Setelah Fatimah berada dalam keadaan bertelanjang bulat, Zulaika kemudian terus memulakan permainannya. Dengan rakus dia mula menjilat leher gadis itu berulang kali sebelum turun ke dada.
Setelah itu, kedua-dua belah payudara Fatimah dihisap secara bergilir-gilir. Setelah puas menikmati payudara tersebut, dia kemudian meneruskan jilatannya ke bahagian perut ramping gadis itu.
Kini tumpuannya beralih pula ke bahagian yang paling dinanti-nanti. Celah faraj gadis berkulit cerah dan gebu itu pula menjadi mangsa jilatan lidahnya. Air mazi Fatimah mula mengalir membasahi belahan faraj.
Zulaikan mengambil kesempatan menghirup air payau itu dengan rakus. Setelah puas menjilati tubuh ranum itu, kini giliran Zulaika pula menanggalkan setiap helai baju yang melekat di tubuhnya.
"Bawa tak benda yang aku suruh tu?" Soal Zulaika.
"Mestilah bawa." Fatimah kemudian mencapai beg bimbitnya lalu mengeluarkan sesuatu dari dalam beg terbabit.
Dia kemudian menghulur barang tersebut kepada Zulaika. Barang yang dimaksudkan oleh mereka adalah strap-on dildo. Tanpa berlengah, Zulaika terus membelit strap-on dildo tersebut di pinggangnya yang kini tidak dibaluti oleh secebis pakaian pun.
Zulaika kemudian mengambil pelincir intim(intimate lubricant) lalu disapu ke atas dildo tersebut. Dia kemudian menghalakan muncung dildo tersebut ke arah belahan faraj Fatimah yang kini sudahpun basah lencun.
"Dah ready?" Soalan Zulaika itu dibalas dengan anggukan kepala oleh Fatimah.
Tanpa melengahkan masa, Zulaika terus menusuk dildo itu yang kini tergantung di celah kangkangnya ke dalam faraj Fatimah. Kedengaran bunyi erangan penuh ghairah terpacul keluar dari mulut Fatimah.
Ini menyebabkan Zulaika semakin bernafsu lalu menujah faraj gadis itu dengan lebih pantas. Walaupun henjutan Zulaika agak kekok jika dibandingkan dengan lelaki, namun kenikmatan dijimak oleh sesama jantina ini sangat berlainan nikmatnya.
Ini membuatkan dia lebih rela ditujah oleh zakar palsu di celah kangkang Zulaika berbanding dengan zakar asli milik seorang lelaki. Zulaika merebahkan tubuhnya ke atas tubuh Fatimah sambil menghenjut faraj gadis itu.
Mulut kedua-dua gadis cantik itu kini bertemu dan cumbuan panjang menemani tujahannya. Kedua-dua payudara milik mereka kini bergesel antara satu sama lain. Pelbagai posisi dilakukan mereka dengan menggunakan strap-on dildo tersebut.
Di antaranya adalah doggy, wheelbarrow, cow squat, dan scissor straddle. Setelah agak lama berlayar, akhirnya Fatimah mencapai klimaks. Dia kemudian mengarahkan Zulaika menghentikan henjutannya.
"Sekarang giliran aku pula nak toron kau." Ujar Fatimah.
Zulaika kemudian mencabut keluar zakar palsu tersebut lalu menjilat belahan faraj Fatimah yang telah dibanjiri air mazi. Tubuh gebu Fatimah kini kekejangan menerima jilatan kenikmatan tersebut.
Kini dia pula melilit zakar palsu itu di pinggang Fatimah. Setelah itu, dia pula berbaring secara menelentang di atas katil. Kali ini Fatimah pula berada di atas sambil menusuk zakar palsu itu di faraj Zulaika.
Kini Fatimah pula melakukan perbuatan yang sama yang dilakukan oleh Zulaika sebentar tadi. Namun cara henjutan Fatimah berbeza jika dibandingkan dengan Zulaika. Ini kerana Fatimah lebih agresif.
Dia lebih suka memberi tujahan yang keras sambil mendengar suara erangan Zulaika dilepaskan tanpa henti. Setelah seketika beradu, akhirnya kelihatan Zulaika sudahpun menemui klimaks.
Setelah aksi lesbian mereka tamat, kedua-duanya berbaring secara mengiring sambil bertentang wajah sesama mereka. Satu ciuman penuh ghairah dimulakan oleh Zulaika disusuli pelukan erat oleh Fatimah.
"Sedap tak?" Soal Zulaika seusai menghentikan ciumannya.
"Kalau buat benda ni dengan kau, mestilah sedap." Jawab Fatimah lalu mencium dahi Zulaika dengan penuh manja.
"Sebenarnya ada benda aku nak tanya kat kau, tapi sampai sekarang aku tak tanya-tanya lagi." Zulaika memula bicara.
"Apa dia yang kau nak tanya?" Fatimah mula berdebar.
"Siapa yang pecahkan dara kau ye? Semenjak kita kenal, aku tak pernah ingat pulak kau pernah ada boyfriend." Zulaika ingin tahu.
"Mana boleh bagitau, tu rahsia." Fatimah menolak untuk menjawab.
"Eleh, dengan aku pun nak rahsia jugak ke?" Zulaika mencebikkan bibirnya.
"Yang kau tanya aku ni, kau pula siapa yang pecahkan dara kau?" Fatimah pula mengajukan soalan.
"Ada lah, rahsia." Zulaika juga tidak mahu menjawab.
"Eleh kau pun dengan aku nak berahsia jugak. Ni mesti ex kau dulu yang nama Mail tu kan?" Fatimah cuba meneka. Namun persoalan itu tidak dibalas oleh Zulaika.
"Aku sebenarnya taknak kecilkan hati kau, tapi sebenarnya aku bersyukur sangat kau tak jadi dengan dia. Yelah kau ni cantik sangat, macam tak padan je dengan laki tu. You deserve better." Luah Fatimah.
Zulaika hanya terdiam mendengar kata-kata Fatimah. Dia juga sebenarnya bersyukur kerana pelaminnya bersama Ismail tidak menjadi kenyataan. Namun bukanlah rupa lelaki itu yang menjadi ukuran.
Dia sebenarnya tidak kisah jika rupa bakal peneman hidupnya nanti tidak enak di mata orang lain. Apa yang dia mahukan cuma lelaki itu mampu memberi kebahagiaan kepada dirinya dan anak-anak.
Itulah sebabnya dia bersyukur hubungannya dengan Ismail gagal di tengah jalan. Ini kerana lelaki itu rupanya sudah berkeluarga. Jika dia menjadi isteri kepada lelaki itu, sudah pasti dia juga akan menerima nasib yang sama.
"Ehh, kenapa senyap je?" Tegur Fatimah.
"Takde apa lah." Zulaika menggelengkan kepalanya.
"Nak tanya lah, kau dengan adik kau si Daud tu pernah main tak?" Fatimah cuba menukar topik.
Zulaika terkejut dengan persoalan yang diajukan oleh Fatimah. Dia sendiri tidak tahu bagaimana mahu menjawab, namun dia gagal untuk menyembunyikan senyuman yang terukir di wajahnya.
"Ni mesti pernah buat kan? Nakal betul adik-beradik ni." Fatimah cuba meneka setelah melihat senyuman di wajah Zulaika.
"Ehh, kalau aku nak minta sesuatu boleh tak?" Ujar Fatimah.
"Kau nak apa pula ni?" Zulaika ingin tahu.
"Boleh tak aku nak join korang dua beradik buat seks? Maksud aku kita buat threesome." Fatimah dengan beraninya meminta.
"Threesome? Nanti lah kalau dia balik masa cuti semester, aku tanya dia. Tapi aku rasa dia nak je. Aku pun teringin nak threesome ni". Balas Zulaika. Dia juga tertarik dengan idea gila rakannya itu.
"Ehh kau dah naik syahwat semula tak? Kalau dah ada, jom kita buat lagi satu round." Pinta Zulaika.
"Boleh lah kot nak sambung balik." Jawab Fatimah.
Zulaika kemudian menanggalkan strap-on dildo di pinggang Fatimah lalu dipakaikan ke pinggangnya. Dia kemudian menelentangkan tubuh Fatimah lalu dibuka kangkangan gadis itu dengan luas.
Fatimah hanya membiarkan sahaja kemaluannya terdedah dengan luar. Tanpa berlengah Zulaika terus memanjat tubuh Fatimah lalu ditindih tubuh genit tersebut. Dirapatkan zakar palsu itu di belahan faraj Fatimah.
Kini Zulaika kembali melakukan tujahan ke atas Zulaika menggunakan zakar palsu tersebut. Permainan haram sesama jenis mereka kemudian diteruskan sehingga ke subuh tanpa henti dan tanpa rasa bersalah.
Bersambung...
YOU ARE READING
3. Bahagia Di Sampingnya
Romance🔞🔞🔞 Daud, seorang pelajar di tingkatan empat mula menaruh perasaan kepada guru sekolahnya iaitu Nur Dhuha. Setelah memberi harapan kepada dirinya, wanita itu berlalu pergi dan meninggalkan dirinya yang terluka. Sedekad berlalu, tanpa dirancang me...