Taliii <33

211 10 15
                                    

Az ajtón boldogan dúdolva lépett be gyönyörű gesztenyebarna hajú édesanyám. Elsőnek észre sem vett a nagy boldogságtól és egészen a konyhapultig táncikálva énekelt.
— Szép jó estét, Anya! - álltam fel a kanapéról és a konyhába siettem anyukámhoz.
— Wáá! - fogta meg mellkasát szuszogva. — Megijesztettél Regina! Azt hittem, hogy megint bekapcsolva maradt a Tv. - válaszolt anya. Szemei csillogtak az örömtől és egy hatalmas mosolyt biggyesztett arcára. Letörölhetetlen mosolyát fürkésztem kérdően.
— Mi ez a nagy boldogság anyukáám? Nem tán bepasiztááál? - húztam el az á betűt egy huncut  vigyorral. Anya elpirulva nézett rám, majd kivett egy üveg bort a szekrényből.
— Tudod édesem, néha nekem is jár az örömből és a jóból. Nem mondhatom azt, hogy ,,bepasiztam" , hanem inkább randiztam. Tudod jól, hogy hiányzik az életemből egy férfi. Nem csak a tiniknek kell a szerelem. - mosolygott rám csillogó szemekkel anyukám, majd kiöntött két pohárba egy kevésnyi vörösbort.
— Tehát a randin belül a kiválasztott férfi az kedves Byealex? - kérdeztem mosolyogva.
— Igen drágám! - puszilta meg homlokom, majd kezembe adta az egyik pohár bort.
— Akkor, emelem poharam! Nagy kalappal anya! Örülök nektek! - emeltem fel poharam, amit édesanyám folytatott, majd koccintott velem. Jóízűen szürcsölgettük a poharunkban lévő vörös lét. Testemet teljesen felmelegítette és felpezsdítette. Boldogan számolt be a színházi randevújáról. Nem gondoltam volna, hogy Alex ennyire romantikus. Örülök, hogy megtalálta magának a számára tökéletes partnert. Remélem annyira szereti Alex őt, ahogy én szeretem Marcit.
Anyukám boldogságának jobban tudtam örülni, mint a sajátomnak.
— Nos, kicsikém. Nagyon köszönöm, hogy meghallgattál és hogy eltudtam neked mondani a történteket! Idd meg azt a bort, aztán menj és pihenj le. Ne légy fent sokáig! Jó éjt csillagom! - mosolyogva ölelt meg anya, majd elment a szobájába.
— Jó éjt anya! - kiáltottam utánna.
Megittam a megmaradt borocskámat, majd gondolkodni kezdtem, minden abszurd dolgon. Nyilván a bor hatása okozta gondolataimat. Vajon Marcinak vagy Alexnek van nagyobb...? (Xd) A fiúk mégis miért fiúk? Fiú.. fiú. Micsoda szó. Vajon Marcinak én hiányzok vagy csak a testem és annak gyönyörei? Tuti csak én meg nyilván a testem is. Test. Mégegy csodás szó. Test test test. Azta rohadt. A vizilók miért lók? Vizi ló. Vízben van és egy ló? De kurvára nem hasonlít egy lóra. Ehez hasonló gondolatok cikáztak a fejembe. Perverztől az állatokig. Menő. A kis agyamban lévő hülye gondolkodásom hamar lezártam és bementem a szobámba. Az ágyra lefekve bámultam a falat. Csak bámultam, amíg el nem alszok. Sikerült.
Reggel telefonom irritáló csengőhangja keltett. A képernyőn Marci neve villogott. Hamar felvettem a telefont.
— Haló? - szóltam bele álmosan.
— Jó reggelt hercegnőm! Felkeltettelek? - kérdezte boldogan. Aztarohadt, hogy ebben a fiúban mennyi energia van már kora reggel.
— Neked is jó reggelt Marcipán. Igen, felkeltettél! - morogtam a telefonba durcisan.
— Óhh, ne haragudj életem. Azt hittem otthon is hamar ébredsz, mint ahogyan itt szoktál. Akkor hagylak is! Pihenj tovább! Szeretlek! - mondta kicsit elkeseredve a fiú.
— Na mostmár kiverted a szememből az álmot, szóval ne merj lerázni! - szóltam a fiúra normális hangnemmel.
