Reggel puszikkal keltettem Marcit. Olyan 11 óra lehetett.
— Kicsimm, kelj fel! - pusziltam meg ismét homlokát, mivel ez nem igazán hatott, így a szájára nyomtam egy cuppanóst, amire egyből felébredt.
— Ahhh! Van barátnőm! - ült fel az ágyon, majd kinyitotta a szemét.
— Tudom! Én vagyok az! - nevettem fel, amire a fiú felém fordult és megvakarta tarkóját.
— Azt hittem, hogy valaki megcsókol álmomba! - nevetett fel Marci.
— Hmm, és te azt mondtad, hogy van barátnőd! - mosolyogtam rá boldogan.
— Pontosan! Mert van is! - nézett rám mosolyogva, majd közelebb hajolt és megcsókolt. Csókja tele van szeretettel, érzelemmel, boldogsággal, szerelemmel. Ajkai forróak és puhák. Már nagyon hiányzott a csókja, az illata, az ölelése, a szeretete és maga Ő, a jól ismert Méhringer Marcell. Álompasi. És csak az enyém!
— Jó reggelt neked is! - engedtem el ajkaim az övétől és köszöntem.
— Neked is manóm! - ölelt meg.
— Hogy aludtál kis alkeszom? - kérdeztem mosolyogva.
— Háát, mit ne mondjak. Aludni jól aludtam, de kurvára érzem a másnaposságot. A fejem salyog stb, stb. Nagyon betéptem?- mondta a fiú egy mosolyt erőltetve arcára.
— Háát, eléggé ! - nevettem fel. — De szerencsér volt, hogy én nem ittam szinte semmit! - simogattam meg Marci hátát.
— Szeretlek! - nézett rám ,, szerelmesen".
— Én is téged! - nyomtam egy lágy puszit ajkára, majd felálltam.
— Na na! Csak is a szokásosan! Én öltöztetlek téged te pedig engem!! -mondta egy pimasz mosollyal.
— Ahogy óhajtod fiatalember, viszont most nem csak melltartót kell cseréljek, hanem bugyit is! - mosolyogtam perverzen.
— Nekem is kell cseréljek boxert nyugi hercegnőm! - mosolygott pimaszul, majd levette rólam ruhadarabaim, majd én is róla. Felemelt az ölébe, majd megcsókolt.
— Mi lenne, haaa... -nézett ajkaimra. — eltolnánk egy kicsit az öltözést?
— Hmm. Tetszik az ötlet! - mosolyogtam rám majd csókcsatába hívtam. Egymás ajkait falva, már at ágyon kötöttünk ki. Megtörtént aminek meg kellett, majd felöltöztünk és sunyin mintha mi sem történt volna, lementünk a konyhába, ahol Alex és Anya reggelizett.
— Morning sex? Azt hittem már csak én szeretem reggel csinálni! - nevetett fel Alex.
— Mii? - pirultam el.
— Nyugi lányom! Nagy vagy már! Nem bánjuk, ha lefeküdtök egymással, sőt minden ember életébe szükséges a sex azzal az emberrel akit szeret, de máskor legyetek kicsit halkabbak! - mosolygott rám anya. Én és Marci teljesen elpirultunk és szégyeltük magunkat.
— Ömm.. -vakarta meg kínjában tarkóját. — Nem akartunk zajt csapni, bocsánat! Máskor csendesebbek leszünk! - nevetett fel Marci kínjában. És most következett a kínos 1 perc. Én és Marci egymás mellé ültünk és suttogtunk egymással.
— Tényleg ennyire hangosak lehettünk? - súgtam a fiúnak.
— Ezek szerint igen. De én élveztem! - súgta vissza fülembe, majd kezét a combomra helyezte.
— Én is! - mosolyogtam rá, majd enni kezdtem.
— Nem eszel? - kérdeztem mostmár hangosan.
— De ! - válaszolt, majd ő is enni kezdett. Anya és Alex hamar befejezték a reggelit, majd felmentek anya szobájába.
— Regina. - szólt hozzám Marci teliszájjal.
— Hmm?
— Mikor nézünk lakásokat? - kérdezte kíváncsian.
— Nem tudom, de az ünnepekig itt maradunk! - mondtam mosolyogva.
— Ahogy szeretnéd! - mosolygott rám.
Miután megreggeliztünk elmentünk karácsonyfát venni, majd haza jöttünk és feldíszítettük.
— Aztaaa de menő lett! - mondta elégedetten Marci.
— Nekem is nagyon tetszik! - mondtam mosolyogva.
— Nekem is tetszik, de az viszont nem, hogy engem nem hívtatok díszíteni! - mondta nyavajogva Lara.
— Bocsi! Majd jövőre! - mondtam irónikusan, majd megöleltem Larát. — De azért szeretlek!
— Jójó! Hagyjuk is! Megyek ajit venni nektek! Puszkó! - ment ki a házból, majd Marcival egymásra néztünk.
— Be kell csomagoljam az ajándékokat! - fogtam meg fejem, majd a szobámba szaladtam.
