Másnap reggel:
Kinyítottam a szemem, körbe néztem és észrevettem, hogy Alee nincs a szobába. Gyorsan lecsekkoltam telefonomon az időt és a szemem kitágult. 9 óraaaa??? Gyorsan felkaptam egy szettet és a konyhába siettem. A fiúk már az asztalnál ültek várva rám. Marcinak kellőképpen jó kedve volt. Remélem a döntése miatt érez így.
— Joooo reggeltttt! Bocsi, hogy nem keltem fel korábban, csak... -csak az este kissé későn aludtam el! - mentegetőztem késésem érdekében.
— Nem késtél! Sőt mi is az előbb keltünk! - mondta Alee mosolyogva.
— Készítettem reggelit, csatlakozz! - mondta Marci mosolyogva. Mélyen szemeimbe nézett. Szemei elárulták, hogy mennyire boldog.
— Wow! Nagyon ügyes vagy! - mosolyogtam a szöszire, majd leültem és megreggeliztem velük.
— Mi lesz a mai program? - kérdezte Alee kíváncsian.
— Beszéltem anyukámmal és azt mondta, hogy ma szabadfoglalkozás. Azt csinálunk amit szeretnénk! - mondtam kedvesen.
— Akkor én már indulok is Rebekához! Ott is alszok! Majd reggel jövök! Csumiii! - mondta Alee és elhagyta a házat.
— Na akkor csak ketten maradtunk! - mosolygott Marci.
— Mit szeretnél ma csinálni? Van valami programod? - kérdeztem elpirulva.
— Háát, ami azt illeti... lehet találkozok ma egy lánnyal... - mosolyogni kezdett pimaszul. Aham. Tudom mire megy ki a játék.Tehát most féltékennyé próbál tenni. Vagy lehet nem...
— Hmm.. nem rossz ötlet! Szerintem nekem is ki kellene kapcsolódjak, szóval felhívom Benit, hogy rá ér- e velem eljönni wellnesezni. - Néztem rá a fiúra pimaszul és telefonomon kerestem Beni számát.
— Ki az a Beni? - itt már mosolya eltűnt orcájáról.
— Legjobb fiú barátom... de lehet, hogy több. - húztam tovább a fiú agyát.
— Igazából...-megköszörülte torkát. — lemondhatom a találkámat és elmehetnék én veled wellnesezni.. mit szólsz? - kérdezte a fiú megszeppenve. Lol. Féltékeny 100% .
— Hmmm... akkor ne hívjam Benit is? - mondtam mosolyogva. A fiú közelebb jött hozzám és a hajammal kezdett el játszani, miközben szemeink felvették a szemkontaktust.
— Nem igazán örülnék neki, ha jönne Beni is. - mondta boci szemekkel, miközben simogatta arcom és rá nézett ajkaimra.
— Én sem örülnék, ha elmennél találkozni azzal a lánnyal. - kezdtem játszadozni hajával és megsimogattam egyik ujjammal ajkait. Mélyen egymás szemébe néztünk, miközben egymással szemben ültünk az asztalnál.
— És mikor indulunk? - kérdezte egy mosollyal a göndör. Homlokaink össze értek, de ajkaink még nem.
— Most! - suttogtam fülébe. Felálltam és a szobánk felé vettem az irányt. Marci utánnam futott és megölelt hátulról.
— Teljesen megörjítessz! - suttogta fülembe és megpuszilta arcom. A pillangók a hasamban újjá éledtek és repkedni kezdtek. A fiú elengedett és megfogta kezem.
— Segítek bepakolni a wellnesre , ha te is segítesz nekem. - nézett szemembe és bementünk a szobába.
— Áll az alku! - mondtam mosolyogva vörös arccal. Hihetetlen, milyen érzéseket hoz ki belőlem ez a fiú. Folyamatosan zavarba hoz. Bepakoltunk és elindultunk a kijárat felé. Útközben azt éreztem, hogy egy kéz kulcsólódik az enyémhez. Lassan lenéztem a kezemre és láttam, hogy kezeink összefonódtak. Ránéztem a mellettem lévő göndör srácra, aki elpirulva mosolygott.
— U-ugye nem baj, hogy megfogtam a kezed? - kérdezte elpirulva. Olyan aranyos. Istenem..
— Ömm.. dehogy is! Sőt, örülök! - pirultam el és próbáltam elkerülni a szemkontaktust, ami nem sikerült. Egészen a wellnes hotelig kézen fogva mentünk, mint két gerlepár. Nagyon felemelő érzés volt vele így sétálni. Így már teljesen tisztába vagyok azzal, hogy a tegnap kimondott szava jelentett valamit. Remélem így van.
Megérkeztünk a wellneshez. Marci elintézte a recepszión, hogy csak egy fél napra szeretnénk itt maradni. Felmentünk a mi részlegünkre, ahol egy jacuzzi fogadott illetve szauna, masszázs, arcápolás, pedikür, manikür és egy szóba. Legelsőnek bementünk a szobába lepakolni. A szobában egy francia ágy volt és egy hatalmas tv. Lepakoltuk a cuccaink és leültünk az ágyra.
— Nos, itt lennénk. - mondta mosolyogva Marci.
— Nagyon vagány hely! Ki kell élveznünk ezt a délutánt! Elmondhatom, hogy mit terveztem? - mondtam izgatottan.
— Persze! - válaszolt izgatottan a fiú.
— Szóval, elsőnek én az arcápolást választanám, aztán manikürt de te közben masszázson leszel, aztán pedig én. Miután ezekkel megvagyunk jöhet a jacuzzi! Mit szólsz? - kérdeztem boldogan.
— Tökéletes időbeosztás, de én tennék hozzá mégegy programot! - mondta kedvesen.
— Had halljam! - ültem közelebb hozzá izgatottan.
— A jacuzzi után nézhetnénk egy filmet, aztán pedig haza mennénk! Hmm? - nézett szemembe boldogan.
— Igen!! Ez így jó lesz!! Na akkor én átöltözök fürdőruciba! - mondtam a fiúnak és bementem a fürdőszobába. Nagyon gyorsan átöltöztem és rohantam is a fiúhoz. Mikor kiléptem a fürdőből Marci tetőtől talpig megszemlélt és elpirult.
— Wow.. a-akkor mehetünk? - vakarta meg tarkóját.
— Igen! - mondtam mosolyogva.
Elkezdtük teljesíteni a kitervelt programot. Nagyon sokszor néztünk egymásra elpirulva. Kész lettünk mindketten a relaxálás egyik felével. Most következik a jacuzzizás. Mind ketten belemásztunk a jacuzziba és beszélgetni kezdtünk minderől. Egyszer csak felmerült a tegnapi téma.
— Ömm... gondolkoztál a tegnapin? - kérdeztem izgatottan.
— Igen, és szerintem jó döntést hoztam! - mondta a fiú mosolyogva.
— Hogyan döntöttél? - kérdeztem kíváncsian.
— Majd filmezés közben elmondom. - mosolygot a fiú. Pár perc múlva meguntuk a jacuzzit és bementünk átöltözni, majd bekapcsoltuk netflixen a ,, Lovehard" című romantikus karácsonyi filmet. A film felénél Marcihoz bújtam és egészen a film végéig így maradtunk. A film után felém fordult és simogatni kezdte az arcom.
— Lassan mennünk kell, megyek és bekapolok. - felálltam és bepakoltam mindkettőnk cuccait, majd leültem az ágyra vele szembe.
— Köszi, hogy bepakoltál nekem is! - ült közelébb hozzám és mélyen a szemembe nézett. — De, most el kell mondanom a döntésem.
— Hallgatlak! - mondtam elpirulva.
— Tehát.. számomra nagyon sokat jelentett az a szó és még mindig ugyan azt érzem irántad és akárhányszor eltudnám mondani neked azt, hogy kurvára szerelmes vagyok beléd Regina! - mondta elpirulva.
— Én is ugyan ezt érzem irántad Marci! Már az első találkozásnál tudtam, hogy te vagy az igazi! Tudtam, hogy szeretlek! Nagyon szeretlek! - mondtam ki őszintén az igazságot.
Marci szó nélkül gyengéden megfogta arcom ééés —>
VOCÊ ESTÁ LENDO
Miért élnénk, ha nem egy álomért? | ff. Mehringer Marci.
FanficX faktor 2021? Új barátok? Nagy Ő? Új szomszéd? Túl sok történés? Fellépések? Minden kiderül idővel! - Lotti! Nem is mondtad, hogy a tesód szerepel az idei x faktorban, mellesleg elég jól néz ki! - áradoztam Lottinak. - Hát... nem szerettem volna...