Bab 9 : Skandal

17.9K 139 2
                                    

"Kenapa bang Mail hantar gas kat rumah? Kenapa tak hantar kat kedai je?" Soal Daud dengan wajahnya dipenuhi dengan tanda tanya.

"Yang habis gas kat rumah, mestilah hantar kat rumah." Jawab Zulaika bersahaja.

"Dah tu kenapa pintu rumah tertutup?" Daud menyoal lagi.

"Angin kot tolak pintu. Yang kamu ni banyak tanya dah kenapa? Dah lah cepat siap, kita nak buka kedai dah ni." Balas Zulaika lalu beredar menuju ke biliknya.

Daud hanya memerhatikan punggung kakaknya meliak-lentok ketika berjalan. Tiba-tiba matanya menangkap sesuatu di kain batik kakaknya. Terdapat tompokan cecair berlendir melekat di kain batik berkenaan.

Hatinya menjadi lebih gusar dan tertanya-tanya air apakah yang bertompok di kain batik berkenaan. Sebagai lelaki, beliau kenal akan cecair tersebut. Perasaan marah dan cemburu menguasai dirinya.

Namun beliau tidak berani bertanya lebih lanjut kepada kakaknya takut hati gadis itu terluka jika beliau mendesak. Beliau juga tidak mahu bersyakwasangka terhadap kakaknya meskipun perasaannya penuh curiga.

Sejam sebelum Daud pulang ke rumah :-

"Assalamualaikum." Ismail melaung di luar rumah.

"Waalaikumussalam." Zulaika kemudian membuka pintu.

"Oh abang Mail, masuklah. Tong gas yang kosong ada kat dapur." Arah Zulaika. Ismail melangkah masuk ke dalam rumah sambil membawa tong gas yang penuh.

Beliau kemudian meletakkan tong gas yang penuh di dapur sebelum mengambil tong gas yang kosong di diletakkan di motor. Setelah itu matanya galak memandang sekeliling kawasan rumah.

"Daud mana, tak nampak pun?" Soal Ismail ketika melangkah semula ke dalam rumah.

"Daud pergi rumah cikgu dia, study." Jawab Zulaika.

"Oh, maknanya Ika tinggal sorang jelah sekarang ni." Ismail kemudian menghampiri Zulaika lalu dipeluk pinggang gadis itu.

"Eh, apa abang ni. Nanti kalau orang nampak macam mana?" Zulaika cuba melepaskan pelukan tersebut.

"Mana ada orang nampak. Rumah Ika kan kat hujung kampung. Takde orang lah lalu lalang." Ismail kemudian cuba mencium pipi gadis itu.

"Kalau Daud balik macam mana? Taknak lah bang." Zulaika menolak bahu lelaki itu supaya pipinya tidak dicium.

"Alah, sekejap je. Ringan-ringan je ye?" Ismail masih lagi memujuk.

"Yelah-yelah. Sekejap je tau." Zulaika akhirnya akur.

Kedua-duanya kini sedang bercium mulut sambil berpelukan. Tangan Ismail galak meraba tubuh gadis itu terutama di bahagian punggung. Kini tangannya meraba bahagian hadapan tubuh Zulaika pula.

"Rasa macam makin besar pula kopek Ika ni." Ujar Ismail sambil meramas-ramas dua gunung di dada Zulaika.

"Mana ada. Sama jelah macam dulu." Muka Zulaika kemerahan menahan kenikmatan ramasan.

Ismail kemudian mengarahkan Zulaika duduk di atas sofa. Setelah gadis itu mengikuti arahannya, beliau kemudian melucutkan seluarnya sehingga ke paras lutut. Zakarnya yang sudah menegang di hala ke mulut gadis itu.

Tanpa disuruh, Zulaika sudah tahu apa yang diingini oleh lelaki itu. Dia kemudian memasukkan zakar itu ke dalam mulutnya lalu memulakan hisapan. Kepalanya disorong ke depan dan ke belakang ketika memberi kuluman.

Setelah seketika, Ismail tidak dapat menahan kesedapan hisapan tersebut. Beliau kemudian mencabut zakarnya dari dalam mulut Zulaika. Beliau kemudian melutut di hadapan celah kangkang Zulaika lalu menyelak kain batik gadis itu.

Setelah kain batik diselak sehingga ke pinggang, seluar dalam Zulaika pula menjadi sasaran. Setelah seluar dalam itu ditanggal, maka terserlah lah alat kelamin Zulaika yang tembam dan dilitupi bulu-bulu halus itu.

