Malam semakin larut, kelihatan sebuah kereta Perodua Myvi sedang diparkir di bawah pokok jauh dari pandangan. Terdapat dua sosok tubuh manusia sedang berdua-duaan di dalam kereta tersebut.
"Kau betul ke nak ni?" Aku inginkan kepastian.
"Entah, aku pun tak tahu." Balas Husna.
"Aik, hari tu beria-ria sangat nak ajak aku bercium. Hari ni boleh pulak kau cakap entah." Daud tak faham dengan apa yang sebenarnya gadis itu inginkan.
"Aku hari tu bergurau je, tak tahu pula kau betul-betul serious." Balas Husna.
"Kau jangan bagi harapan palsu dekat aku." Nada Daud kelihatan agak kecewa.
"Emm, yelah-yelah." Husna yang serba salah akhirnya akur dan bersetuju dengan permintaan Daud.
Daud dengan gembira terus merapatkan wajahnya ke wajah gadis cantik itu. Dicari bibir Husna, lalu mereka mula berciuman dengan penuh ghairah. Husna yang tadi masih berbelah bahagi, kini merelakan.
Dia membiarkan sahaja rakan sekuliahnya itu menikmati bibir munggilnya. Setelah puas menikmati bibir Husna, Kini Daud mensasarkan pula dahi dan pipi pau gadis itu. Bertalu-talu ciuman diberikan.
"Dah, puas?" Soal Husna sebaik ciuman mereka terhenti.
"Tak puas, nak lagi?" Pinta Daud.
"Yelah-yelah." Husna memberi kebenaran.
Daud kemudian menyambung kembali ciumannya namun kali ini dengan lebih lama dan penuh keghairahan. Beliau seperti tidak mahu melepaskan ciuman ke atas bibir gadis yang cukup manis itu.
"Dah puas dah ke belum?" Soal Husna sebaik ciuman mereka terlerai.
"Dah puas dah, thank you." Ucap Daud dengan penuh gembira.
"Eyy, dia ni nak minta aku tolong kenenkan dengan kawan aku ke nak aku puaskan dia sebenarnya?" Omel Husna.
"Hehe... Sorry. Ehh cepatlah bagitau aku pasal roomate kau tu." Daud menjadi tidak sabar untuk mendengar.
"Kau nak tahu tentang apa?" Soal Husna.
"Mestilah pasal diri dia." Ujar Daud.
"Yelah pasal apa yang kau nak tahu dulu?" Husna inginkan jawapan lebih terperinci.
"Nama dia, umur dia, apa-apa jelah pasal dia. Cepatlah bagitahu." Daud semakin tidak dapat bersabar.
"Ey, tak sabar-sabar. Yelah-yelah, nama dia Saidatul Anisa. Dia sebaya dengan kita lah. Asal negeri Terengganu tapi family dia dah pindah Selangor masa dia form 3. Apalagi kau nak tahu?" Soal Husna.
"Mestilah yang aku nak tahu dia dah ada boyfriend ke belum?" Muka Daud penuh dengan ketidaksabaran.
"Dia ni dulu sekolah agama dari form 1 sampai form 5. Jadi dia ni jenis yang agak warak dan jaga pergaulan dan batas terutama dengan lelaki. Jadi dia memang tak ada boyfrieand lah." Terang Husna.
"Kalau macam tu aku ada peluang lah ya nak ngorat dia?" Daud ingin kepastian. Wajahnya penuh kegembiraan.
"Susah, kan aku dah bagitahu yang dia ni memang jenis betul-betul jaga batas. Memang susah untuk lelaki dekat dengan dia." Tegas Husna.
"Jadi aku takde harapan lah ni ye?" Wajah Daud menjadi suram.
"Harapan tu nipis, tapi tak mustahil kot kalau kau bersungguh-sungguh, maybe dia boleh terbuka hati dekat kau." Jelas Husna.
"Kau boleh tolong kenalkan aku kat dia kan?" Pinta Daud.
"Kalau nak kenalkan dia kat kau pun susah tanpa ada sebab." Jujur Husna.
"Kau tolonglah cari idea macam mana nak kenalkan aku dekat dia." Daud mengharap.
"Amboi dia yang nak kenal dengan Nisa, aku pulak yang dipaksanya. Yelah-yelah aku tolong nanti, dah lah jom balik. Lama-lama kat sini kang kena cekup jabatan pencegah maksiat pula." Ujar Husna.
