"Siap pun tanda. Awak punya markah ehem, 79 sahaja." Ujar Nur Dhuha sambil menghulur kertas ujian kepada Daud.
Daud menyambut kertas ujian tersebut lalu ditenung dengan tajam markah yang tertera di muka hadapan. Perasaannya terlalu kecewa kerana rezeki yang jarang didapati itu melepas begitu sahaja. Beliau tertunduk ke lantai dengan penuh kekecewaan.
"Alolo, siannya dia. Ok lah cikgu bagi awak tengok. Tapi kali ni je tau." Ucap Nur Dhuha.
Dia kemudian menundukkan tubuhnya lalu menarik kolar bajunya dengan luas-luas supaya lurah payudaranya terdedah dengan luas. Tidak berkelip mata Daud menyaksikan permandangan yang cukup indah itu.
Zakarnya yang mula mengendur kini mencanak naik kembali. Mana mungkin nafsu lelakinya tidak meronta melihat keindahan di depan mata. Beliau sendiri tidak tahu kenapakah beliau dapat rezeki seperti ini.
"Dah, puas?" Soal Nur Dhuha. Dia menegakkan kembali tubuhnya dan membutang kolar leher bajunya.
"Tak puaslah cikgu. Nak sentuh sikit nenen cikgu boleh?" Pinta Daud.
"Tak boleh!" Permintaan itu ditolak.
"Sentuh sikit je. Boleh lah." Daud merayu.
"Tak boleh!" Nur Dhuha menggelengkan kepala beberapa kali.
Daud kecewa permintaannya ditolak mentah-mentah. Wajahnya dipenuhi dengan riak kesedihan. Melihat anak muridnya sungguh kecewa, Nur Dhuha menghampiri lelaki itu lalu duduk bersimpuh di hadapannya.
"Cikgu tak boleh bagi awak sentuh tubuh cikgu, tapi cikgu boleh tolong 'adik' awak tu turun. Nak tak?" Soal Nur Dhuha sambil tersenyum menggoda.
"Nak..nak.." Jawab Daud dengan ceria.
Nur Dhuha hanya tersenyum melihat kegembiraan di wajah Daud. Dia kemudian membuka kancing seluar lelaki itu lalu dilorot seluar dan boxer pelajarnya sehingga ke paras lutut. Maka terpampanglah batang zakar Daud di hadapan matanya.
Dia tidak menyangka jejaka yang baru berusia 16 tahun itu sudah mempunyai saiz zakar yang cukup besar. Dengan penuh teruja, tanpa berlengah Nur Dhuha terus memasukkan zakar itu ke dalam mulutnya.
Dikemam dan dihisap batang itu dengan rakus sepuas-puasnya. Sambil menghisap, Nur Dhuha membelai-belai kedua-dua belah peha Daud. Akibat kenikmatan, Daud melepaskan erangan yang kuat dari mulutnya.
Tidak pernah beliau menyangka guru yang menjadi kegilaan di sekolahnya itu kini sedang memberi oral seks terhadap dirinya. Sambil menerima hisapan, Daud membelai-belai kepala Nur Dhuha yang dibaluti oleh tudung itu.
Setelah seketika, akhirnya Daud mencapai klimaks. Beliau menembak air maninya bertalu-talu ke dalam mulut Nur Dhuha. Setelah selesai memancutkan setiap titis air mani, beliau kemudian mengeluarkan batang zakarnya dari dalam mulut gadis itu.
Nur Dhuha bangun dari duduknya lalu berlalu menuju ke dapur. Dia kemudiannya memuntahkan air mani di dalam mulutnya ke sinki. Setelah selesai mencuci mulut, dia kembali ke pangkuan Daud dengan membawa tuala kecil.
"Sedap tak dapat kena nyonyot dengan cikgu?" Soal Nur Dhuha sebaik tiba. Dia kemudian mengelap batang zakar Daud dengan tuala kecil tersebut.
"Sedap sangat cikgu. Tak pernah lagi saya rasa kenikmatan macam ni." Balas Daud sambil memerhatikan sahaja zakarnya dibersihkan oleh Nur Dhuha.
"Nak lagi tak lepas ni?" Nur Dhuha kembali bertanya.
"Mestilah nak. Boleh kan?" Daud inginkan kepastian.
"Boleh, tapi dengan syarat." Jawab Nur Dhuha.
"Apa syaratnya?" Daud tertanya-tanya.
"Syaratnya awak kena dapat top 5 dalam final exam nanti. Kalau awak dapat top 5, bukan setakat nyonyot, cikgu boleh bagi lebih dari tu." Terang Nur Dhuha.
