Reggel 9-kor telefonom sikeresen felkeltett engem is és Marcit is.
— Jó reggelt picur! - köszöntött egy csókkal Marci. Annyira aranyos , hogy belehalok.
— Neked is! - öleltem meg.
Nagy nehezen kimásztunk az ágyból és felöltöztünk. Azt beszéltük meg, hogy matching outfittet veszünk fel ma, ígyhát én egy krém színű bőr mini szoknyát egy fekete majóval, egy bőr magassarkú csízmával és egy fekete bőrdzsekivel vettem fel. Marci pedig, egy fekete farmert, fehér majót, egy bőrcsizmát és egy krém színű bőrdzsekit vett fel. Szerintem nagyon jól párosítottuk öltözeteinket. Kimentünk a konyhába, ahol Alee reggelivel várt. Meglepődtünk.. legalábbis én.
— Jó reggelt skacok! - köszöntött boldogan Alee, mintha mi sem történt volna.
— Jó reggelt Alee! - köszöntünk egyszerre Marcival.
— Woow, micsoda outfittek! Vagány! - dícsérte meg szettünket. — Amúgy gratulálok nektek! Nagyon szépek vagytok együtt! - mosolygott Alee.
— Köszönjük! Kedves tőled! Na és mi a reggeli? - kérdezte Marci kíváncsian.
— Minden, amit szem száj kívánhat! Amúgy omlett és valami szenya. Jaaa és a kedvenc teánk, ami nem maradhat el! - nevetett fel Alee. Boldog. Vajon Rebeka miatt? Történt még valami amiről nem tudunk?
— Woooow! Jól hangzik! - ültem le a megterített asztalhoz Marcival az élen. Neki kezdtünk reggelinknek.
— Nagyon boldog vagy! Mi okozta ezt a ma reggeli fittséget és boldogságot? - mosolygott pimaszul Marci.
— Hát... igazából, nem is tudom. Talán az este írtam egy dalt a szakításról és ez megkönnyebbítette lelkemet. Boldogan ébredtem és gondoltam kedveskedek én is nektek, ha már általában ti kedveskedtek nekem! - mondta mosolyogva a fiú.
— Azta! Ez szép gesztus! Köszii! - mondta Marci.
— Ésssss, milyen szakítási dalt írtáál? - kérdeztem kíváncsian.
— Az majd meglátjátok remélhetőleg jövő szombaton a 3. Élő shown! - mondta el tervét Alee. Imádom, hogy ilyen pozitívan áll a dolgokhoz és magabiztos abban, hogy továbn jut.
— Wooow! Már várom! - nevettem fel, majd befejeztem a reggelit. Miután mindenki befejezte a reggeli elfogyasztását, elindultunk együtt a stúdióba. Hamarabb ide kellett jöjjünk, hogy mégegyszer utoljára elpróbálja mindenki prodját. A ruha próbák is befigyeltek. Mindenkinek nagyon bomba szettje lesz, személy szerint nekem nagyon tetszik mindenkinek a szettje. Vannak amik extrábbak, viszont vannak egyszerűbbek is. A versenyzők már öltözködtek, készülődtek, próbáltak a versenyre. Én épp Paulinával és Mardollal beszégettem, miközben a fodrászok és sminkesek tevékenykedtek és elkészítették szebbnél szebb sminkeinket és frizuránkat.
— Lányok, hogy vagytok amúgy? - kérdeztem a két lányt.
— Én kicsit izgulok, remélem tetszeni fog mindenkinek a produkcióm. - mondta bölcsen Panka.
— Én nem izgulok, lazán veszem az egészet. Elengedek mindent és élek a pillanatnak. - mondta Mardoll magabiztosan.
— Így kell Mardoll. Paulina neked meg igazán nincs miért izgulj, mert tökéletesen fogod előadni dalodat! - nyugtattam meg mellettem ülő lányt.
— Amúgy, Regi te tök jófej vagy! Miért nem beszélgettünk mi már korábban is? - kérdezte Mardoll.
— Te is nagyon jófej vagy! Amúgy fogalmam sincs, lehet azért, mert szinte semmit sem kell hozzáfűzzek a produkcióidhoz, mivel annyira hibátlanul csinálsz showt, hogy le a kalappal! - dícsértem meg Mardollt.
— Awww, kösziii cutiiiee! Kedves tőled! - mondta Mardoll mosolyogva.
— Amúgy igen! Nagyon kreatív és kedves személy vagy Regi! Nagyon hálás vagyok neked, hogy ennyit segítessz nekem a showkban! - dícsért meg Paulina is.
— Köszönöm lányok! Nagyon kedvesek vagytok! - mosolyogtam a mellettem ülő két lányra.
— Csinálunk egy közös képet, csajok? - kérdezte Mardoll. Mi nyilván beleegyeztünk. Mardoll készített egy képet hármonkról és kirakta storyjába azzal a captionnal hogy :
,, Getting ready with my babies" . Nem is telt el 2 perc, de már egy kopogást hallottunk.
— Gyere! - kiáltott Paulina.
Az ajtót Marci nyitotta ki és oda jött hozzánk.
— Jóóó napot, hölgyeim! - köszöntött boldogan és odajött hozzám.
— Neked is szia! - adtam egy puszit szájára. A lányok csak tátott szájjal néztek minket.
— Nagyon szép leszel! Mondjuk te alapból is szép vagy szóóval. - mosolygott rám. A lányok kicsi sikolytozásba kezdtek.
— Miiiii ahwwww!!? Ti mióta vagytok együtt? - kérdezte izgatottan, de egyben boldogan Mardoll.
— Már asszem több, mint egy hete! - vágta rá a választ Marci.
— Ahwww nagyon cukik vagytok! Gratuuu ! - állt fel Paulina (aminek a fodrásza nem igazán örült) és megölelt mindkettőnket, ugyanezt követte Mardoll is.
— Köszönjük! Na de én már megyek is! Nem zavarok tovább! Jó készülődést! Puszikaa! - puszilt meg és kiment.
A lányok egyből visibálni kezdtek és ,,szídtak", hogy miért nem mondtam el nekik hamarabb. Beszélgettünk elég sokat, amíg mindhárman elkészültünk. 30 perc van még a 2.élő show kezdetéig. Mindenkivel interjút készítenek jelenleg és velem is fognak, csak percek kérdése. Épp beszélgettem Dzsenivel, hogy milyen jól néz ki, mint mindig, amikor oda jött hozzánk Dávid.
— Kedves hölgyeim! Szép jó estét! - köszöntött mindkettőnket kedves műsorvezető, Dávid.
— Wooow! Pero querido señor!! Nagyon jól nézel ki !! - dícsérte meg Dzseni Dávidot.
— Köszönöm szépen senorita! Viszont Regi, várnak téged az interjúdra! - mutatott a kamerákra Dávid.
Elindultam a riporterhez, aki mihest meglátott kérdésekkel bombázott.
— Jó estét kedves Regina! Hogy érzed magad?
— Nagyon jól érzem magam, köszönöm! Már izgatottan várom a kezdést! - válaszoltam nyugodtan, aztán oldalra néztem, ahol Marci mosolyogva nézte végig interjúmat.
— Nagyon szép vagy! Szép a ruhád! Hajad is nagyon jó és a sminked is! Hogy állsz a ma estéhez? Kinek szurkolsz?
— Köszönöm szépen! Igazából mindenkinek nagyon szurkolok és egyben a barátomnak is! Nagyon sok csodálatos énekes van a mai nap jelen, akik minden erejüket belefektették, hogy a mai nap tökéletes legyen! Napról napra próbáltak és szerintem bele adtak apait anyait! Nagyon ügyesek lesznek! - mondtam büszkén mosolyogva.
— Értem! Felhoztad a ,,barátod" szót. Elárulod, ki a barátod, amint hallottunk az egyik versenyző de most az a kérdés, hogy Alee vagy Mehringer Marci!? Megtudhatjuk esetleg?
— Persze, igen az egyikőjük a barátom. Marci az. Nyilvánossá tettük kapcsolatunkat és reméljük nem lesznek ebből drámák! - ezt meghallván Marci beosont az interjúmba.
— Hello! - puszilta meg arcomat és intett a kamerába.
— Azta! Mennyi új infó! Gratulálunk nektek! Nagyon sokáig! Szépek vagytok együtt! Köszönjük az interjút Regina és Marci! Sziasztok! - ezt kimondva tovább ment a riporter. Huu.
— Na, kicsim! Már csak 9 perc a kezdésig! - mondtam boldogan.
— Igen igen! - kezdett el toporzékolni és megpuszilta a homlokom. Látom rajta, hogy kicsit feszült, izgul. Ez nyilvánvaló.
