(surprise mother fucker! Tää jatkuu :D, koooska en jaksanu alkaa uutta kirjottaa heh. Nyt kelataan aikaa taakse päi, ja palataan aikaan, jossa Olli näki Amelian piiiitkästä aikaa.)
Amelian pov:
Istun sohvalla, isä minua kuullustellen kuin mikäkin poliisi. Hänellä oli monta kysymystä minulle.
"Hei arvaappa iskä mitä." Kiusaan tuota. "Kerro kerro kerro." Tuo hokee innostuneena.
"Susta tulee pappa.." pudotan pommin. Isän leuka loksahtaa lattiaan. Aleksi korjaa sen, ja laittaa tuon suun kiinni.
"Oikeesti?.." isä alkaa kyynelehtimään jälleen. Nyökytän päätäni. Isä laittaa päänsä olkapäälleni.
"Tiiättekö kumpi se on?" Tuo innostuu. "Ei me sitä vielä tiedetä." Naurahdan onnesta. Isä halaa minua.
"Onneks sä palatsit." Tuo sanoo. "Jep." Vastaan aika tylsästi. "Nonii, nyt baarii!" Joel innoitsee.
"Mut eihä Amalia oo ees vielä 18." Tommi muistuttaa. "Ainii, vittu." Joel tuhahtaa. Nauran hieman.
"No haetaa me muut bissee ja Amalialle limukkaa." Joonas sanoo. "Entä tuo tuo tuo.." Niko yrittää.
"Jinnai?" Kysyn. "Nii Jinnai. Kyllä mä sen koko ajan muistin. Nii öö joo, onko Jinnai jo 18?" Niko kysyy.
"On se." Vastaan. "Jaa. Do you want some beer?" Niko kysyy hänen ralli enkullaan. "Joo, voisin mä ottaa." Jinnai vastaa huvittuneena.
Niko katsoo hiljaa tyhjyyttä. Alamme kaikki nauramaan, paitsi Niko tietenkin.
"Noni." Niko sanoo.Lopetamme nauramisen, kunnes katsomme Aleksin kanssa toisiamme, repeämme nauruun.
Noin viiden minuutin nauru kohtauksen jälkeen, alamme rauhoittua. Taas vaihteeksi.
Niko lähtee vain hiljaa kauppaan. "Älä ny suutu." Joonas kiusoittelee. "Turpa kii vitun vätys." Niko vittuuntuu.
Repeämme uudestaa nauramaan. Kuulemme kuinka ovi pamahtaa kiinni. Joonas on nousemassa sohvalta, mutta laitan hänet takaisin istumaan.
"Mä meen, et sä." Sanon Joonakselle. Lähden Nikon perään. Näen Nikon istumassa portaissa.
"Hei, mikä sul on?" Kysyn, ja istun tuon viereen portaisiin. "Ei mulla mikää oo.." tuo vastaa.
"Kyl mä nään et sul joku on." Sanon. "No.. Meillä on ollu nyt viime aikoina Minnan kans vähä vaikeeta." Niko vastaa.
En sano mitään. Halaan vain tuota. "Kyl se siitä, se on tervettä parisuhteessa." Jatkan. "Niin kai.." hän sanoo.
Nousen ylös ja lähden kävelemään Nikon kanssa viereiseen rakennukseen, sillä siellä on kauppa.
"Se ois sitte 18€." Kassa täti sanoo. "Juu." Niko sanoo ja ojentaa rahaa tuolle kassa tätille.
"Kiitti." Sanon kun pääsemme kaupasta ulos, sillä Niko oli tarjoutunut ostamaan minulle tampooneja, jos vaikka keskenmeno yllättäisikin :D.
Vaikka olisin minä ne itsekkin voinut maksaa. Mutta ei se Nikolle kelvannut. Hän halusi tehdä palvelulsen siitä kun oli avautunut minulle.
"Ole hyvä." Tuo sanoo. Hymyilemme. Palaamme takaisin isän luo. "Me tultii!" Huudan. Jinnai tulee eteiseen.
"Voidaanko jutella ulkona." Tuo sanoo. "Okei." Vastaan hämmentyneenä. Menemme ulos tuosta kämpästä.
"Niin?" Kysyn. "Miksi teillä kesti niin kauan?" Tuo kysyy. "Käytiin kaupassa.?" Jatkan.
"Ootko siitä ihan niinkään varma." Jinnai sanoo niin toxisesti kuin vain ihminen voi sanoa.
"Luuleks sää et mä sua pettäsin Nikon kans?" Kyseenalaistan. Tuo vain mumisee. "Eli joo." Jatkan. Palaamme sisälle.
___________________________________________________
SUPRISE MOTHER FUCKERS! Tää jatkuuki :D. En jaksanu alottaa uutta, nii jatkoin tätä..
Sanoja:465
YOU ARE READING
Dad and daughter [Blind Channel]
Fanfiction⚠️Idea saatu emtlmaoooo⚠️ Käykääs tsekkaa senki kirjoja😉 Suosittelen sitä isäni tytär. Sain siitä idean tähän, sain myös luvan tehdä vähän samankaltaisen. Mutta silti paljon erinlaisenman. Amelia on 13-vuotias tyttö. Hänen isä on Olli Matela. Häne...