"Janji?" Daud inginkan kepastian lagi.
"Janji." Balas Nur Dhuha.
Dia kemudian menghulur jari kelingkingnya ke arah Daud. Lelaki itu kemudian menyambut huluran tersebut dengan jari kelingkingnya. Kedua-dua jari itu kemudian bersatu menandakan perjanjian mereka termeterai.
==================================================================================
Nur Dhuha melabuhkan tubuhnya di atas katil, matanya hanya merenung syiling. Dia teringat perbuatannya terhadap Daud beberapa hari lepas. Dia sendiri tidak tahu kenapakah dia boleh berjanji seperti itu kepada pelajarnya itu.
Ini kerana setelah kematian Suhaimi, dia tekad tidak mahu lagi mengulangi perbuatan maksiat. Bagaimana dia boleh terfikir untuk melakukan maksiat bersama Daud? Mungkin kerana sudah tidak tahan.
Selama ini hidupnya dipenuhi dengan nafsu dan syahwat. Jadi sangat sukar bagi dirinya untuk berhenti begitu sahaja. Apa yang dia harapkan adalah biarlah Daud menjadi lelaki terakhir bermaksiat dengannya.
"Adik!" Tiba-tiba kedengaran suara memanggilnya.
"Ada apa mak?" Soal Nur Dhuha.
"Ada kawan kamu nak jumpa." Ujar Salmiah.
"Siapa pulak?" Nur Dhuha berasa hairan.
"Dia cakap nama dia ustaz Haikal." Balas Salmiah.
"Hahh?! Mak cakap kat dia yang adik takde kat rumah." Nur Dhuha tidak mahu berjumpa dengan lelaki itu.
"Lah kenapa pula? Bukan dia tu rakan sekerja adik ke? Kenapa nak kena elak jumpa dia pula?" Salmiah berasa pelik.
"Alah mak ni banyak tanya lah. Cakap je kat dia yang adik takde." Desak Nur Dhuha.
"Yelah-yelah, tapi rasanya dia tahu adik ada kat rumah sebab dia dah nampak kereta adik depan rumah tu. Takpe lah mak pergi tipu dia sekejap." Salmiah kemudian keluar daripada bilik anak bongsunya itu.
Nur Dhuha tidak tahu bagaimana mahu mengelak daripada bertemu lelaki itu. Semenjak lelaki itu berpindah mengajar di sekolah tersebut, hidupnya kini tidak lagi tenteram. Lelaki itu sentiasa cuba mendekatinya.
Pelbagai cara dia lakukan, namun lelaki itu masih lagi cuba mendekatinya. Malah lelaki itu semakin berani untuk datang ke rumahnya. Ini membuatkan dia menjadi semakin rimas dan tidak selesa.
==================================================================================
Daud melangkah ke halaman rumahnya dengan wajah yang penuh ceria. Tidak pernah beliau menyangka cikgu yang sungguh cantik itu sanggup memberikan janji yang diimpikan oleh setiap lelaki kepadanya.
Mulai daripada hari ini beliau berjanji akan belajar bersungguh-sungguh demi menuntut janji tersebut. Sebaik tiba di hadapan rumah, kelihatan sebuah motosikal tayar tiga membawa tong gas berada di hadapan rumahnya.
Beliau berasa pelik kenapakah motosikal Honda EX5 itu berada di hadapan rumahnya. Ketika beliau ingin membuka pintu rumah, tiba-tiba pintu terbuka dari dalam dan muncul seorang lelaki di hadapan pintu.
"Bang Mail buat apa kat rumah saya ni?" Soal Daud kepada lelaki tersebut.
"Hantar gas lah, buat apa lagi. Aku balik kedai dulu lah ya." Jawab Ismail sambil menepuk bahu Daud lalu beredar menuju ke motosikalnya.
Setelah Ismail beredar, Daud terus mencari kakaknya di dapur. Kelihatan kakaknya sedang membetulkan kain batik yang terlilit di tubuhnya. Perasaan Daud dipenuhi dengan syak wasangka terhadap kelakuan kakaknya.
"Kenapa bang Mail hantar gas kat rumah? Kenapa tak hantar kat kedai je?" Soal Daud.
Bersambung...
YOU ARE READING
3. Bahagia Di Sampingnya
Romance🔞🔞🔞 Daud, seorang pelajar di tingkatan empat mula menaruh perasaan kepada guru sekolahnya iaitu Nur Dhuha. Setelah memberi harapan kepada dirinya, wanita itu berlalu pergi dan meninggalkan dirinya yang terluka. Sedekad berlalu, tanpa dirancang me...