"Apa yang susahnya. Tak susahkan pun. Dah cepat baring, adik urutkan." Arah Daud sambil menarik tubuh Zulaika supaya berbaring.
Zulaika tidak tahu apa kena dengan adiknya yang tiba-tiba mahu mengurutnya. Namun dia mengalah dengan permintaan adiknya itu. Dia kemudian berbaring secara meniarap di atas sofa terbabit.
Setelah itu, Daud mengambil tempat di sebelah Zulaika sambil membawa minyak urut. Daud mengarahkan Zulaika meletakkan tangannya di bawah dagu. Setelah Zulaika melakukan apa yang disuruh, Daud kemudian memulakan urutannya.
Urutan dimulakan di bahagian leher sebelum diteruskan ke kedua-dua belah bahu. Setelah itu, Daud melonggarkan balutan tuala di tubuh Zulaika lalu menarik tuala tersebut sehingga ke paras pinggang.
Beliau kemudian melumur minyak ke belakang badan kakaknya. Beliau kemudian meratakan minyak tersebut ke seluruh permukaan kulit di belakang badan tersebut. Daud mengurut tubuh tersebut dari atas ke bawah.
Beliau mengurut dari bahu ke pinggang berulang kali. Setelah itu, beliau kemudian memulakan urutan di bahagian bawah tubuh pula. Urutannya dimulakan dengan tapak kaki di sebelah kanan sehingga ke pangkal peha.
Setelah selesai mengurut kaki kanan, Daud beralih pula urutannya di kaki sebelah kiri. Setelah bahagian belakang selesai diurut, beliau mengarahkan kakaknya berpaling dan berbaring secara menelentang.
Zulaika hanya menuruti permintaan adik kesayangannya itu. Setelah tubuh itu menelentang, maka terdedahlah buah dada yang besar dan ranum itu di hadapan mata Daud. Zulaika tidak berasa malu mendedahkan buah dadanya di hadapan Daud.
Ini kerana ia bukanlah kali pertama adiknya itu melihat gunung segarnya. Daud tergamam melihat keindahan di hadapan matanya. Rasanya sudah lebih setahun beliau tidak melihat gunung kakaknya itu.
Terasa seperti saiz payudara itu lebih besar dan anjal daripada sebelum ini. Beliau cuba berlagak tenang dan kembali menyambung urutannya dengan dimulakan pada tapak tangan kanan sehingga ke bahu.
Beliau kemudian beralih urutannya ke sebelah tangan kiri. Setelah urutan di bahagian tangan selesai, kini urutannya diteruskan pada dada pula. Daud memicit-micit bahagian atas dada dengan agak kuat supaya otot-otot bahu kakaknya menjadi kendur.
Setelah itu, kini kedua-dua belah tapak tangannya bermain-main di sekeliling payudara besar itu. Akhirnya tangannya kini bersedia untuk mengurut kedua-dua gunung berharga milik kakaknya itu.
Daud melumur minyak ke atas kedua-dua buah dada, lalu diurut buah dada tersebut secara membulat mengikut arah jam pada buah dada bahagian kanan. Manakala urutan mengikut lawan arah jam pada buah dada bahagian kiri.
Setelah itu, urutan Daud disambung pula di bahagian perut. Pinggang kakaknya yang ramping itu mula dibasahi dengan minyak. Jari-jemari kasar Daud mula bergerak menekan dengan agak kuat di seluruh kawasan perut dan pinggang.
Tuala yang masih membaluti bahagian sulit Zulaika kini dilucut. Maka tiadalah sehelai benang pun menutupi tubuh tersebut. Zulaika yang hanya memejam mata semenjak urutan dijalankan tidak kisah tubuh bogelnya ditatapi oleh adiknya.
Terasa sungguh nikmat pabila bahagian alat sulitnya kini menjadi sasaran urutan Daud. Dia tidak tahu daripada mana adiknya itu mempelajari teknik mengurut, tetapi urutan lelaki itu sungguh melegakan.
Ia memberi kenikmatan pada setiap inci tubuhnya. Mungkin kerana kenikmatan urutan itu, Zulaika tidak menyedari air mazinya kini telah membanjiri dinding farajnya. Jari Daud semakin ligat memberi urutan.
Sedang asyik melayani nikmat urutan tersebut, terasa sesuatu yang tumpul telah menusuki bibir farajnya. Pada mulanya Zulaika fikirkan ia adalah jari-jemari Daud sedang mengurut dinding farajnya.
Namun kemudian tusukan itu jauh lebih besar dan keras berbanding dengan tangan. Zulaika membuka matanya untuk melihat apa yang dilakukan oleh adiknya. Alangkah terkejutnya apabila dia melihat apa yang sedang dilakukan oleh adiknya itu.
"Adik buat apa ni?!" Zulaika cuba menolak tubuh Daud. Adiknya itu kini sedang menujah farajnya dalam keadaan berbogel. Zulaika langsung tidak menyedari sejak bilakah adiknya itu menanggalkan pakaiannya.
