Sikeresen megérkeztem a Starbuckba, ahol már a többiek vártak rám. Mindenki mosolyogva ölelt meg.
— De nagyra nőttél törpe macska! Jó rég láttalak! - mondta nevetve Manuel.
— Hát te sem panaszkodhatsz kedves Manuka! -nevettem fel. Eléggé sokáig kávézgattunk, majd egyszer csak Lara neve villant fel a képernyőn. Gyorsan megfogtam telefonom és fogadtam hívását.
— Szia hugi! Mizu? - kérdeztem lazán.
— Szia Regi, mikor jössz?
— Ömm, indulok! 10 perc és ott vagyok! - tettem le a telefont, majd elbúcsúztam barátaimtól és haza siettem. A házba belépve incsiklandó illat fogta meg orrom, beléptem a konyhába és megláttam Larát,aki boldogan zabálja a frissen sült fánkot.
— Kellemes délutánt kedves Lara! Mi finomat vettél? - mentem oda hozzá és megkukkantottam a kellemes illatú fánkokat.
— Kérem szépen, ezt én készítettem! Csak neked csak most! - mondta mosolyogva.
—Aztaaa! Nagyon ügyes vagy! - dícsértem meg húgomat, majd tömni kezdtem hasimat az incsiklandó fánkkal. — Wow! Ez nagyon finom!
— Tudtam, hogy ízleni fog! Na, akkor mehetünk filmezni? - kérdezte boldogan Lara.
— Ahaaa! - álltam fel az asztaltól és lehuppantam a nappaliban lévő kanapéra. Lara mellém ugrott és bekapcsolt egy filmet. Valamilyen űrlényes cucc volt. Érdekes. A film közepette Marcin járt az agyam. Csak reggel beszéltem vele... nem is keresett. Gyors előkaptam zsebemből telefonom és pötyögni kezdtem egymás után a betűket.
— Hahó! Film közbe ne telózz! - csapott rá ujjaimra Lara.
— Jaj, bocsi... Csak ma nem igazán beszéltem Marcival... - mondtam lehangolódva.
— Majd a film után beszélsz vele. Csajos este lesz, nem úgy volt? Nem foglalkozunk fiúkkal! - mondta húgom anyáskodva.
— Okés, igazad van. - tettem le telefonom a kanapé melletti kis asztalra, majd néztem tovább a filmet. A film után Lara bekapcsolt egy playlistet, fel vett egy napszemcsit és egy takarót és úgy táncolt. Én nyilván nevetébe kezdtem. Jó kedvünket a csengő szakította félbe.
— Megjött a pizza!! Menj vedd át! Kártyával fizettem! - mondta Lara boldogan.
— Pizza??? Grrr! Nyámi! - álltam fel a kanapéról és kinyitottam a bejárati ajtót. Teljesen sokkot kaptam és meglepődve néztem az előttem lévő szöszi ,,pizza futárra".
— Tetszik a futárod, szerelmem? - kérdezte Marci mosolyogva a pizzával kezében. A boldogságtól azt sem tudtam, hogy mit reagáljak. Egyszerűen megfogtam pofikáját és egy óriási csókot adtam ajkaira.
— Erre vártam már reggel óta! - mondta boldogan, majd belépett a házba.
— De mégis, hogy? Miért nem szóltál??? Ahhhh Úristen!!! Ahhhww - mondtam boldogan.
— Meglepetéés! - mosolygott rám, majd letette a pizzat az asztalra és szorosan megölelt. Ölelése teljesen feltöltött, illata átjárta testem minden procikáját és biztonságban éreztem magam karjai közt.
— Na, tetszik a meglepid? - kérdezte Lara a kanapéról felállva.
— Te tudtál erről??? És nem is szóltál!!??? - néztem rá kicsit feldulva, de mégis boldogan.
— Meglepiiii! - tette fel két kezét, majd a pizzás dobozhoz sietett.
— Nos, milyen volt a napod? - kérdezte Marci kíváncsian.
— Hát, találkoztam pár barátommal és kb ennyi. Neked? - mosolyogtam a fiúra.
— Nekem elég jó volt. Szerintem jól megy már mind két produkcióm és már várom a szombatot! - mondta izgatottan, majd közelebb jött hozzám.
— Örülök neki! - léptem én is közelebb a fiúhoz. Szánk majdnem össze ért, aztán Lara megszólalt.
— Írt anya, hogy ma Alexnél alszik! Szóval én elhúzok Hannánál aludni! Jóklegyetek! Puszkoo! - köszönt el tőlünk Lara, majd kilépett az ajtón.( A következő részlet legfőképp 18+ os jelent, szóval, ha nem szereted vagy túl kínos számodra ne olvasd tovább, kösziiii <33)
— Ez tudod mit jelent?! - nézett rám perverz mosollyal a szöszi.
— Miénk a ház! - mosolyogtam rá perverzen. Marci cseppet sem tétovázott egyből nekem esett és vad csókcsatába hívott, amit boldogan elfogadtam. Gyengéden a falhoz nyomott és puszilgatni kezdte nyakamat. Felemelt ölébe és úgy vitt fel a szobába. Egyből lefektetett az ágyra és fölém termett.
— Biztos, hogy akarod? - kérdezte beindulva, miközben szemei fürkészte ajkaim és szemeim.
— Jobban, mint valaha! - válaszoltam magabiztosan egy pimasz mosollyal, majd ráharaptam alsó ajkamra. Ezt meghallván, lecsapott ajkaimra, majd simogatni kezdte elsőnek az arcomat, majd egyre lejjebb csúsztatta kezét és magáévá tulajdonította fenekemet. Párszor megmarkolta azt, majd keze lassacskán a felsőm alá csusszant és lassan kezdte levenni rólam. Hagytam magam sodródni az árral. Miútán levette felsőmet, kezembe vettem az irányítást és a fiú fölé vetettem magam. Ajkaim nyakára tapadtak és csak falták azt. Kezem lassan pólója alá vette az irányt, majd szépen lassan levette. Jól megszemlélve Marci felsőtestét, majd beharaptam számat és a fiú szemébe néztem.
— Teljesen megőrjítessz! - nézett rám csillogó szemekkel és ismét csókcsatába hívott. Egymás száját falva vette le rólam nadrágomat, amit én is utánoztam. Pillanatok alatt került le rólunk ruháink és egy szál fehérneműben flangáltunk egymás előtt. Marci cseppet sem tétovázott hamar lerántotta rólam megmaradt ruhadarabjaimat, majd sajátját is.
— Készen állsz kicsim? - kérdezte mosolyogva. Nagyon szeretem, hogy minden egyes alkalmunkat úgy veszi, mintha legelső lenne. Érzem a törődést és a szeretetet.
Én csak mosolyogva bólintottam, majd érezni kezdtem magamban férfiasságát. Tempó váltások miatt néhány halk nyögés hagyta el számat. Masszírozni kezdte melleimet, miközben gyorsabb tempóra váltott.
— Így jó? - kérdezte kíváncsian.
— I-Igen, csak így tovább.. - mondtam levegőt kapkodva.
( A további történéseket a fantáziátokra bízom)
Fáradtan feküdtünk le egymás mellé levegőt kapkodva.
— Húú, ez jóó volt! - mondta Marci fáradtan, majd megölelt kis kifli-nagy kifli pózban.
— I-igen az volt. - válaszoltam én is fáradtan, majd felé fordultam. Mélyen egymás szemeibe néztünk. Elvesztünk egymás szemeiben.
— Szeretlek! - mondta mosolyogva, miközben egy hajtincset a fülem mögé igazított.
— Én is szeretlek téged ! - mosolyogtam vissza, majd megsimiztem arcát. Lassan megpuszilta számat, majd lehunyta szemeit.
— Hunyd le szemeid. - mondta nyugodt hangon. Megfogadtam szavait, majd lehunytam szemeim.
— Képzeld el, hogy egy másik világban vagy velem. Csak te és én. Egy réten piknikezünk és nézzük, ahogy a gyerekeink futkároznak. - mondta mosolyogva. Kinyitottam szemeim és egy óriási mosolyt láttam arcán.
— Csodás lenne ! - válaszoltam mosolyogva, amire Marci kinyitotta szemét és rám mosolygott.
CZYTASZ
Miért élnénk, ha nem egy álomért? | ff. Mehringer Marci.
FanfictionX faktor 2021? Új barátok? Nagy Ő? Új szomszéd? Túl sok történés? Fellépések? Minden kiderül idővel! - Lotti! Nem is mondtad, hogy a tesód szerepel az idei x faktorban, mellesleg elég jól néz ki! - áradoztam Lottinak. - Hát... nem szerettem volna...