Bab 11 : Cikguku sayang

19.6K 140 4
                                    

"Ok takpe, biar cikgu ajar. 1st sekali, buka semua pakaian kamu." Arah Nur Dhuha.

Daud menuruti permintaan tersebut dengan menanggalkan pakaiannya satu-persatu pakaiannya bermula daripada baju, seluar, sehinggalah boxer. Kini berbogel lah tubuhnya di hadapan Nur Dhuha.

Setelah itu, diarah oleh gurunya itu untuk berbaring di atas katil dengan secara menelentang. Setelah Daud kini dalam keadaan menelentang, Nur Dhuha kemudian memanjat tubuh sasa pelajar itu.

Dia kemudian mencium dahi dan pipi anak teruna itu sebelum diakhiri pada bibir. Nur Dhuha kemudian menjilat sekeliling leher Daud. Selepas itu, dada bidang milik jejaka itu pula menjadi mangsa jilatan lidah Nur Dhuha.

Lidahnya menjalar pula ke bahagian perut Daud yang memiliki sixpacks. Terasa berayun-ayun lidahnya pabila menyentuh otot-otot kekar di perut berkenaan. Penjilatan kini diteruskan ke celah kangkang Daud pula.

Batang zakar milik Daud yang separa menegang itu dijilat dengan rakus. Setelah setiap inci batang itu selesai dijilat, kini Nur Dhuha memasukkan zakar itu ke dalam mulutnya. Kini mulutnya tiada lagi ruang.

Kepalanya digerak ke atas dan ke bawah sambil memberi kuluman terhadap zakar yang semakin mengeras itu. Setelah puas memberi hisapan, Nur Dhuha mencabut keluar zakar itu dari mulutnya.

Dia kemudian berdiri di tepi katil sambil menanggalkan pakaiannya satu persatu. Tidak berkelip mata Daud memandang gurunya menanggalkan satu persatu daripada baju T, coli, kain batik sehinggalah seluar dalam.

Tidak pernah terbayang betapa indahnya permandangan di hadapan matanya saat ini. Walaupun cahaya lampu samar-samar, namun ia tidak dapat menyembunyikan keindahan tubuh tersebut.

Nur Dhuha memanjat kembali tubuh Daud lalu berlutut di atas wajah jejaka itu. Dia kemudian mengarahkan anak muridnya itu menjilat belahan farajnya. Daud hanya menurut perintah gurunya itu.

Beliau mengeluarkan lidahnya dan menjilat alat kelamin yang ditutupi oleh bulu-bulu halus itu. Titis-titis air mazi keluar mengalir dari lubang faraj itu dan membasahi lidahnya. Terasa payau di mulutnya tatkala beliau menghirup air mazi berkenaan.

Walaupun payau dan kelat, namun Daud tidak dapat menghentikan hirupannya. Ini kerana sensasi yang diterimanya amat luar biasa apabila menghirup air berkenaan. Tidak dapat digambarkan dengan kata-kata.

Setelah dinding farajnya sudah basah lencun dan licin, Nur Dhuha kemudian bangkit dari atas muka Daud. Dia kemudian turun ke bawah dan bercangkung di atas batang zakar lelaki itu. Digesel-gesal belahan farajnya ke atas zakar tersebut.

Urat-urat di zakar itu mula timbul dan menggesel belahan farajnya. Terasa zakar itu sudahpun mengeras dengan sepenuhnya. Dia kemudian meletakkan kepala zakar Daud di bibir farajnya.

"Dah sedia ke nak hilang teruna?" Soal Nur Dhuha. Persoalannya dibalas dengan anggukan dan senyuman oleh Daud.

Tanpa menunggu lama, Nur Dhuha memasukkan batang zakar itu ke dalam farajnya secara perlahan-lahan. Dia kemudian menggerakkan tubuhnya ke atas dan ke bawah juga dengan perlahan-lahan.

Setelah melihat Daud semakin selesa, Nur Dhuha terus menghenjut tubuhnya dengan lebih pantas. Daud menggenggam erat kedua-dua belah peha Nur Dhuha itu sambil melayan henjutan gurunya itu.

Kenikmatan yang dirasai jauh berbeza berbanding melancap sendirian. Mungkin kerana dinding faraj gadis itu sungguh ketat berbanding dengan tangan. Matanya tajam melihat gegaran demi gegaran pada payudara Nur Dhuha.

Payudara itu bergoncang dengan lebih pantas mengikut rentak hayunan tubuh Nur Dhuha. Tangannya kini beralih ke dada gadis itu lalu diramas dengan rakus payudara tersebut. Kedengaran erangan kuat keluar daripada mulut gadis itu.

