Rosalie sonunda cesaretini topladığında üstüne favori kıyafetlerinden biri olan yeşil bir elbiseyi giydi (multimedya). Tom ona küçükken yeşilin ne kadar yakıştığını söylerdi. Bu yüzden yeşil bir elbise giymeyi tercih etmişti. Dalgalı saçlarını açık bırakarak daha da bir şeyin gerekli olmadığını düşündü. Makyaj yapmayı sevmezdi zaten. Odadan ve daha sonrasında ortak salondan çıkarak diğer öğrencilerin bakışlarını umursamadan slytherin ortak salonuna gitti. İçeri girdiğinde yine aynı şekilde bakıyorlardı Rosalie'ye. Bu onu garip hissettirmişti ama şuan daha önemli bir işi vardı. Tom'un odasını bulduğunda ne diyeceğini düşündü.
Düşünmenin saçma olduğunu fark ettiğinde bu kadar yolu geldiğini ve bundan sonra vaz geçemeyeceğini hatırlatıyordu kendine. Sonunda kapıyı çaldığında beklemeye başladı. Ayak sesleri yakınlaşırken Rosalie heyecandan işi eline yüzüne bulaştırmamayı diliyordu. Kalbi şuan çıkıcak derecede fazla atıyordu. Ayak sesleri durduğunda kapının açılacağını anladı.
Kapı açıldığında karşısında saçları dağınık göz altları morarmış bir Tom görmüştü. Tom da Rosalie'yi gördüğüne çok şaşırmıştı. İkiside yutkundu. "hall?" diye karşısındaki kızı süzerek sordu Tom.
Rosalie son 1 haftadır hayalini kurduğu şeyi yapabilmek için kendine gaz vermeye çalışıyordu. Yoksa geldiği gibi geri dönücekti ve şuan bu onun yapmak istediği son şeydi. Sonunda kendinde o cesareti bulabildiğinde yavaş adımlarla içeri girdi. Ardından kapıyı kapattığı gibi zaman kaybetmeden Tom'un yanına ulaştı ve parmak ucuna çıkarak elini ensesine götürdü. Dudaklarını birleştirdiğinde Tom başta ne olduğunu kavrayamamıştı. Hemen sonrasında Rosalie'nin öpüşüne oda karşılık vermeye başladı.
Hazır taslaklarda 2 bölüm varken atiyim dedim
Sonunda kavuştunuz boziyim mi aranızı 😉😉