Hmmmm?

323 18 1
                                    

Idil pillanatunkat egy hatalmas ajtócsapás szakította félbe. Oldalra néztünk és megláttuk Alee-t, aki könnyes szemekkel nézett ránk, majd dühösen berohant a szobájába. Én és Marci csak néztük, ahogy a fiú dühösen megy szobája felé.
— Ömm.. ez mégis mi volt? - kérdezte Marci lesokkolodva.
— Fogalmam sincs, összeveszett volna Rebekával? - kérdeztem a fiútól, mintha ő tudta volna a választ.
— Lehetséges... menjünk kérdezzük meg! - mondta Marci és Alee szobája felé indultunk. Belépve a szobába megláttuk, hogy a fiú minden képet elszakított, amin Rebeka és ő volt. Fejét párnájába vetette és sírt.
— Héé..! - szaladtam a fiúhoz. — mi történt? - simogattam meg hátát.
— Szakítottunk.. - mondta könnyes szemekkel.
— Nagyon sajnálom haver! - ölelte meg Marci a legjobb barátját. — Minden rendbe fog jönni! Segítek mindenbe és itt vagyok neked! - nyugtatta tovább a fiút.
— Én is itt vagyok bármikor! Számíthatsz ránk! - mondtam a fiúnak és megöleltem.
— Köszi srácok! Nagyon jól esik, de most egyedül szeretnék lenni, ha nem baj. Majd holnap elmondok mindent részletesen. - mondta a fiú könnyezve.
— Rendben! Légy erős! Minden jó lesz !! - mondta Marci és ismét megölelte Alee-t. Kimentünk Alee szobájából és bementünk sajátunkba.
— Jaj szegénykém. - mondtam szomorúan barátomnak.
— Átérzem, biztos nagyon szarul érzi most magát. - mondta Marci is lecsüggedve. Egy perc néma csend uralkodott szobánkban. Ebben az egy percben, sokmindenen cikázott az agyam. Felmerültek kérdések . Vajon valaha szakítani fogunk Marcival? Megtörténhet ez? Mi lesz az oka? Vajon ő lesz a gyerekeim apja? Vagy ez csak egy tiniszerelem? Sok mindenen agyaltam, aztán odabujtam Marcihoz.
— Nem akarom, hogy mi is szakítsunk! - mondtam könnyes szemmel.
— Ahhhw, miért szakítanánk? Még csak most jöttünk össze! Ne agyalj ilyen hülyeségeken, mert ha rajtam múlik soha nem szakítunk! - nyugtatott meg a fiú, majd megölelt.
— Én soha nem fogok veled szakítani, csak hogy tudd! - mondtam a fiúnak őszintén.
— Akkor ezt megbeszéltük? - puszilta meg számat.
— Igen! - küldtem egy mosolyt a fiúnak. Az est további részét a telefonon töltöttük. Készítettünk közös képet, amit kiraktunk az instánkra.

marcimehringer

Liked by rolandtoth22 and 20

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Liked by rolandtoth22 and 20.812 others
marcimehringer: 💍
View all 250 comments
mehringerlotti : Hmmmm?
rolandtoth22: NAGYON SOKÁIG! ❤️

Marci miután kirakta közös képünket csomó üzit kapott. 13 éves lánykák szídtak, voltak akik gratuláltak. Byealex egyből ráírt Marcira és gratulált, illetve a The Harmonies is gratuláltak. A posztot látván Lotti egyből felhívta Marcit.
— Marciiii! - köszönt Lotti boldogan.
— Sziaaa hugiii! Mizu?
— Most láttam a posztod! Látom van barátnőd! - mosolygott perverzül a lány.
— Igen, van! - nevetett fel Marci. — Nézd itt van mellettem! - felém fordította a telefont, Lotti rendesen meglepődött.
— REGINAAA??? - kérdezte lesokkolódva. — Najó, ezt nem gondoltam volna de gratulálok! Cukik vagytok! - mosolygott a lány.
— Köszönjük! - mondta Marci büszkén. — Anyáék? - kérdezte a fiú.
— Elmentek vacsizni. Majd megmondom nekik, hogy hívjanak fel ! - mondta Lotti.
— Köszii! Na mi most megyünk aludni! Jó éjt! - rázta le tesóját Marci.
— Keresztanyuka még nem szeretnék lenni!!! Jó éjt! - nyomta ki a telefont a lány. Én és Marci nevetni kezdtünk.
— Nem gondoltam volna, hogy így fog reagálni.- nevettem fel.
— Miért? - kérdezte a fiú kíváncsian.
— Hát.. nem igazán jöttünk ki Lottival az évek során. - mondtam egy kínos mosollyal.
— Mostmár változni fog minden! - mondta Marci és épp megakart puszilni, amikor a telefonom csörögni kezdett. Lara volt az.
— REGI!! WTFFFFF ! - ordított boldogan a telefonba.
— Neked is szia Lara! - nevettem fel.
— NAJO NAJO, te együtt vagy azzal a Marci gyerekkel?? - kérdezte izgatottan.
— Igennnn - kezdtem el ,, szakadni" a röhögéstől.
— JÉZUSOM! Kurva jól néz ki az a csávó!! Majd ha megunod add nekem! Amugy Gratulálokk! - mondta vigyorogva.
— Te beteg állat! - nevettem tovább.
— Köszi a bókot kis sógornőm! - szólalt meg büszkén a mellettem ülő fiú.
— Úristen mekkora egy fasz vagyok. - kezdett el ő is nevetni. — Nem tudtam, hogy ott van ő is!!! Miért nem szóltál??? - szégyelte el magát Larácska xd.
— Miért szóltam volna? - mondtam nevetve.
— Mert a hugod vagyok és imerhetnél már! - nevetett tovább. — Amúgy, anya azt mondta, hogy holnap gyertek el!
— Meglátjuk, mi lesz a próbák után! Na jó éjt!
— Jó éjt gerleeepár! - nyomta ki a telefont.
Marci kitört a röhögésből.
— Pihenjünk, mert holnap főpróba! - mondtam ásítva.
— Jó ötlet. - mondta a fiú, majd megölelt és álomba szenderültünk.

Miért élnénk, ha nem egy álomért? | ff. Mehringer Marci.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang