tudom mennyire fontos számukra a versenyben maradás. Végzem a dolgom. Bátorítom őket és mellettük állok! - mondtam mosolyogva. - És te Dzseni, hogy érzed magad?
— Köszönöm kérdésed Regi! Én is ugyanúgy szúrkolok és izgulok a versenyzőkért, mint te! Na meg persze nyilván én is végzem a dolgom! - nevetett fel Lady Szomjas Dzsenifer.
Lassan a reklámszünet utolsó percéhez értünk. Mindhárman vissza sétáltunk a helyünkre. Dávid a színpadra. Én és Dzseni pedig a backstage-be. Lehuppantam Marci mellé és megöleltem, amit boldogan viszonzott. Mindenki izgatott volt. Paulina toporzékolni kezdett, mivel ő következik. Hamar oda szaladtam hozzá megölelgettem és sok sikert kívántam neki. A lány felsétált a színpadra és előadta dalát. Gyönyörű, kellemes hangja betöltötte az egész épületet. A produkciója után Alex nagyon sok mindent vágott a fejéhez. Eléggé szigorúan vette az egészet, viszont a többi 3 zsűri agyon dícsérték Pankát. Panka besétált a stúdióba és odarohant hozzám és Mardollhoz. Megölelgettük és megdícsértük, azonban Marci nevét mondta be Dávid, hogy ő kövezkezik. Marci oda rohan hozzám és megölelt.
— Nagyon ügyes leszel szerelmem! Nincs okod az aggodalomra! Legjobb vagy! - bátorítottam mosolyogva barátomat, aki egy szájra puszival hálálta meg, majd a színpadra szaladt és énekelni kezdte a ,, 7 years"-t, amit annyiszor próbált el az elmúlt egy hétben, hogy megszámolni sem tudom. Épp a végénél járt, bővebben a kedvenc részemnél ,, My woman brought children for me, so I can sing them all my songs and I can tell them stories " . Ez a rész elgondolkodtat azon, hogy milyen lenne ha majd én lennék a gyerekei anyja. A közös jövőnket képzelem el, ami remélem így fog történni. Vele. Nekem nagyon tetszett a dal és az is ahogyan elénekelte. Teljesen elérzékenyültem és egy kicsit be is könnyeztem.
— Ahhwww, ugyeee most nem gondolod, hogy sírni fogssz?? - kérdezte aranyosan Dzseni.
— Nem sírok, csak meghatódtam. - nevettem fel öröm könnyeimmel küszködve. Dzseni megölelt, majd hallgattuk a mentorok reakcióját Marci produkciójára. Nem voltak elégedettek Marci produkciójával. Nem igazán tetszett nekik, amit nekem jobban fájt hallani, mint Marcinak. Marci besietett a backstage-be és mindenkit körbeölelgetett, miközben Kamilla már a színpadot hódította. Míg Kamilla leénekelte a csillagokat én a kissé szomorú Marcit babuzsgattam a backstage-ben. 
— Ahww kicsikém! - öleltem meg. — Nagyon, nagyon ügyes voltál! - puszilgattam meg pofikáját, mint egy 5 éves.
— Köszi baba, de én nem vagyok megelégedve a teljesítményemmel és nagyon haragszok magamra, hogy nem úgy sikerült, ahogyan elképzeltem. - mondta a fiú lehangolódva.
— De! Nagyon is ügyes voltál! És tökéletesen adtad elő a dalt! Még be is könnyeztem egy icipicit. - nevettem fel.
— Be is ám! Nem is kicsit! Itt szipogott a ,, My woman"-es résznél! - szólt közbe egy pimasz mosollyal Dzseni.
— Komolyan?? - nézett boldogan csillogó szemeivel szemembe.
— Igen.. - pirultam el.
— Awwww kis édesem ! - magához húzott, majd megcsókolt, amit Dzseni felvetr vidire.
— Végre megvagytooook! Megy ki insta storyba! - mondta boldogan, amin mi csak felnevettünk. Arra eszméltünk, hogy Kamilla besétál a backstage-be a mentorokkal együtt. Mindenki oda ment Kamihoz gratulálni, majd Dávid hangjára lettünk figyelmesek.
— Kedves Tv nézők, illetve itt lévő emberek! Fogadjuk sok szeretettel a 4 mentort és mentoráltjait! - mondta Dávid, majd mind a 4 mentor felsétált versenyzőivel.
— Most pedig, közjegyző segítségével összesítjük a szavazatokat. Egy pillanat és megkapjuk borítékban azoknak a versenyzőknek neveit, akik előadhatják a 2. dalukat! - húzta az időt Dávid.
— Megvannak az erdemények. Az első három személy aki biztosan előadhatja a 2. dalát az nem más mint... Alee, Ferenczi Kamilla és Mehringer Marci! Kérlek fáradjatok a színpad másik oldalába! - ezt meghallván felkiáltottam és Dzseni nyakába ugrottam.
— Már csak Mardoll, Paulina és a The Harmonies maradt. Csak 2 énekelheti el a 2. dalt is! - húzta ismét az időt Dávid.
— A következő versenyzők vagy versenyzők, akik biztosan elénekelheti a 2. dalt, az nem más mint... a The harmonies!! Kérlek csajok fáradjatok a színpad másik oldalára! Gratulálok! - mondta Dávid. Én bepánikoltam. A két legjobb barátnőm áll most egymással szemben, az egyikőjük buztos kieső. Szívem szakad ketté. Nem bírom ezt nézni. Nem akarom.
