Sudah lebih setahun berlalu sejak keterlanjuran Daud dan kakaknya, kini beliau telahpun menamatkan persekolahannya. Beliau kini telahpun menyambung pelajaran di peringkat diploma di salah sebuah universiti awam di Selangor.
Walaupun berat hatinya meninggalkan kakaknya seorang diri, tetapi setelah kakaknya memujuk dan memaksa akhirnya beliau akur. Setiap detik ketika berada di kampus, fikirannya sentiasa teringatkan kakaknya.
Bagaimanakah gadis itu menguruskan kedai makan seorang diri, bagaimanakah keadaan gadis itu tidur keseorangan di rumah peninggalan ibu bapa mereka. Semua persoalan ini sentiasa berlegar-legar di benak fikirannya.
Permasalahan itu semakin merisaukan dirinya. Sedang beliau asyik memikirkan permasalahan itu, tanpa disedari beliau terlanggar seseorang ketika berjalan di kaki lima di dalam kampus berkenaan.
"Minta maaf, saya tak sengaja." Daud menundukkan tubuhnya lalu mengutip buku-buku yang berterabur di atas lantai.
"Takpe, saya pun salah juga tak pandang kiri kanan." Ujar gadis empunya buku-buku tersebut.
Setelah selesai mengutip, Daud menghulur buku-buku itu ke arah empunya diri. Sungguh terpesona matanya tatkala bertentang mata dengan gadis itu. Wajah gadis itu seakan-akan Nur Dhuha, guru yang pernah dicintainya suatu ketika dahulu.
"Awak dari fakulti mana ya?" Soal Daud setelah buku-buku ditangannya kini berada di tangan gadis itu.
"Minta maaf lah ya, saya dah lambat sangat nak masuk kelas ni. Nanti-nanti lah kita berborak ya. Saya minta diri dulu." Gadis itu berlalu pergi meninggalkan Daud.
Daud hanya memerhatikan tubuh gadis yang bertudung labuh dan berjubah itu berlalu pergi. Di dalam fikiran Daud, pasti gadis seperti itu susah didekati. Namun kuat di dalam hati beliau untuk mengenali gadis itu dengan lebih dekat.
==================================================================================
Dari jauh kelihatan Daud memandang ke satu sudut tanpa berkelip mata. Walaupun kafeteria kini dipenuhi dengan pelajar, namun ia tidak menghalang Daud untuk mengecam tubuh seseorang di hujung kaferia tersebut.
Beliau dapat melihat rakan sekelasnya iaitu Husna sedang duduk menjamu selera disamping seseorang. Sosok tubuh itu jugalah yang telah membuatkan dirinya tidak mandi basah dan tidak tidur lena.
Tidak beliau mengetahui bahawa Husna mengenali gerangan gadis itu. Semasa di dalam dewan kuliah, Daud mencari-cari kelibat Husna. Setelah kelihatan gadis berisi itu, Daud tidak menunggu lama lalu menghampiri gadis itu.
"Weh Husna, aku nak tanya sikit boleh tak?" Soal Daud sebaik melabuhkan punggungnya di sebelah Husna.
"Sorry, I already have a boyfriend." Jawab Husna.
"Apa benda kau ni. Siapa pula nak mengorat kau?!" Tegas Daud.
"Lah yeke, ingat nak ngorat aku tadi." Husna kemudian ketawa kecil.
"Aku nak tanya, tadi kat kantin kau ada duduk semeja dengan sorang gadis ni. Siapa dia tu?" Daud memulakan pertanyaan.
"Oh, tu roomate aku. Kenapa tiba-tiba tanya pasal dia?" Husna kehairanan.
"Aku dah lama perhatikan dia tu. Kalau boleh, nak minta tolong kau kenalkan aku dekat dia boleh tak?" Pinta Daud.
"Nak minta tolong boleh, tapi takde benda percuma zaman sekarang ni." Terang Husna.
"Kau nak apa? Kalau duit memang aku takde lah." Daud mencebik mukanya.
"Bukan duit, aku nak.." Husna menghentikan kata-katanya lalu menyentuh bibirnya dengan jari memberi klu.
"Cium? Boleh tapi takkan lah dalam kelas ni. Mampus kalau orang nampak." Daud berkata.
"Janganlah sekarang, nanti-nanti lah." Terang Husna.
"Ok, boleh." Daud bersetuju.
==================================================================================
"Kau tak nak cari pekerja ke?" Soal Fatimah kepada Zulaika.
"Nak tu nak lah juga, tapi tak tahu nak cari mana. Tak larat aku kerja sorang-sorang." Jawab Zulaika.
"Kalau macam tu bagi aku kerja dengan kau jelah." Pinta Fatimah sambil menghirup air teh-o dihadapannya.
"Betul ni? Tapi bukan kau dah kerja kilang kat pekan ke?" Zulaika inginkan kepastian.
"Aku dah berhenti sebulan dah pun. Penat lah kerja kilang." Jawab Fatimah.
"Kalau kau nak kerja kat sini, aku ok je. Adik kau si Jamil tu kat mana sekarang?" Zulaika menyoal.
"Ada kat rumah tak buat apa. Hari-hari mengendap aku mandi. Menyampah pulak aku." Getus Fatimah.
"Dah kakak dia cantik sangat, mestilah dia geram nak tengok. Kalau aku pun, aku nak tengok tiap-tiap hari." Zulaika menyakat Fatimah sambil mencuit lengan gadis itu.
"Ey, nakalnya dia." Fatimah mencubit manja kedua-dua belah pipi gebu Zulaika.
"Malam ni lepas meniaga, kau ada buat apa-apa tak?" Fatimah menyambung.
"Takde, lepas tutup kedai aku terus balik rumah. Kenapa?" Soal Zulaika sambil tersenyum. Dia dapat mengagak apa yang cuba Fatimah ingin katakan.
"Malam ni kalau aku nak tidur rumah kau boleh tak?" Pinta Fatimah sambil membalas senyuman itu.
"Dah agak dah. Boleh je, jangan lupa bawa 'benda' tu sekali." Zulaika kemudian mencuit manja hidung Fatimah.
"Ika, kira!" Kedengaran suara pelanggan dari meja hujung memanggil. Zulaika kemudian meninggalkan Fatimah lalu menuju ke arah pelanggan untuk menyambung pekerjaannya.
==================================================================================
Terdengar bunyi enjin motosikal di halaman rumah. Zulaika dengan pantas berjalan menuju ke pintu rumah. Dia kemudian membuka kunci di daun pintu lalu memerhati gerangan tetamu yang berada di hadapan rumah.
"Kau Timah, cepatlah masuk." Pelawa Zulaika.
Tanpa berlengah, Fatimah menerima pelawaan itu dan terus melangkah kakinya menuju ke dalam rumah. Setelah pintu dikunci, Zulaika menggenggam tangan Fatimah lalu ditarik gadis itu menuju ke dalam bilik.
Sebaik tiba di dalam bilik, Zulaika dengan kasarnya menolak tubuh kecil Fatimah ke atas katil. Dengan rakusnya Zulaika menghempap tubuh Fatimah lalu dicium bibir gadis itu dengan penuh ghairah.
Setelah bibir, kini pipi dan dahi gadis itu menjadi santapan mulut Zulaika. Fatimah hanya merelakan wajahnya dijarah. Zulaika kemudian melucutkan satu-persatu pakaian yang menutupi tubuh Fatimah.
"Amboi, rakusnya kau malam ni." Perli Fatimah sambil membiarkan sahaja pakaiannya ditanggal.
"Aku dah geram sangat tengok kau ni. Dah lama sangat tak merasa cipap tembam kau tu." Balas Zulaika.
Setelah Fatimah berada dalam keadaan bertelanjang bulat, Zulaika kemudian terus memulakan permainannya. Dengan rakus dia mula menjilat leher gadis itu berulang kali sebelum turun ke dada.
Bersambung...
YOU ARE READING
3. Bahagia Di Sampingnya
Romance🔞🔞🔞 Daud, seorang pelajar di tingkatan empat mula menaruh perasaan kepada guru sekolahnya iaitu Nur Dhuha. Setelah memberi harapan kepada dirinya, wanita itu berlalu pergi dan meninggalkan dirinya yang terluka. Sedekad berlalu, tanpa dirancang me...