Bab 4 : Kakakku Zulaika

20.7K 152 3
                                    

Daud hanya tersenyum melihat Zulaika sedang berbaring di sebelahnya. Perancangan jahatnya berjalan dengan lancar tanpa ada masalah. Beliau sendiri tidak tahu kenapa beliau terfikir sejauh itu.

Mungkin kerana kata-kata Fatimah tempoh hari membuatkan beliau terasa ingin merealisasikannya. Apakah rasanya apabila melakukan hal yang sama dengan Fatimah tempoh hari pada Zulaika?

Daud hanya tertanya sendirian. Beliau melihat kakaknya yang sedang berbaring di sebelahnya dari hujung rambut ke hujung kaki. Ternyata kakaknya itu kelihatan sungguh cantik dan mengiurkan.

"Kenapa adik tak tidur lagi?" Tiba-tiba Zulaika membuka matanya dan menyoal.

"Err... Adik tak boleh nak lelapkan mata lah. Mungkin sebab demam kot, tu yang susah nak lena tu." Daud cuba berdalih.

"Pejam je mata dan jangan fikir apa-apa, mesti tanpa adik sedar tahu-tahu je adik dah terlena." Zulaika memberi idea.

"Baiklah adik cuba." Balas Daud.

Beliau kemudian pura-pura memejamkan matanya. Beliau hanya bersabar menunggu kakaknya itu lena dibuai mimpi. Setelah seketika, akhirnya beliau yakin kakaknya itu tidak lagi sedar dan dibuai mimpi.

Tanpa berlengah beliau terus memulakan niat jahatnya dengan memasukkan tangan ke dalam baju kakaknya. Terasa lembut dan empuk permukaan payudara kakaknya yang masih berbalut dengan baju dalam.

Beliau memberanikan diri menyeluk tangannya di sebalik baju dalam tersebut. Tangannya kini berjaya menyentuh puting di puncak payudara tersebut. Perasaan gembira disulami dengan keghairahan mula menyelubungi dirinya.

Tiba-tiba Zulaika menggerakkan tubuhnya sehingga menyebabkan Daud ketakutan lalu menarik keluar tangannya dan berpura-pura tidur. Beliau mula risau jika kakaknya itu menyedari perbuatannya lalu membenci dirinya.

"Kalau nak pegang tu pegang jelah. Akak tak kisah." Tiba-tiba kedengaran suara Zulaika memberi kebenaran.

Daud tidak percaya apa yang didengarinya. Beliau kemudian membuka mata dan terlihat kakaknya telah mengiring dan menghadapnya. Kelihatan gadis itu hanya tersenyum memandang dirinya.

Maka yakinlah beliau bahawa kakaknya telah memberi keizinan. Tanpa melengahkan masa beliau terus memasukkan kembali tangannya ke dalam baju tersebut. Diramas dan diuli kedua-dua gunung segar yang melekat di dada kakaknya itu tanpa henti.

Kedengaran bunyi rengekan manja terpacul keluar daripada mulut gadis itu. Tiba-tiba Zulaika bangkit dari pembaringan dan mengarahkan Daud menarik keluar tangannya sebentar. Daud hanya menuruti arahan kakaknya itu.

Setelah tangan ditarik, Zulaika kemudian menanggalkan baju-T yang dipakainya sebelum melucutkan baju dalam yang menutupi payudaranya. Dia kemudian berbaring semula dan mengarahkan adiknya menyambung permainannya.

Daud yang tergamam melihat payudara kakaknya itu dengan pantas menyambar payudara tersebut. Ini adalah kali kedua beliau melihat payudara wanita dewasa betul-betul di hadapan matanya.

Saiz payudara itu dirasakan sedikit besar dibandingkan dengan Fatimah. Nafsunya kini meronta-ronta sehingga menyebabkan zakarnya kini menegang. Beliau mula meramas kedua-dua gunung tersebut tanpa henti.

Setelah itu, beliau merapatkan mulutnya ke arah payudara tersebut lalu digigit kedua-dua puting yang mula menegang itu silih berganti. Kenikmatan menghisap payudara buat kali pertama tidak dapat digambarkan olehnya.

Terasa menyesal tidak berjaya menghisap payudara Fatimah di sebelah petang tadi. Namun kini beliau berjaya mendapatkan puting kakak kandungnya sendiri. Zakarnya di dalam seluar kini mengganas dan tidak dapat dikawal lagi.

Beliau terus menanggalkan seluar track yang dipakainya dan kini zakarnya terdedah di pandangan mata Zulaika. Gadis itu tidak dapat mempercayai bertapa besar saiz zakar adiknya itu kerana kali terakhir melihat, zakar itu sungguh kecil.

