Főpróbák 🎄❤️

249 11 1
                                    

— Örülök, hogy ennyire szerelmesek vagytok, de vár a munka!! - tapsolt egyet anya és mi már le is huppantunk a kanapéra.
Figyelmesen hallgattuk anya szavait. Marci párszor elpróbálta az első dalt és az már nagyon jól ment neki. Én addig kerestem dalokat a 2. Produkciójához, de nem igazán sikerült teljesítenem. Miután Marci elpróbálta utoljára a ,, 7 years" -t lehuppant mellém a kanapéra és izgatottan várta a dal ötleteket.
— Nos, hölgyem! Sikerült találnod zenéket? - kérdezte kíváncsian.
— Sajnos nem igazán. Fogalmam sincs, hogy mit énekelj, amivel berobbannál az elődöntőbe... - mondtam lehangolódva.
— Óh.. - sóhajtott egyet a fiú.
— Marcikám! Mit szólnál, ha kidöccennél a mostani műfajod világából és kipróbálnál egy más műfajt, illetve egy kicsit elengednéd magad és egy óriási showt csinálnál? - kérdezte Alex egy óriási mosollyal.
— Az nagyon jó lenne. Remélem vannak ötleteid. - mondta a fiú egy halvány mosollyal.
— Van pár ötlet a tarsalyomban! Mit szólnál ha rock-ra váltanál? - kérdezte Alex.
— Hmmm, ez nagyon jó ötlet, viszont mi van ha nem fogom tudni kiénekelni? - aggódott a fiú.
— Biztos vagyok benne, hogy kitudod énekelni! Tesómz neked olyan óriási hangterjedelmed van, hogy olyan nagyon ritka embernél adatik meg! Használd ki a lehetőséget, mert ezzel hatalmasat fogsz aratni és rakétaként fogsz bezúzni az elődöntőbe! - mondta büszkén a fiúnak Alex.
— Úgy legyen! Szóval, melyik dalt énekeljem? - kérdezte a fiú frusztráltan.
— Mivel már szerda van, nagyon hamar ki kell találnunk, hogy melyik zenét fogod előadni! Ma már próbálnunk kell! - mondta anyukám Marcinak, aki mégjobban stresszelni kezdett. Marciról tudni illik, hogy maximalista. Ő mindenből a legtökéletesebbet szeretné kihozni . Ez egy nagyon jó tulajdonsága, de ha stresszel nem lesz az egészből semmi.
— Rendben! Egy pillanat, csak szétnézek az egyik playlistemben! - mondta Marci, majd elővette a telefonját és keresgélni kezdett a playlistén zenéket. — MEGVANN! - kiáltott fel.
Erre mindhárman ránéztünk várva a választására.
— A ,, No good- KALEO"- tól tökéletes lesz! - mondta a fiú boldogan.
— Rendben! Na, akkor munkához! - állította fel mentora a fiút a kanapéról és elkezdték az alapokat. Nagyon precízen összeraktak mindent, anyukám nagyon jól vezette le az egész próbát. Szerencsére Marci tudta a zene szövegét, mert az egyik kedvenc zeneje. De most őszintén, ki nem tudja a kedvenc zenéinek a szövegét? Tehát a szöveggel nem volt probléma, ez a műfaj kurvára illik Marcihoz. Látszik rajta, hogy nagyon akarja.
Nagyon beszeretne jutni az elődöntőbe. Minden erejét belefekteti ebbe a dalba. Érzem, ahogy elengedi magát és átadja magát a zenének. Jobban énekli, mint az eredeti előadó! Hihetetlen!
— Huu. Ez kemény volt. - huppant le mellém a kanapéra fáradtan a fiú.
— Nagyon, nagyon jó volt! Illik hozzád ez a műfaj! Tetszik! - mondtam mosolyogva és megcsókoltam száját.
— Nem találták benne hibát? - kérdezte felvont szemöldökkel Marci.
— Nem. Ahogy észrevettem anya sem igazán talált benne hibát, szóval megnyugodhatsz! Hibátlanul énekelted el! - néztem mélyen szemeibe barátomnak.
— Ari vagy! - mosolyodott el, majd megpuszilta homlokom.
— Látom rajtad, hogy nagyon akarod! És sikerülni is fog! - bíztattam a fiút.
— Reméljük! Hiszen miért élnének, ha nem egy álomért? - mosolygott rám Marci, majd felállt és elkezdte dalát ismét. Párszor még elpróbálta, aztán el kellett menjen, mert őt váltotta Paulina. Marci haza ment, én pedig segítettem legjobb barátnőm, Panka dalaiba. Pankának már megvoltak az ötletei szerencsére mindkét dalához, ígyhát csak másfél órát kellett próbáljon. Pankát váltotta másik legjobb barátnőm,  Mardoll, aki maga a rap királynője.  Mardollnak is csak másfél órát kellett próbáljon, amiből 1 órát elnevetgéltünk.
— De Regi! Nekem kellenek kis ufok körén! - mondta Mardoll nevetve.
— De ígyis túl csicsás lesz a prod. Kis ufoooocskák kellenek ? - nevettem én is vele.
— Azt már Laci kéne tudja! - nézett Lacira nevetve, aki megdöbbenve nézett ránk, mivel ötlete sem volt.
— Ömmm! Megoldjuk ! Megoldjuk! - mondta full komoly arccal Laci, amin mi egyből elnevettük magunkat.
Megvolt a hangulat. Mardollt váltották a The Harmonies. Velük is nagyon jó a közös munka. A lányoknak csodálatos hangjuk van és humoruk is van bőven.
— Nos, nem is tudom mit mondjak. Szerintem nagyon jó lesz a dal is és meg van ~harmónia~ ! - hangsúlyoztam ki a harmónia szót.
— Köszönjük szépen! Kedves tőled! - mondga mosolyogva Adél.
A lányok 2x elpróbálták a dalukat majd haza mentek. Szerencsére ők voltak az utolsók így én is haza mehettem. Otthon Marci vacsorával várt és egy hatalmas nagy öleléssel.
— Már nagyon vártalak picuuurom! - ölelt meg boldogan a fiú.
— Ahwww de aranyos vaaaagy! Csináltál nekem vacsorát!! Ahwww - hatódtam meg, majd megcsókoltam a fiút. — Nagyon szépen köszönöm! Kedves gesztus ez tőled! - öleltem meg Marcit.
— Neked bármit! Igazán nincsen mit életem! Tudom, hogy nagyon elfáradtál! Vacsizzunk meg majd pihenjünk le! - mondta kedvesen Marci. Megvacsoráztunk, majd lefeküdtünk aludni. Az elkövetkezendő 2 nap is ugyan ez történt. Zajlottak a főpróbák. Mindenki felkészült a 3. Élő showra. Hosszú volt ez a hét is, de megérte, mert holnap mindenki maximálisan fogja előadni dalait! Remélem!

További kellemes ünnepeket <33 millió puszi!!

Miért élnénk, ha nem egy álomért? | ff. Mehringer Marci.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora