Sudah sebulan berlalu semenjak Daud memancutkan air mani di dada kakaknya. Tapi itu adalah kali pertama dan terakhir beliau mendapat kesedapan itu. Semenjak dari itu, kakaknya tidak membenarkan lagi beliau tidur bersama.
"Adik sekarang dah besar, buktinya adik dah boleh pancutkan air mani. Jadi adik dah tak boleh tidur dengan kakak lagi." Teringat kata-kata Zulaika ketika Daud cuba meminta untuk tidur bersama lagi.
Walaupun berasa sungguh kecewa kerana tidak mengulangi perbuatan itu, namun apakan daya kerana beliau tidak mampu mengubah fikiran kakaknya. Mahu tidak mahu beliau hanya melancap sendirian.
Hari ini Daud keseorangan di rumah kerana ibubapanya menghantar kakaknya pulang ke universiti. Peluang tinggal berseorangan tidak dilepaskan begitu sahaja. Beliau sabar menanti di rumah ketika ini.
"Tuk! Tuk! Tuk!" Kedengaran pintu rumah di bahagian belakang di ketuk. Tanpa berlengah, Daud terus membuka pintu rumahnya.
"Sorry, dah lama tunggu?" Soal Fatimah.
"Tak lama pun. Jamil dengan mak ayah akak tak perasan ke akak keluar rumah?" Soal Daud.
"Rasanya tak kot, sebab akak cakap akak nak masuk tidur dulu. Lepas akak kunci bilik tidur, akak keluar lalu tingkap." Jelas Fatimah lalu melangkah kakinya ke dalam rumah itu.
"Akak memang berani lah, sanggup keluar senyap-senyap malam-malam ni sebab nak jumpa saya." Daud berasa kagum.
"Lepas kamu cakap yang kamu tinggal sorang-sorang je kat rumah hari ni, mana boleh akak lepaskan peluang macam tu je." Fatimah tersenyum nakal.
"Bukan akak cakap hari tu taknak buat benda ni lagi ke? Kenapa tiba-tiba berubah fikiran pula?" Daud ingin tahu.
"Hari tu lain." Ujar Fatimah.
"Apa yang lain hari tu dengan hari ni?" Daud ingin tahu lagi.
"Hari tu akak yang lancapkan kamu. Jadi kamu je yang dapat sedap, akak tak dapat apa-apa. Jadi hari ni akak pula nak kamu lancapkan akak." Jelas Fatimah.
"Perempuan pun melancap juga ke?" Daud berasa hairan.
"Mestilah. Dah tu kamu ingat macam mana perempuan lepaskan syahwat dia?" Ujar Fatimah lagi.
"Jadi apa yang perlu saya buat sekarang ni?" Soal Daud lagi.
"Cuba bogelkan akak." Arah Fatimah.
Daud berasa gembira dengan permintaan itu, lalu menuruti arahan daripada Fatimah. Beliau kemudian menanggalkan baju-T yang bersarung di bahagian atas tubuh Fatimah. Beliau kemudian menanggalkan pula seluar track gadis itu.
Kini hanya ada pakaian dalam sahaja yang menutupi tubuh Fatimah. Daud tidak mahu membuang masa, lalu terus menanggalkan pakaian dalam itu. Kelihatan terketar-ketar tangannya melucutkan pakaian dalam itu.
Kini tiada lagi apa-apa yang menutupi tubuh Fatimah. Walaupun ini bukan kali pertama melihat, namun Daud tetap masih teruja. Walaupun tidak secantik tubuh Zulaika, namun tubuh Fatimah tetap pada kelas yang tersendiri.
"Kita nak buat apa lagi lepas ni?" Daud semakin tidak sabar.
"Ermm, jom ikut akak." Fatimah menarik tangan Daud menuju ke sofa. Dia kemudian melabuhkan punggungnya di atas sofa.
"Akak nak kamu cium seluruh kaki kanan akak ni." Arah Fatimah.
Daud tidak membuang masa dan menuruti arahan tersebut. Beliau kini berlutut di hadapan Fatimah, lalu mendapatkan kaki kanan gadis itu. Diusap-usap kaki itu yang berkulit licin dan berisi pejal.
Daud memulakan ciumannya ke atas kaki itu bermula dari tapak kaki. Beliau kemudian naik ke atas dan mencium betis sehingga ke peha gadis itu. Setelah itu beliau cuba mencium bahagian sulit Fatimah.
"Ehh, akak tak suruh lagi kan cium dekat situ." Fatimah menahan kepala Daud daripada meneruskan niatnya.
"Dah tu saya nak buat apa lagi lepas ni?" Soal Daud.
"Kan kaki kiri akak kamu belum cium lagi." Ujar Fatimah.
Tanpa berlengah Daud kini beralih pula ke bahagian kiri kaki gadis itu. Beliau melakukan hal yang sama pada kaki sebelah kiri. Dicium dengan rakus kaki itu sambil sesekali beliau menjilat kaki yang licin itu.
"Sekarang dah boleh jilat ke cipap akak?" Daud tidak sabar.
"Belum lagi. Sabar lah, jangan gelojoh sangat." Fatimah kemudian memusingkan tubuhnya ke belakang. Dia kemudian menonggengkan punggungnya.
"Akak nak kamu jilat dulu bontot akak." Arah fatimah.
Sekali lagi Daud menuruti lalu terus sahaja menjilat punggung pejal yang berada di hadapan matanya. Sambil menjilat, sesekali beliau menggigit-gigit manja dan menampar-nampar punggung pejal itu.
"Lubang tu pula." Ujar Fatimah.
Daud membuka dengan luas punggung Fatimah lalu mendapatkan lubang punggung gadis itu. Ini adalah kali pertama dalam hidupnya melihat lubang punggung. Beliau sangat teruja melihat dengan lebih dekat.
Dikeluarkan lidahnya, lalu beliau mula menjilat lubang punggung terbabit. Tidak tahu apa yang perlu diluahkan dengan kata-kata. Walaupun rasanya agak pelik, namun ia memberi sensasi kepada dirinya.
Lidahnya tidak dapat berhenti daripada terus memberi jilatan ke atas lubang punggung Fatimah. Kelihatan gadis itu hanya mengetap bibir melayan nikmat. Impiannya ingin merasai lubang punggungnya dijilat akhirnya menjadi realiti.
"Sekarang dah boleh ke kalau nak jilat cipap akak?" Soal Daud setelah seketika memberi jilatan ke atas punggung gadis itu.
"Emm, yelah." Fatimah mula memberi kebenaran.
Dia kemudian kembali memusingkan tubuhnya ke depan. Dikangkangkan kedua-dua belah kakinya dan mendedahkan kemaluannya di hadapan mata Daud. Kelihatan Daud hanya terlopong melihat alat kelamin Fatimah.
Kemaluan itu jelas kelihatan memandangkan tiada bulu di sekelilingnya. Ini menunjukkan Fatimah memang berniat untuk menayang alat sulitnya kepada Daud pada malam ini. Ini membuatkan Daud sungguh gembira.
Beliau kemudian merapatkan wajahnya ke permukaan faraj itu. Baru sahaja ingin menjilat kemaluan itu, secara tiba-tiba kedengaran suara orang memberi salam dari arah luar rumah. Kedua-dua mereka sangat terkejut.
"Kamu cakap mak ayah kamu balik esok?" Fatimah yang ketakutan mula mengutip semula pakaiannya.
"Ya, mak ayah saya balik esok. Lagi satu mak ayah saya kalau balik, diorang terus masuk je. Mana ada bagi salam dari luar. Akak cuba menyorok dalam bilik saya dulu." Arah Daud. Setelah gadis itu sudah berlari ke bilik tidur, Daud terus pergi membuka pintu dibuka.
Beliau sangat terkejut melihat dua orang anggota polis sedang berdiri tercegat di balik pintu. Hatinya mula berdebar-debar gerangan apakah yang membuatkan anggota polis itu singgah ke rumahnya.
"Ni rumah Abd Samad dengan Puan Jamilah ke?" Soal salah seorang anggota polis.
"Ya betul. Ada apa ya encik?" Daud pula bertanya.
"Maafkan kami, tapi kami terpaksa beritahu juga. Encik Samad dan Puan Jamilah telah terkorban dalam kemalangan jalan raya. Kami datang untuk memaklumkan kepada waris supaya menuntut jenazah di Hospital Bentong." Terang anggota polis terbabit.
Berita itu telah membuatkan Daud keras terpaku seperti terkena renjatan elektrik. Berita itu sangat mengejutkan dan sukar untuk dihadam. Tiada kata-kata yang mampu terpacul keluar dari mulutnya.
Manakan tidak, pagi tadi kedua-dua ibubapanya masih lagi berada di hadapan matanya sambil tersenyum, namun kini hilang begitu sahaja. Beliau terasa beritu itu semua hanya mimpi sahaja.
Bersambung...
YOU ARE READING
3. Bahagia Di Sampingnya
Romance🔞🔞🔞 Daud, seorang pelajar di tingkatan empat mula menaruh perasaan kepada guru sekolahnya iaitu Nur Dhuha. Setelah memberi harapan kepada dirinya, wanita itu berlalu pergi dan meninggalkan dirinya yang terluka. Sedekad berlalu, tanpa dirancang me...