"Tapi sebelum tu kan, nak mintak sesuatu boleh?" Daud melemparkan senyuman nakalnya kepada Husna.
"Nak apa lagi?" Soal Husna.
"Boleh tak nak mintak nyonyot kopek besar kau ni. Dari tadi aku tengok, geram betul." Pinta Daud sambil tangannya meramas-ramas payudara Husna yang berlapik dengan baju itu.
"Mana boleh. My breast only for my boyfriend." Permintaan Daud ditolak. Namun Husna membiarkan sahaja tangan Daud meramas payudaranya yang besar dan anjal itu.
"Sekejap je, seminit." Daud masih lagi merayu.
"Yelah-yelah. Cepat sikit." Husna mengalah. Dia kemudian menyelak tudungnya ke atas lalu membuka butang bajunya satu persatu.
Melihat butang baju sudah terbuka, Daud kemudian menyelinap tangannya dan menyelak coli gadis itu ke atas. Kini kedua-dua belah payudara besar milik gadis bertubuh sedikit gempal itu terdedah di hadapan mata Daud.
Tanpa menunggu lama, Daud terus menghisap kedua-dua belah payudara secara bergilir-gilir di kiri dan di kanan. Setelah puas payudara anjal tersebut dinikmati, Husna kemudian membetulkan semula pakaiannya lalu menghidupkan enjin kereta.
Mereka kemudian bergerak meninggalkan kawasan sunyi berkenaan. Tidak tahu kenapakah dia merelakan lelaki itu menghisap payudaranya. Ini mungkin kerana terlalu lama agaknya tubuhnya tidak dibelai oleh lelaki.
==================================================================================
"Weh Ika, esok pagi kau ada cadang nak pergi mana-mana tak?" Soal Fatimah kepada Zulaika setelah kedua-dua mereka selesai mengemas kedai makan yang baru sahaja menamatkan perniagaan.
"Awal pagi aku pergi pasar basah cari bahan mentah. Lepas tu takde kot. Kenapa?" Soal Zulaika. Dia kemudian menutup pintu kedai dan dikunci dengan mangga.
"Dekat masjid kampung kita ni esok ada kuliah dalam pukul 10 pagi. Jom pergi nak?" Pelawa Fatimah.
"Kau ni buang tebiat ke apa tiba-tiba nak pergi kuliah agama. Dengan rambut kau yang berkarat tu." Zulaika terasa pelik dengan rakan baiknya itu.
"Alah, jomlah. Sekali sekala apa salahnya. Dengar cerita ustaz yang beri ceramah tu baru lagi mengajar kat kampung kita. Kita boleh kenal-kenal dengan ustaz tu." Terang Fatimah.
"Apa kena dengan kau ni?" Zulaika seperti tidak percaya.
"Alah jom lah." Fatimah masih mengharap.
"Tengok lah macam mana esok kalau rajin." Zulaika masih lagi keberatan dengan pelawaan tersebut.
Mereka berdua kemudian beransur pergi meninggalkan kedai makan dan pulang ke rumah masing-masing. Seusai tiba di rumah, tanpa berlengah Zulaika terus menuju ke bilik mandi dan membersihkan diri.
Setelah siap menyucikan diri, dia kemudian keluar dari bilik mandi dengan hanya bertuala lalu menuju ke arah almari pakaian. Dia kemudian membelek-belek lipatan tudung yang berada di penjuru paling atas.
Sudah sekian lama tudung-tudung itu tidak disentuhnya. Seingatnya kali terakhir dia mengenakan tudung itu adalah ketika kedua orang tuanya meninggal dunia. Semenjak itu, tudung-tudung itu hanya bersawang di dalam almari.
Dia mengambil sehelai tudung dan sepasang baju kurung lalu diletak di atas papan seterika. Dia kemudian menyarung pakaian tidur ke atas tubuhnya lalu merebahkan diri di atas katil. Dia masih lagi tidak tahu sama ada mahu mengikuti Fatimah esok.
Bersambung...
YOU ARE READING
3. Bahagia Di Sampingnya
Romance🔞🔞🔞 Daud, seorang pelajar di tingkatan empat mula menaruh perasaan kepada guru sekolahnya iaitu Nur Dhuha. Setelah memberi harapan kepada dirinya, wanita itu berlalu pergi dan meninggalkan dirinya yang terluka. Sedekad berlalu, tanpa dirancang me...