Kini Daud memanjat tubuh kakaknya itu lalu duduk di atas dada gadis itu. Beliau kemudian cuba meniru aksinya bersama Fatimah di sebelah petang tadi iaitu melakukan aksi yang dinamakan titsjob.

Beliau kemudian meletakkan batang zakarnya di celah antara kedua-dua buah dada Zulaika. Beliau kemudian mengepitkan zakarnya dengan menggunakan kedua-dua payudara tersebut. Beliau kemudian menyorong batang zakarnya ke depan dan ke belakang.

Melihat keadaan adiknya yang tidak selesa melakukan aksi itu, Zulaika cuba membantu dengan mengepitkan kedua-dua buah dadanya yang besar itu supaya adiknya dapat bergerak dengan lebih bebas.

Namun kepitannya sangat ketat sehingga menyebabkan adiknya tidak dapat bertahan lalu memancutkan benih-benih anak adamnya ke tubuhnya. Air mani Daud bertaburan memercik ke atas muka, dagu, dan dada kakaknya itu.

Beliau mula merasa bersalah kerana mengotori tubuh kakaknya. Beliau tidak menyangka akan klimaks begitu pantas. Ia jauh berbeza berbanding dengan kepitan Fatimah di sebelah petang tadi.

"Maafkan adik kak. Adik tiba-tiba nak terpancut. Tak sempat adik nak bangun dia dah keluar." Ujar Daud meminta maaf.

"Takpe, akak faham sebab adik kan budak lagi, mesti lah terpancut awal. Tolong ambil baju akak yang ade kat atas lantai tu jap." Arah Zulaika.

Tanpa membantah Daud terus turun dan mengambil baju kakaknya di lantai lalu dihulur baju itu kepada kakaknya. Zulaika menggunakan baju itu untuk mengelap air mani yang berselerak di muka dan di dadanya.

Sesudah itu, dia menjilat sisa-sisa air mani di zakar Daud sebelum mengelap zakar itu menggunakan bajunya sehingga kering. Zulaika kemudian bangun dari pembaringan lalu menuju ke almari pakaian.

Dibuka pintu almari lalu mengambil baju yang bersih di dalam almari terbabit. Dia mengenakan baju bersih itu ke bahagian atas tubuhnya yang separuh bogel. Dia kemudian kembali semula ke atas katil.

"Lepas dah pancut ni, tak demam lagi dah ke?" Soal Zulaika sambil merebahkan tubuhnya di atas katil.

"Sebenarnya adik tak demam pun. Adik saja tipu sebab nak cari peluang berdua-duaan dengan akak je dekat rumah." Daud berterus terang.

"Amboi jahatnya adik tipu mak dengan ayah. Lepas ni jangan buat lagi perangai macam ni." Tegas Zulaika.

"Baik, lepas ni adik dah tak tipu mak dengan ayah dah." Balas Daud.

"Macam mana adik boleh terfikir nak buat macam ni dekat akak?" Zulaika inginkan kepastian.

"Hari tu adik tertengok cerita lucah. Tu yang tiba-tiba terasa nak buat macam dalam video lucah tu." Jelas Daud. Beliau tidak mahu menceritakan hal yang terjadi di antaranya dan juga Fatimah.

"Amboi, mana adik belajar tengok cerita lucah ni?" Zulaika ingin tahu.

"Hehe..." Daud tidak terasa ingin menjawab persoalan itu.

"Dah lah dik jom tidur, dah pukul berapa dah ni. Pakai seluar tu semula." Tegas Zulaika.

Daud menurut perintah kakaknya itu lalu mengambil semula seluar tracknya yang berada di lantai. Beliau kemudian mengenakan seluar tracknya ke bahagian bawah tubuhnya. Sesudah itu, beliau kembali ke atas katil dan berbaring di sebelah gadis itu.

Zulaika mencium dahi adik kesayangannya itu sebelum kedua-dua beradik itu melelapkan mata dalam keadaan berpelukan di dalam satu selimut. Hari ini adalah hari yang cukup menggembirakan buat Daud.

Tidak beliau menyangka yang zakarnya akan menerima 'makanan' yang cukup enak dari kakak kesayangannya yang cantik itu. Ia adalah seperti sebuah mimpi yang indah bagi mana-mana lelaki.

Diharapkan di masa-masa akan datang, beliau mampu lagi mengulangi perbuatannya. Namun beliau berharap tidaklah air maninya keluar terlalu awal seperti tadi. Beliau dapat melihat kekecewaan di wajah gadis itu.

Bersambung...

3. Bahagia Di SampingnyaWhere stories live. Discover now