— Én elemegyek megvenni őket! Majd jövök! Puszii! - kiabált utánnam Marci, majd elment.
Én Marcinak egy új gitárt vettem. Larának egy sminkes táskát tele jobbnál jobb sminkekkel. Anyának egy mamuszt és egy puha takarót. Alexnek pedig egy iqos-t és egy 6 hónapra szóló ingyenes körömfestési ajándékkártyát, mivel mindig szereti a körmét festeni. Gyorsan becsomagoltam, majd a fa alá tettem. Néhány perc múlva, már Lara és Marci is haza ért. Lara berohant a szobájába, Marci pedig az enyémbe.
Kerek 1 óra múlva jöttek le a sok ajándékokkal és a fa alá biggyesztették.
— Már csak 5 óra és kinyíthatjukkk! - kezdett ugrálni Lara.
— Igen, bizony! - mondtam mosolyogva.
— Nézünk valami karácsonyi filmet? - kérdeztem mosolyogva.
— Igeeen!! - vágták rá kórusban. Előkészítettem a nasikat, majd leültünk filmezni. A film után nyitódott az ajtó és 5 óriási szatyorral lépett be Alex és anya.
— Azta rohadt! - csúszott ki számból.
— Szemeket levenni róla! Megyünk és becsomagoljuk! - mondta Alex, majd felmentek anyuval a szobába. Mi kíváncsian vártuk, mire lejönnek. Pár perc múlva, már minden ajándék a fa alatt volt.
— Nos! Indulás a templomba! Aztán ajándék bontás! - parancsolta anya. Elindultunk csoportostól a templomba, Marcit látva nem igazán tetszik neki a templomozás, de ez van! A mi családunkban kötelező a templom.
Templomozás után, boldogan léptünk be a házba és a karácsonyfa alá vetettük magunkat.
— Nem nem! Elsőnek vacsora! Majd aztán! - mondta parancsolva ismét anya.
Leültünk a szépen megterített asztalhoz és elfogyasztottuk ünnepi vacsoránkat.
— Nagyon finom volt! Köszönöm! - dícsérte meg anya főztjét Marci, majd megölelt.
— Örülök, hogy ízlett! - válaszolt mosolyogva. Miután mindenki megvacsizott, végre kibonthattuk az ajándékokat.
Én Larától egy kulcstartót és egy nyakláncot kaptam, anyától és Alextól egy mikrofont ahhw és Marci ajándékát még most bontom. Egyyyyy baba kék selyem anyagú térdig érő tapadós ruhát és egy hozzá illő táskát, illetve egy Ariana Grande: Moonlight parfümöt kaptam! Ahwww de aranyosakkk!
— Úristen!! Köszönöm mindenkinekkk!! Öleltem végig mindenkit. Most következett Anya. Anya tőlem kapott egy takarót és egy mamuszt, Alextól egy piros csipkés melltartót és mellé bugyit, illetve egy michael kors táskát (aww), Larától egy sálat és egy poharat, plusz egy aranyos kötött pulcsit. Marcitól pedig Armani Sì parfümöt.
— Köszönöm mindegyikőtöknek! Aranyosak vagytok! - ölelt meg mindenkit. Most következik Alex. Alex tőlem egy iqos-t és egy ajándékkártyát kapott, Larától egy kötött pulcsit, ami machingel anyuéval, illetve egy pénztárcát, Marcitól egy gitár pengetőt és egy ezüst karkötőt, anyától pedig egy Dior Sauvage parfümöt és egy Képet, amin együtt szerepelnek rajta.
— Aztaaa rohaddt!! Köszönöm !! - ölelt meg ő is mindenkit. Most következik Marci.
Marci Larától egy farmernacit és egy fehér hoodie-t kapott, anyától egy versace parfümöt és egy telefontokot, Alextól egy durexet(xdd) és többnél több ékszereket, illetve egy karton hellt és a falára feltehető lemezeket, amin albumok borítója szerepelnek. Tőlem pedig egy gitárt kapott.
— Uramatyam!!! Köszönöm szépen!! - ölelt körbe mindenkit boldogan. Most következik Lara. Marcitól egy kis cuki táskát és egy bőrnadrágot kapott, anyától és Alextól egy ukulelet és egy Coco chanel parfümöt, tőlem pedig egy smink táskát.
— Ahhwwww!! Nagyon szépen köszönöm!!! - jött körbe és megölelgetett mindenkit. Az ajándék bontás után eldöntöttük, hogy filmet nézünk, majd lepihenünk, mert hosszú volt ez a nap is.
ESTÁS LEYENDO
Miért élnénk, ha nem egy álomért? | ff. Mehringer Marci.
FanficX faktor 2021? Új barátok? Nagy Ő? Új szomszéd? Túl sok történés? Fellépések? Minden kiderül idővel! - Lotti! Nem is mondtad, hogy a tesód szerepel az idei x faktorban, mellesleg elég jól néz ki! - áradoztam Lottinak. - Hát... nem szerettem volna...