— Okéé főnökasszony ne haragudj! - nevetett fel a fiú jóízűen. — Facetime? - kérdezte boldogan.
— Uhumm. - és abban a pillanatban váltottunk át facetimera. Mikor megláttam szőke kócos haját, gyönyörűen fénylő kék szemeit és a rajta lévő átlátszó fehér majót gondolkodás nélkül elmosolyodtam.
— Min mosolyogsz kóc királynő? - kérdezte incselkedve.
— A kinézeteden! Te sem panaszkodhatsz ,, Kóc király"! - válaszoltam én is incselkedve, amin a fiú felnevetett.
— Most ha ott lennék, úgy megcsikiznélek!! - mondta huncut mosollyal.
— Csak megcsikizni akarsz? 😏 - kérdeztem pimaszul.
— Háát, ha már erről van szóó. Te kis huncut hölgyecske! Már várom a pénteket kedvesem! - mosolygott perverzen, amin én felnevettem.
— Deszeretlek életem! - mosolyodtam el a fiút jobban megszemlélve.
— Én is téged nagyon nagyon. Kibaszottul!! - mondta egy aranyos mosollyal arcán.
— Nagyon hiányzoool!! - kezdtem hisztizni a telefonba.
— Te is nekem manókám! De nekem most mennem kell, mindjárt próbám lesz és még nem reggeliztem. Elsőnek fel akartalak hívni! Legyél jó szerelmem! Nagyon nagyon szeretlek! Puszikaa! -mondta a fiú és száját puszi alakra formálta, majd megpuszilta a telefon kameráját. Szó nélkül ugyanazt csináltam, mintha egy csók lett volna, de itt most a telefonom hideg kameráját éreztem és nem Marci forró ajkait.
— Legyen szép napod kincsem! Majd később beszélünk! Hívj ha van időd! Szeretlek, puszi!! - köszöntem el a barátomtól, majd kibattyogtan pizsamásan a konyhába.
— Jó reggelt, Regi! - köszöntött Lara egy öleléssel.
— Neked is, Lara! Anya? - kérdeztem meglepve.
— Ma hamarabb ment be a munkába. Elvileg a munkába, de szerintem kávézni ment Alexxel. - mondta ötletesen Lara.
— Szerintem is kávéznak. - nevettem fel. Larával ketten készítettünk reggelit, amit el is fogyasztottunk azonnal.
— Mik a terveid mára? - kérdeztem Larától mosolyogva.
— Nemsokára elugrok Hannához és megyek vele a városba képeket készíteni, mivel már felrakták a karácsonyi égősorokat! Aztán pedig jövök haza hozzád. Neked mik a terveid? - kérdezett vissza hugicám.
— Még fogalmam sincs, de lehet találkozok a barátaimmal és elmegyek velük a starbucksba. Még megbeszélem velük! Aztán jövök haza és esetleg nézhetnénk egy filmet, illetve tarthatnánk egy csajos estét! Mit szólsz? - kérdeztem a lánytól.
— Jól hangzik! Na akkor majd később találkozunk! Pusziii! - állt fel az asztaltól és trappolva ment ki a bejárati ajtón. A reggeli után elvégeztem a házimunkát, majd írtam a csoportba.

Babcsírrák <33

                    Jó reggelt mindenki! Szeretne velem      eljönni valaki a starbucksba? Rég találkoztunk már!

csak_luca : Én benne vagyok! Ha neked/nektek megfelel fél óra múlva a starbucksban tala?

manuelsingx : Kicsit másnapos vagyok, de ott leszek!

mardollofficial : Én az x házba vagyok még, ma fogok kiköltözni, sajnálom nem tudok menni! Jó kávézást <3

rolandtoth22: Én is megyek! <33

Ezzel megbeszélve találkámat a barátaimmal. Ez a group nemrég alakult. Manuellel és Lucával már regebb óta mondhatni jóba vagyok, viszont Rolival és Mardollal az x faktor általl hozott össze a sors. Ezt a csopit csak a találkozók miatt hoztuk létre. Gyorsan összekaptam magam és elindultam a starbucksba....

Miért élnénk, ha nem egy álomért? | ff. Mehringer Marci.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora