X faktor ? <33

585 14 0
                                    

Regina szemszöge:
Reggel 7:00 van és arra ébredtem, hogy kedves anyukám beront a szobámba és hangosan énekelni kezdi saját kitalált ,, Ébredj fel" című dalát. Igen, anyukám énektanárnő és folyamatosan énekel, ha kell ha nem. Én már teljesen hozzá szoktam, viszon hugicám Lara még nem igazán. Mai napom úgy kezdődött, hogy felkaptam magamra farmer nacit párosítva egy fehér hoodie-val illetve fekete bőr cipőmmel. A konyhában már anyukám és 16 éves hugom várt reggelivel.
— Jó reggelt Regi! - köszöntött kedves fogadtatással anyukám.
— Jó reggelt! Hogy vagytok? - kérdeztem kedvesen.
— Hmm. Fáradtan és már unom, hogy mindig én és anya kell csináljunk reggelit neked is. Te is csinálhatnál nekünk valamikor! - forgatta a szemeit Lara. Lara ilyen. Általában bunkó és flegma. Már hozzászoktam.
— Lara! Ne légy pofátlan! - szólt rá anya.
— Hagyd csak. Igaza van! Holnap én fogom megcsinálni a reggelit! - mondtam fáradtan egy halvány mosollyal az arcomon.
— Regi, te csak tanulj és pihend ki magad! Tudod, hogy holnaptól már az x faktorban fogod bátorítani a versenyzőket a backstage-ben! - mondta izgatottan anyukám. Mivel anya az x faktor versenyzőit készíti fel az élő showk-ra, sikerült engem is berendezzen Dávid és Lady Szomjas mellé. Dávid mostmár csak a műsorvezető lesz és én fogom várni a versenyzőket Lady-vel. Lady interjúkat készít velük, én pedig bátorítani és beszélgetni fogok velük. Néha még segíteni is fogok a próbákon anya mellett. Eléggé izgatott vagyok, mivel nagy álmom volt, hogy az x faktorban valami helyet/ szerepet elfoglaljak. Alig várom már, hogy találkozzak a versenyzőkkel. Nem igazán tudom a versenyzőket, mivel nem nézek tv-t és az x faktort sem, anya által szerettem meg az x faktor gondolatot is. Elég sokszor szokott jönni hozzánk Byealex az x faktor egyik kedves és vagány mentora. Őt ismerem személyesen is. Nagyon jó a kapcsolata a családommal.
— Már nagyon várom anya! -mondtam boldogan. Lara csak forgatta szemeit. Ez megszokás nála.
— Ma beviszlek titeket a suliba! De Regi téged elsőnek elviszlek az x-be, mert beszeretnélek téged mutatni a stábnak, a mentoroknak és a versenyzőknek! Ma kezdjük az első próbát a versenyzőkkel! - mondta anya vidáman.
— Rendben. - mondtuk egyszerre Larával.
Megreggeliztünk és elvittük Larát a suliba. Az út további részében anyával beszélgettünk.
— Jaj kicsim! Ezzel a mondhatni munkával befuthatsz és belekukkanthatsz a sztárok mindennapjaiba. A verseny kulisszájába! Sok lehetőség/ sok új ajtó fog előtted megnyílni! Hidd el nekem! Neked majd az x faktor mentorai között lesz a helyed pár éven belül! - bátorított és jósolta meg jövőmet az én favorite woman-em, anyukám.
— Jó lenne, ha mindez beteljesülne anya! Reménykedjünk. - mondtam boldogan. Mivel én egy művészeti iskolába járok, elég jól is éneklek és sok énekversenyen vettem részt, amiből minimum 5-t meg is nyertem, lehetséges, hogy lesz esélyem egyszer egy mentor székben ülni.
— Kincsem! Minden a sors keze, de az biztos, hogy te egyszer mentor leszel! Én hiszek benned! - mondta bíztatóan anyukám, majd megérkeztünk és kiszáltunk az autóból.
Legelsőnek bejelentkezett anya a recepszión és már mentünk is a stúdióba, ahol a versenyzők már vártak ránk mentoraikkal.
— Sziasztok, sziasztok! - köszönt anya kedvesen. — Ő itt a nagylányom Regina. Holnaptól ő lesz aki kisegít titeket mindenben és bíztatni fog titeket Lady Szomjas mellett! - mondta anya boldogan.
— Üdvözlök mindenkit! - mondtam kicsit szégyenlősen de magabiztosan.
— Szia! Mi a The harmonies vagyunk! Örülünk a találkozásnak! - mondta 3 nagyon kedves és szimpatikus lány.
— Szintén! - öleltem meg őket.
Minden versenyző illedelmesen bemutatkozott, majd legutoljára az egyik osztálytársam tesója kövezkezett. Hát ő?
— Szia! Mehringer Marci vagyok! Örülök a találkozásnak! - fogott kezet velem illedelmesen.
— Te nem a Lotti báttyja vagy? Egy osztályban vagyok hugoddal! - mondtam kedvesen.
— De, igen! Lotti teljesen más mint én! Ő eléggé flegma néha! De most ez van! - simogatta meg tarkóját kínjában. 😅
— Örülök a találkozásnak! - mondtam kedvesen. Miután megismerkedtem mindenkivel, oda mentem anyához.
— Na ,anya én megyek a suliba! Majd később látjuk egymást! -pusziltam meg anya arcát. — Jó munkát mindenkinek! Sziasztok! - köszöntem el mindenkitől és elmentem az iskolába.

Miért élnénk, ha nem egy álomért? | ff. Mehringer Marci.Onde histórias criam vida. Descubra agora