Tanpa menunggu lama, Ismail terus menerkam dan menjilat belahan faraj itu dengan rakus. Tubuh Zulaika menggelupur menahan asakan dari jilatan Ismail. Air mazinya kini mula melimpah membasahi celahan kangkangnya.

Melihat air mazi kini membanjiri dinding faraj, Ismail menjadi tidak keruan lagi. Beliau kemudian menghentikan jilatannya lalu merapatkan kepala zakarnya di belahan faraj tembam tersebut.

"Bang Mail, taknak lah. Cakap nak ringan-ringan je." Zulaika membantah dan cuba menolak tubuh Ismail.

"Alah, abang dah tak tahan sangat ni. Kita main sekejap je ye." Ismail tidak mempedulikan lagi bantahan Zulaika.

Beliau terus memasukkan batang zakarnya ke dalam faraj Zulaika sambil mengangkangkan kaki gadis itu seluas-luasnya. Beliau kemudian melajukan tujahannya sehingga menyebabkan sofa tempat mereka beradu bergegar.

Kedengaran bunyi erangan keluar dari mulut kedua-dua mereka silih berganti. Setelah kepenatan melakukan tujahan, Ismail mencabut zakarnya lalu melabuhkan punggungnya di atas sofa. Beliau kemudian mengarahkan Zulaika melakukan henjutan pula.

Zulaika hanya akur dengan arahan lelaki itu. Dia bangun dari atas sofa lalu mencabut terus kain batiknya yang masih berlilit di pinggang. Setelah itu dia memanjat tubuh Ismail lalu memasukkan zakar lelaki itu ke dalam farajnya.

Dia kemudian menghenjut tubuhnya ke atas dan ke bawah dengan pantas. Sambil dihenjut oleh Zulaika, Ismail bermain-main dengan buah dada besar gadis itu. Baju T yang dipakai oleh Zulaika diselak sehingga ke atas dada.

Tangannya meramas-ramas payudara tersebut yang masih dibaluti coli dengan penuh rakus. Setelah hilang kepenatan, Ismail kini mengambil alih kembali tugas menghenjut. Beliau mengarahkan Zulaika berlutut sambil menonggengkan punggungnya.

Setelah gadis itu melakukan apa yang disuruh, beliau kini memulakan tunggangannya. Kini mereka bermain dalam posisi doggystyle. Tujahan demi tujahan keras kini membuai punggung Zulaika.

Kesedapan melakukan seks di dalam posisi berkenaan cukup memuaskan Ismail sehingga tidak dapat menahan klimaksnya. Kemutan faraj gadis muda telah membuatkan zakarnya di hujung tanduk.

Beliau kemudian mengeluarkan batang zakarnya lalu dimuntahkan benih-benih anak adam ke atas punggung gadis itu. Setelah setiap titis air maninya terpancut, Ismail kemudian mencapai kain batik Zulaika yang berada di atas lantai.

Beliau kemudian mengelap zakarnya menggunakan kain batik tersebut sebelum mengelap pula punggung Zulaika sehingga kering air mani yang berada di atasnya. Ismail kemudian duduk di atas sofa dan menghalakan zakarnya ke wajah Zulaika.

Tanpa disuruh, Zulaika terus mengemam zakar tersebut supaya tiada lagi sisa-sisa air mani yang tertinggal. Walaupun permainan mereka agak pendek pada hari ini., namun sudah cukup memuaskan kedua-duanya.

"Sedap tak dapat main?" Soal Ismail sambil memeluk bahu Zulaika yang kini mengambil posisi di sebelahnya.

"Sedap sangat bang. Tapi tak puas lagi." Jawab Zulaika sambil tangannya meramas-ramas zakar Ismail yang kian mengendur.

"Kalau macam tu jom lah buat second round." Pinta Ismail.

"Tak nak lah. Kang Daud tiba-tiba muncul, habis kita." Zulaika menolak permintaan lelaki itu.

"Kalau tak nak buat second round takpe, tapi spender Ika ni abang simpan." Ismail kemudian mengambil seluar dalam milik Zulaika yang berada di bucu sofa lalu dicium seluar dalam itu dalam-dalam.

"Ey, habislah spender Ika kalau abang Mail asyik ambik je." Zulaika mencebikkan wajahnya.

"Alah nanti abang ganti lah balik. Abang beli 5 pasang terus untuk Ika." Ujar Ismail.

"Betul ni, tak tipu?" Zulaika inginkan kepastian.

Bersambung...

3. Bahagia Di SampingnyaWhere stories live. Discover now