"Adik cuma nak tolong akak je." Balas Daud sambil melajukan tujahannya.
"Nak tolong apa macam gini gayanya?" Dia cuba menghentikan tujahan adiknya, namun tenaga lelaki itu langsung tidak dapat diatasinya. Akhirnya dia hanya mengalah dengan perbuatan adiknya itu.
Pada awalnya Zulaika berasa marah dengan perbuatan Daud, namun perasaan marah itu kini berubah menjadi gembira. Mungkin semenjak berpisah dengan Ismail, farajnya tidak lagi menerima kenikmatan seksual.
Ini menyebabkan dia menjadi seronok ditujahi oleh adiknya sendiri. Tangannya kini dililit di leher Daud, lalu mulutnya mengucupi mulut lelaki itu. Kedua-dua belah kakinya pula sedang melingkar di pinggang Daud.
Ini supaya adiknya dapat menujah dengan lebih kemas. Sofa yang menjadi tempat beradu mereka kini bergegar dengan kuat sehingga mengeluarkan bunyi. Setelah seketika, kini Daud mengubah posisi pula.
Beliau mendukung tubuh kakaknya lalu merebahkan punggungnya di atas sofa manakala kakaknya pula berada di atasnya. Kedua-dua beradik itu kini melakukan adegan dalam keadaan duduk.
Zulaika yang pada asalnya tidak ingin diperlakukan seperti itu, kini menjadi lebih sudu dari kuah apabila dia pula yang mengawal permainan. Dengan pengalaman yang sedia ada, dia kini memacu permainan.
Dia memulakan aksi dengan henjutan ke atas zakar Daud. Tubuhnya dihenjut ke atas dan ke bawah bertalu-talu tanpa henti dengan pantas. Manakala payudaranya pula disumbat ke dalam mulut adiknya itu.
Kedua-duanya kini melayari nikmat henjutan sambil dalam keadaan berpelukan. Setelah puas melakukan aksi dalam posisi berkenaan, mereka akhirnya mengubah posisi. Zulaika melutut di atas lantai.
Tubuhnya direbahkan ke atas sofa manakala punggungnya pula ditonggeng. Kini Daud menusuk faraj kakaknya itu dari arah belakang. Tujahan demi tujahan keras kini diberikan oleh Daud ke atas alat sulit kakaknya itu dalam posisi doggystyle.
Kedua-dua adik-beradik itu kini semakin jauh melayari bahtera sumbang mahram mereka. Dosa dan pahala kini tiada langsung bermain di fikiran mereka. Apa yang mereka inginkan cuma kepuasan.
Setelah agak lama beradu di dalam perhubungan sedarah, mereka akhirnya sampai ke penghujungnya. Zulaika berlutut di hadapan Daud yang sedang berdiri tegak lalu menadah mulutnya di muncung zakar adiknya itu.
Tanpa menunggu lama, Daud terus sahaja mengocok batang zakarnya dengan pantas. Setelah seketika, akhirnya air mani Daud memancut mencurah-curah membasahi muka Zulaika yang sedang ternganga itu.
Zulaika kemudian mengambil tualanya yang berada di lantai lalu mengelap air mani di wajahnya. Stelah selesai membersihkan muka, dia kemudian menjilat sisa-sisa air mani di zakar adiknya itu.
Setelah tiada lagi sisa-sisa air mani yang tinggal, kedua-dua mereka mengambil keputusan untuk berbaring di atas sofa. Mereka berpelukan dengan erat tanpa sehelai kain berada di tubuh mereka.
Daud membelai manja rambut kakaknya yang kini berada di dalam dakapannya. Zulaika hanya membalas dengan senyuman. Beliau kemudian memberi ciuman penuh manja di ubun-ubun gadis itu.
"Seronok tak?" Soal Daud.
"Seronok. Pandai adik main. Belajar dari mana?" Zulaika ingin tahu.
"Adalah, rahsia. Lepas ni adik dah taknak tengok akak sedih-sedih tau. Lupakan je si Mail tu. Adik janji adik akan sentiasa berada di sisi akak sampai bila-bila." Ikrar Daud.
"Adik janji adik akan ada di sisi akak sampai bila-bila?" Zulaika menghulur jari kelingkingnya ke arah Daud.
"Ya, adik janji." Daud menyambut jari kelingking itu dengan jari kelingkingnya sebagai tanda perjanjian.
Kedua-dua beradik itu kemudian berjalan menuju ke dalam bilik bersama-sama dalam keadaan berbogel. Mereka kemudian menyambung kembali persetubuhan sumbang mahram.
Bersambung...
YOU ARE READING
3. Bahagia Di Sampingnya
Romance🔞🔞🔞 Daud, seorang pelajar di tingkatan empat mula menaruh perasaan kepada guru sekolahnya iaitu Nur Dhuha. Setelah memberi harapan kepada dirinya, wanita itu berlalu pergi dan meninggalkan dirinya yang terluka. Sedekad berlalu, tanpa dirancang me...