— Hé! Nyugi édes! Jó leszel! - bíztattam barátomat.
— Köszönöm szívem, hogy itt vagy és támogatsz! Sokat jelent! - nézett szemembe és megcsókolt. Csókunkat Byealex szakította félbe.
— Jól van szerelmesek! Marci gyere, mert te fogsz kezdeni! - szólt rá Alex Marcira. Én oda mentem Mardollhoz és Paulinához, hogy sok sikert kívánjak és leültem Dzseni mellé a backstageben. A mentorok bevonultak helyükre és már kezdődött is a 2. Élő show. Marci kezdte meg. Nagyon sok kritikát kapott és nem adtak neki széket, ígyhát veszélyzónás. Nagyon kiakadtam és kissé idegesen vártam a fiút.
— Baba! - öleltem meg szorosan Marcit.
— Semmi baj! Semmi baj! - mondta frusztráltan, aztán elengedett , mert Lady Szomjas (Dzseni) elhívta egy interjúra. Mindenki megölelgette, majd leült mellém szomorúan a fiú. Soha nem láttam még így. Nagyon maga alatt volt, én egész végig ölelgettem, amellett még bátorítottam a többi versenyzőt. Marci után Regina következett, aztán Flóra, aztán Mardoll, Paulina, Alee, The Harmonies és Kamilla. Majd megszólalt Dávid.
— Akik biztos tovább jutnak a 3. Élő showba az: Kocsis Paulina, Alee és Kamilla! A többiek, viszont veszélyzónások: Mehringer Marci, Nagy Regina- Martina, Mardoll, The Harmonies és Tabatabai Nejad Flóra. A bizos tovább jutók, kérlek fáradjatok a színpad másik felébe, a veszélyzónásokat pedig várjuk mentoraikkal a színpad e részéhez! - Marci és Alex itt álltak mellettem, megölelgettem Marcit és aztán elengedtem. Kimentek a veszélyzónások a színpadra és egymás mellett várták az eredményeket.
— Tehát! Hölgyeim és uraim, megvannak az eredmények! Nem szavazat sorrend szerint mondom a tovább jutókat! - mondta Dávid.
— Aki biztos ott lesz a 3. Élő showban és ismét bebizonyíthatja, hogy mennyire tehetséges az nemmás, mint .... MARDOOLLL!!! - ezt meghallván szívem egyik része megkönnyebült és boldog voltam.
— A második aki/ akik ott lehetnek a 3. Élő showban az nem más, mint a The Harmonies! Fáradjatok a színpad túl oldalára. Tehát 3 versenyző maradt ! De csak 1 juthat tovább a 3. Élő showba, aki nem más, mint ... - itt már torkomban dobogott a szívem és izzadtam az izgalomtól. — MEHRINGER MARCI!!! Gratulálok a tovább jutóknak, viszont sajnos búcsúznunk kell Nagy Regina-Martinától és Tabatabai Flórától. — Hatalmas kő esett le a szívemről és egyből kiszaladtam gratulálni minden továbbjutónak.
— Nagyon gratulálok életem! Nagyon boldog vagyok! - mondtam Marcinak, aki csak megcsókolt. Mindenki nézett minket de nem érdekelt. A kapcsolatunk nyilvános. Miután megszeretgettem Marcit és gratuláltam a többi továbbjutónak, oda mentem elbúcsúzni cukorborsó kislányomtól, Reginától, illetve Flórától. Nagyon kedvesek és szeretni valóak, nagyon sajnálom, hogy véget ért számukra ez a verseny.
Miután a kamerák leálltak, mindenki az after partyra ment. Én Marcival, Alee-val és Byealexxel mentem. Nagyon boldogak voltunk, mivel a legjobb barátom, Alee és a barátom is tovább jutott. Alex egész úton bömböltette a zenét, a fiúk pedig egy üveg borral a kezükben énekeltek. Én csak nevettem rajtuk és énekeltem velük. Megvolt már az autóban a hangulat. Mi lesz még az after partyn??? 😩
STAI LEGGENDO
Miért élnénk, ha nem egy álomért? | ff. Mehringer Marci.
FanfictionX faktor 2021? Új barátok? Nagy Ő? Új szomszéd? Túl sok történés? Fellépések? Minden kiderül idővel! - Lotti! Nem is mondtad, hogy a tesód szerepel az idei x faktorban, mellesleg elég jól néz ki! - áradoztam Lottinak. - Hát... nem szerettem volna...