Nur Dhuha merendahkan tubuhnya supaya Daud dapat bermain dengan gunungnya dengan lebih selesa. Setelah terasa letih menghenjut keseorangan, Nur Dhuha meminta Daud pula memainkan peranan.

Dia berbaring secara menelentang lalu mengarahkan Daud berada di celah kangkangnya. Daud menuruti lalu membuka kangkangan Nur Dhuha dengan seluas-luasnya. Beliau kemudian merapatkan tubuhnya.

Setelah itu, Daud kemudiannya memasukkan kembali zakarnya ke dalam faraj Nur Dhuha. Zakarnya disorong ke depan dan ke belakang sambil tangannya menguli buah dada yang membulat itu.

"Arghh! Arghh! Arghh!" Kedengaran bunyi erangan manja terpacul keluar daripada mulut gadis itu.

Nur Dhuha kemudian menekup mulutnya dengan tangan supaya suaranya tidak didengari oleh ibunya. Pasti menjadi masalah jika ibunya tersedar dari tidur. Dia kemudian mengangkat tubuhnya ke atas lalu memaut leher Daud.

Mereka berdua kemudian bercium mulut supaya tidak kedengaran bunyi-bunyi ganjil yang akan terpacul di mulut mereka. Kedua-duanya kini dalam posisi duduk dimana Nur Dhuha duduk di atas peha Daud.

Dia mula menghenjut tubuhnya ke atas zakar lelaki itu. Setelah puas melakukan aksi di posisi berkenaan, kini mereka menukar posisi lagi. Kali ini mereka beradu syahwat dalam posisi doggystyle pula.

Kedengaran bunyi bertalu-talu tatkala tubuh Daud berlaga dengan punggung Nur Dhuha ketika dalam posisi berkenaan. Setelah agak lama memberikan tujahan, akhirnya permainan mereka bakal menuju penamat.

Nur Dhuha duduk di bahu katil dan mengarahkan Daud berdiri di hadapannya. Daud menuruti lalu berdiri di hadapan gurunya itu sambil menghalakan batang zakarnya ke arah payudara gadis itu.

Nur Dhuha kemudian melancapi zakar berkenaan dengan pantas. Setelah seketika, akhirnya air mani bersembur keluar dari pucuk zakar berkenaan bertalu-talu. Berselerakan benih anak adam itu di dada dan muka Nur Dhuha.

Dia kemudian mengambil tuala yang berada berhampiran, lalu membersihkan tubuhnya yang dikotori oleh air mani. Selepas itu, dia menjilat sisa-sisa air mani yang masih berbaki di zakar Daud.

Kedua-duanya kemudian kembali ke atas katil sebelum merebahkan tubuh mereka yang letih itu di atas tilam. Mereka berdua kemudian berpelukan dalam keadaan berbogel dengan wajah yang penuh kepuasan.

"Best tak dapat main dengan cikgu?" Soal Nur Dhuha sebaik pelukannya dilepaskan.

"Best sangat. Terima kasih cikgu." Ucap Daud sambil memberikan ciuman manja di dahi Nur Dhuha.

"Sama-sama. Itu pun sebab kesungguhan Daud belajar, jadi ni cuma hadiah kecil je dari cikgu." Terang Nur Dhuha.

"Lepas ni saya nak lagi boleh tak?" Pinta Daud.

"Tak boleh dah. Ni first dan last kita buat." Jawab Nur Dhuha.

"Lah, kenapa tak boleh dah? Saya tak puas lagi menikmati tubuh cikgu." Daud inginkan kepastian.

"Sebab lepas ni saya dah nak kahwin dan kami akan berpindah ke tempat lain." Beritahu Nur Dhuha.

"Dengan ustaz Haikal?" Soal Daud.

Nur Dhuha terkejut dengan soalan Daud. Seingatnya dia tidak memberitahu sesiapa mengenai hubungannya dengan Haikal selain keluarga kedua-dua belah pihak. Bagaimana anak muridnya itu mengetahui perhubungannya.

"Macam mana awak tahu?" Nur Dhuha inginkan kepastian.

"Ingat tak masa kita pergi kem haritu? Masa cikgu hilang tengah malam tu, saya jadi risau sangat. Saya pun redah je hujan cari cikgu tengah-tengah hutan tu." Ujar Daud.

Bila saya sampai dekat pondok atas gunung tu, saya nampak apa yang cikgu buat dengan ustaz Haikal." Terang Daud dengan wajahnya terpancar kesedihan. Nur Dhuha sungguh terkejut mendengar kata-kata Daud.

*(Siapa yang tak tahu apa yang Dhuha buat dengan Haikal, boleh baca cerita Bersaksikan Bulan)

Bersambung...

3. Bahagia Di SampingnyaWhere stories live. Discover now