Elizabeth
Seděla jsem u okna. Hlasitý déšť, jehož kapky stékaly po skle okna, mě uklidňoval. Přitáhla jsem si k sobě nohy. V ruce jsem svírala dopis, který jsem před pár měsíci dostala od Willa. Zase jsem si ho četla pořád dokola. Zadržovala jsem slzy. Tak strašně moc se snažil, nikdy to nevzdal a já mu to jenom stěžovala.
Chybíš mi, Lizz. Strašně moc. Tyhle slova se v mé hlavě opakovaly jako ozvěna. Ať jsem se nažila jak jsem se snažila, stále jsem je slyšela. Nenáviděla jsem se za to, že jsem mu taky neřekla, jak moc mi chybí. Nenáviděla jsem se za to, že jsem jenom sklonila hlavu. Nenáviděla jsem se za to, že jsem pár minut po těchhle slovech odešla a nechala ho tam. Nenáviděla jsem se.
Všechno co udělám je vždycky chybné. Můžu se rozhodnout jakkoliv, ale vždy je to špatně. Jenomže tentokrát to vážně špatně bylo. Mohla jsem mu říct pravdu. Mohla jsem mu říct, že mi taky chybí a že chci zpět ty staré časy, kdy jsme skoro každý den trávili spolu. Ale nemám stroj času. Budu to muset napravit a pečlivě slepit všechno, co jsem svou blbostí rozbila. Nic z toho, co udělal, nebyla jeho chyba... byla to má.
Uvědomovala jsem si, že ho miluju... ale všechno bylo komplikované. Stále tady byl Luke a minulost.
KONEC
Prosím, předtím než mě začnete nenávidět a chystat si rajčata, kameny, žehličky a všechny různé tvrdé věci, které byste po mně chtěli hodit, přečtěte si tohle.
Už dlouhou dobu chci napsat trilogii a vlastně už od TSOCu vím, že příběh Lizz a Willa bude mít víc pokračování než jen jedno. TSOR touhle částí definitivně končí. ALE The Smell Of Love začíná. Nenutím vás to číst. Můžete se na mě klidně naštvat, dočíst TSOR a skončit, ale věřte, že The Smell Of Love bude stát za to. Mám v plánu šíleně moc věcí a jsem z toho strašně natěšená, i když se hodně bojím vaší reakce. Napíšu vám sem takové malé spoilery, které absolutně nic neprozradí, ale chci, abyste věděli, co od TSOLu očekávat. Budete svědkem hádky Willových rodičů a Willa, dozvíte se něco o Lukovi, který nastoupí do školy a tím teprve začne to pravé drama, bude se tam hodně objevovat Brandon a Stacy, seznámíte se s Kylem a konečně se dozvíte, kdo je ta záhadná Nicol, dozvíte se toho hodně o Aaronovi, dám vám odpovědi na všechny nezodpovězené otázky a to nejdůležitější v TSOLu bude tolik Wizzie scén, že si to ani nedokážete představit a milion dalších věcí, které si už ale vážně musím nechat pro sebe. Doufám, že se najde alespoň pár lidí, kteří dají The Smell Of Love šanci (nějaké to seznámení s příběhem by se mělo objevit na mém profilu kolem dnešního odpoledne/večera).
A teď k děkovačce. Ty čísla u TSOR jsou neuvěřitelná, o tomhle se mi nikdy ani nesnilo. Každý jeden váš komentář mi vykouzlí úsměv na tváři a mé 'děkuju' je na to prostě málo. Všechno tohle je prostě strašně šílené. DĚKUJU VÁM CELÝM SVÝM SRDCEM.
Přeju Vám hezké Velikonoční pondělí a hodně sil do zítřejšího vstávání do školy.
ČTEŠ
The Smell Of Roses [CZ]
Teen FictionOdešel, protože se bál pocitů, kterými k ní vzplanul. Teď se vrací zpátky. Pokračování 'The Smell Of Cigarettes'.