— Tehát a kérdés a következő. Paulina vagy Mardoll jut tovább? - húzta ismét az időt Dávid. — A nézők szavazata szerint... akinek esélye van megnyerni az x faktort és előadhatja a 2. dalát az nem más mint... Paulina! Gratulálok! - fejezte be mondatát Dávid. Egyik szemem sír a másik kacag. Nagyon örülök, hogy Panka tovább jutott, viszont szomorú vagyok Mardoll miatt. Miután mindenki vissza jött a backstage-be Mardollhoz siettem és megölelgettem nagyon szorosan. Miközben Mardollt ölelgettem mindenki elment átöltözni a 2. produkciójához, ígyhát én, Mardoll és Dzseni maradtunk a backstage-ben. Dzseni gyorsan készített egy interjút Mardollal, majd egyedül hagyott minket.
— Jaj, babszim! Annyira büszke vagyok rád! Nagyon nagyon büszke vagyok! Köszönöm, hogy ilyen jó barátnőm vagy/ voltál! Nagyon örülök, hogy megismertelek és a közös munkát sem fogom soha elfelejteni! Remélem tartjuk majd még a kapcsolatot! - öleltem meg könnyes szemmel Mardollt.
— Nagyon köszönök neked mindent Regi! Nagyon fontos vagy a életemben! Nem fogom megszakítni a kapcsolatot veled! - mondta szipogva  a lány, majd megölelt. Lelkizésünket a többiek zavarták meg. Mindenki megölelgette Mardollt, majd leültek és vártak. Legelsőnek Alee adta elő a második dalát, ami nekem nagyon tetszett, viszont a mentorok nem adták neki széket, ígyhát veszélyzónás. Most Marci következik, már a színpadon áll és énekli a ,, No good" c. zenét. Na ezzel 100%, hogy berepül az elődöntőbe! A produkciója végén Laci és Alex állva tapsolt. Egyedül Adél nem adott neki széket, ami kicsit szarul esett nekem is, de a lényeg az, hogy Marci leült. Marcit követve a The Harmonies következett, akik szintén nem kaptak széket. A mentorok nagyon ki voltak akadva. Most következik Kami. Kami kapott széket, amin nem lepődtem meg, mivel óriásit  énekelt. Boldogan foglalt helyet Marci mellett. Most kövezkezik Panka. Panka, mint egy igazi díva. Sexyn és vagányan adta elő saját dalát
,, Aranyapám" c dalt. Nyilván széket kapott, ígyhát valakit  fel kellett állítani.
— a szavazatok szerint, akinek át kell adnia helyét Paulinának az nem más mint.. Kamilla. - jelentette ki Dávid.
Panka boldogan foglalt helyet az én szöszim mellett. Most következett egy rövid reklászünet. Minden versenyző a backstage-be fáradt, az emberek nagy része a saját öltözőjébe ment, viszont a 3 veszélyzónással Dzseni interjút készített. Én beszaladtam Marci öltözőjébe és a nyakába ugrottam.
— ÉN MEGMONDTAM, HOGY ELŐDÖNTŐS LESZEL!! - öleltem meg boldogan Marcit.
— Igen, megmondtad pindur pandurom! - megpuszilta számat, majd megölelt. — Nélküled nem sikerült volna! - mosolyodott el a szöszi.
— Dehogyisnem!! Te maga a tökély vagy! Szerencsés vagyok! - öleltem meg ismét a fiút.
— Én is szerencsés vagyok, hogy egy ilyen kedves, csodálatos, gyönyörű, aranyos és tökéletes barátnőm van! - mosolygott rám. Én csak elpirulva vizslattam szemeit. Mikor már szánk majdnem össze ért, Dávid hangját hallottuk meg. Gyorsan kirohantunk az öltözőből. Én vissza Dzsenihez a versenyzők pedig mentorukkal a színpadra .
— Kérem a biztos tovább jutókat fáradjatok a színpad másik felébe! - mondta Dávid. Marci és Panka átsétáltak a másik oldalra.
— A veszélyzónások pedig fáradjanak kicsit közelébb. - hívta Dávid közelébb a többieket.
— Tehát a tovább jutók, akik esélyesek a jubileumi x faktor 10. Évadának megnyerésére azok nem mások mint.... Alee és Kamilla! Gratulálok! A The Harmoniestől pedig búcsúzunk! Köszönjük, hogy itt voltatok és sok megható pillanatot okoztatok! Gratulálok! - mondta Dávid. Mindenki elbúcsúzott a The Harmoniestől belértve engem és Dzsenit is. A búcsúzkodás után gratuláltam a tovább jutóknak.
— Gratulálok kicsim! - mondtam Marcinak, majd megöleltem.
— Köszii bébike! - ölelt vissza. Eme idil pillanatunkat Alex zavarta meg.
— Nos gerlepár! Marcikám nagyon gratulálok! Büszke vagyok rád! De most! Mindketten taka az after partyra! Nem baj ha nem akartok jönni, de legalább 1-2 órára gyertek el, hogy méltón búcsúzzunk el a kiesőktől légyszi! Szép gesztus lenne! - mondta Alex, Marci mentora, majd megölelt mindkettőnket. Úgy döntöttünk Marcival, hogy elmegyünk 1-2 órára az afterre aztán pedig hazamegyünk és pihenünk. Hosszú est volt. De a lényeg az, hogy tovább jutott életem szerelme.

Miért élnénk, ha nem egy álomért? | ff. Mehringer Marci.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora