AMELIAN POV:
Pääsimme kotiin, viimein. Kävimme moikkaamassa Joelia juuri.
Kello oli 18:42. Minua väsytti. En aikonut vielä lähteä nukkumaan kuitenkaan.
"Voiks sä Aleksi jäädä yötä?" kysyn tältä. Isä ja Aleksi katsahtavat toisiaan.
"No, jos se sun isälles sopii." hän vastaa. "Sopiihan se." isi hymyilee.
TIME SKIP AATONAATTOON
Huomenna olisi joulu. Tänään pitäisi käydä ostamassa lahjoja jätkille.
Järjestimme secret santan. Ensin laitoimme laput pipoon, lapuissa luki oma nimi.
Nostimme vuorotellen nimen sieltä, ja se kenen nimi siinä on, niin sille pitää ostaa lahja.
Minä sain Nikon. Juhlimme joulua minun ja isän luona, koko hänen bändinsä tulee meille.
Mitähän mä keksin, Nikolle lahjaksi. Sitten minulla välähti, kysyisin Minnalta.
Minna on Nikon tyttöystävä, valitettavasti hän ei päässyt mukaan.
Minna lähtisi Ouluun perheensä kanssa.
-----
Minä:Moi. Me järjestettiin secret santa, ja mun pitäs ostaa Nikolle jotai. Oisko sulla ideaa että mitä se tarvis?Minna<3:Moi, Niko tarvis ainakin uusia sukkia. Jos osaat ostaa sille. Sitten vaikkapa joku kiva kaulakoru.
Minä:Kiitos Minna!
Minna<3:Eipä kestä.
----Nikolle siis sukkia ja kaulakoru. Onnistuu. Ensin ajattelin etsiä sukat.
Nyt tärppäsi. Pinkit My little pony sukat. Ja vielä sopivat Nikolle!
Nämä minä ottaisin. Sitten päädyin myös perus mustiin sukkiin.
Päätin lähteä katsomaan kultajousesta jotain kivaa korua hänelle.
Sitten löysin hyvän korun.
(Tollanen)
Nyt minulla olisi hyvät lahjat Nikolle. Otin mustan rasian, johon laittaisin tämän korun.
Laitoin isälle viestiä, että voisi tulla hakemaan minut.
-----
Minä:Tuuks sä?Isi❤️:Juu, mäpä tuun. Mistä haen?
Minä:Tuu... Öööö, prisman eestä hakemaan.
Isi❤️:Okei❤️
----
Nyt menisin odottamaan Prismalle. Päätin käydä ostamassa itsellenikin jotain.Pääsin kauppaan. Ostin itkelleni suklaata, kokis tölkin ja pienen karkkipussin.
Kun tulin ulos, isä olikin jo odottamassa kaupan edessä. Astuin autoon.
"Moi isi!" sanon. "Moi rakas, saitko ostettua hyviä lahjoja?" tämä kysyy.
"Joo." vastaan. "Minäkin kävin ostamassa pari lahjaa." isi vastaa.
"Ahaa." sanon. "Onhan siellä myös sinulle lahja." tämä lisää vielä.
Eli en taida olla se jolle isi ostaa lahjoja. "Kyllä mäki sulle ostin." vastaan.
Sillä olinhan minä sille ostanut lahjan. Kävimme isin kanssa Italiassa kun olin 8v.
Silloin hän rakastui yhtiin karkkeihin. En muista niiden nimeä nyt ulkoa.
Sitten tajusin, että niitä oli Prismassa. Ostin niitä sitten kolme pussia tälle.
Ostin myös kaulakorun hänelle. Se oli bff kaulakoru minulle ja isille.
(tollaset korut)
Olimmehan isän kanssa parhaita kavereita. Vaikka tämä on secret santa, olihan minun pakko ostaa isällekkin lahja.
Tulimme isin kanssa juuri kotiin, viimein. Nyt alkaisi siivoaminen ja paikkojen koristelu.
Olimmehan me jo koristelleet, mutta koristelimme vähän vielä lisää.
"Kulta." isä huusi. "Niin isi." vastaan. Hän oli tällä hetkellä huoneessani.
"Saisko nää sun punaset rintsikat ottaa pois tosta verhotangosta?" hän huutaa.
"No et varmana ota niitä pois!" vastaan. Ne ovat olleet siinä noin 2vk.
"Mut pitäähän ne pestä välillä." isi jatkaa. "No pese sitte, mutta mä laitan ne takas siihe." huudan.
_______________________________________
Huomenna on jouluaatto👍🏻 ei siis irl.
YOU ARE READING
Dad and daughter [Blind Channel]
Fanfiction⚠️Idea saatu emtlmaoooo⚠️ Käykääs tsekkaa senki kirjoja😉 Suosittelen sitä isäni tytär. Sain siitä idean tähän, sain myös luvan tehdä vähän samankaltaisen. Mutta silti paljon erinlaisenman. Amelia on 13-vuotias tyttö. Hänen isä on Olli Matela. Häne...