Az iskolában:
Az egyik szünetben oda mentem Lottihoz. Gondoltam elbeszélgetek vele egy jót, ha már a testvérével kell együtt dolgozzak.
— Lotti! Nem is mondtad, hogy a tesód szerepel az idei x faktorban, mellesleg elég jól néz ki! - áradoztam Lottinak.
— Hát... nem szerettem volna elújságolni de ha már itt tartunk, akadj le a tesómról! Kössz pussz! - mondta mérgesen és elviharzott.
Azta, hogy milyen pofátlan emberek vannak ezen a világon. Jól mondta Marci. Lotti sokkal másabb, mint ő. Lotti kiköpött Lara. Jól kijönnének egymással. Pff. Bambulásom végetértével átvészeltem a többi óraimat.
15:00. Csengettek. Ezaz. Mihelyst meghallottam a csengőt rohanni kezdtem ki az iskolából. Tárcsáztam anyukám számát és felhívtam, hogy vigyen az x faktor épületébe/székházba, mivel véget értek az óráim és ma lesz a megbeszélés. Anya hamar értem jött és rohantunk is a megbeszélésre. Szerencsére nem késtünk el, fix 1 perccel hamarabb mentünk be a terembe, mint a mentorok.
— Kedves versenyzők, énektanárok, kisegítők, tisztelt műsorvezető Dávid, illetve mindneki aki jelen van ezen a helyen! Szeretnénk bejelenteni egy új szabályt, vagyis lehetőséget egyes személyeknek is. De legelsőnek elmondanám, hogy kik kikkel fognak egybe költözni egy külön,saját x házba! - mondta irónikusan Byealex.
— Tehát, az én mentoráltjaim egy házban lesznek, vagyis Mehringer Marcell, Balázs Alex-Alee és Toth Roland, de lesz számukra egy meglepetés is! Amit majd aztán mondok el, amikor a többi mentor is megosztja mentoráltjaikkal a beosztásokat. - próbálta rejtélyesen kifejteni mondandóját Byealex a fiuk mentora. Mindenki nagy szemekkel nézett kíváncsian várva. Majd megszólalt Gáspár Laci.
— Az én 22+ os kategóriám úgyszint egy házban lesznek!
— Az én lány kategóriám úgyszint! - folytatta Puskás Peti.
— És az én zenekaraim is úgyszint! - mondta mosolyogva Adél.
— Na tehát, akkor elszeretném mondani az új szabályt, amit tegnap kaptunk meg a rendezőktől. Mi is kicsit meglepődtünk az egészen, mivel itt mindenki érett és komoly fiatalember vagy hölgy. Azt az értesítést kaptuk, hogy aki óhajtja és úgyérzi szüksége van egy olyan emberre, aki segít akár dalokban, a házimunkában vagy a tanulásban is, mellesleg jobb kedvre derülésre és bátorításra egy nehéz nap után, illetve az adott személy tanulhat is tőletek olyan zenei dolgokat, amiket még mástól nem tanult így fejlesztheti tudását és ez fordítva is így van! Szóljatok ha elfogadjátok az ajánlatot, mert ez egy elég kedves és szép gesztus volt a rendezőktöl. Most beszéljétek meg köztetek és 1 perc múlva várom a választ mindenkitől! Minden csapat számára van egy kijelölt személy! - mondta Alex. Ez érdekesnek tűnik, de vajon kik azok a kijelölt személyek? Anyukám is köztük van vagy Lady is? Merült fel bennem rengeteg kérdés a kíváncsiságtól, ezért megkérdeztem anyukámat is.
— Anya, kik lehetnek azok a kijelölt emberek akik össze költöznek a versenyzőkkel? - kérdeztem kérdően.
— Biztos vagyok benne, hogy azok akik ebben a szobában vannak, mivel téged is meghívtak, lehetséges te is fenn vagy a listán! - reménykedve bíztatott anyukám.
— Én? De hát iskolás vagyok! - mondtam lehangolódva.
— Holnaptól már úgyis estibe fogsz járni, ami online lesz. Csak a házikat kell beküldened a tanárnak. A tanár leadja a napi leckét és annyi. - mondta anya lazán. Hogy tud ennyire laza lenni? Lehetetlen. Gondolkozásom Csobot Adél hangja szakította félbe.
— Szóval, várjuk a válaszokat! - mosolygott izgatottan.
— Mi úgy gondoljuk, hogy sikerülni fog minden feladatot elvégezni és hangulatot teremteni segítség nélkül! Köszönjük az ajánlatot ! -mondta legelsőnek a lányok csapata.
— Mi is megleszünk! - mondta a zenekarok csapata.
— Mi sem élünk a lehetőséggel! - mondta a 22+ kategória.
— Mi viszont élünk a lehetőséggel és elfogadunk segítséget is és egy új szobatársat, aki taníthat bennünket, illetve ő is tanulhat tőlünk zeneileg! - válaszolták a fiúk.
— Nos, ez remek válasz volt tőletek fiúk! Hidjétek el jól fogtok járni! - mondta Byealex.
— Mivel a számotokra kijelölt személy nem más, mint Molnár Regina! - mondta vidáman Byealex és rám kacsintott. Amint mondtam, a családom jóban van Alexxel és én is nagyon bírom őt. Nagyon sokszor elmondja, hogy mennyire tehetséges vagyok és mennyire büszke rám. Olyan mintha a második apám lenne.
— Szupeeer! - kiáltottak fel a fiúk és odajöttek hozzám.
— Sziasztok! Tehát ma estétől már boldogíthatlak titeket.. - nevettem fel kínosan.
— A csapatunk része lettél! Ami remek! Jól jön egy lány, aki segít és megtanít minket főzni stb. Mellesleg borzasztóan jó hangod is van. Mondta Lotti! - pirult el Marci. Ez édes. Tényleg mondott ilyet Lotti? Hihetetlen. Lehet nem is annyira flegma, mint ahogy gondoltam.
— Köszönöm, hogy úgy döntöttetek, hogy szükségetek lesz rám! - mondtam mosolyogva. A fiuk megölelgettek és elvezettek az x házba, mivel mindenkinek elmondták a helyszínt. A ház mesés volt. Nagyon tetszett, csak az volt a baj, hogy 2 szoba volt. Szóval 2-en kellett legyünk egy szobában.
— Na skacok! Menő kis kecó meg minden. Ki kivel lesz egy szobába? - kérdezte Marci.
- Alee és Roli átölelték egymást és ebből már lehetett tudni, hogy ők egy szobába szeretnének lenni. Szuper. Én kell legyek Marcival, ami nem igazán zavar, csak Lotti miatt ahh. Bementünk a szobánkba. Szerencsére nem két személyes ágy volt, hanem 2 egy személyes. Lepakoltunk és kimentünk a nappaliba a fiúkhoz.
— Na milyen a közös szoba? - kérdezte perverz mosollyal Alee, amin Roli nevetni kezdett.
— Nagyon vicces. - mondta Marci kissé unottan. — Egyébként nem rosz! - mosolygott.
— Na, akkor mi legyen a mai kaja? - kérdeztem mosolyogva, aztán megszólalt a csengő.
— Semmi! Megérkezett a pizza! - állt fel boldogan Alee és az ajtó felé vette az irányt Rolival az élen...
— Háát okéé... - mondtam boldogan, mivel nem kell főzzek nekik semmit.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Miért élnénk, ha nem egy álomért? | ff. Mehringer Marci.
FanficX faktor 2021? Új barátok? Nagy Ő? Új szomszéd? Túl sok történés? Fellépések? Minden kiderül idővel! - Lotti! Nem is mondtad, hogy a tesód szerepel az idei x faktorban, mellesleg elég jól néz ki! - áradoztam Lottinak. - Hát... nem szerettem volna...