Luku 25. Shiftaus

519 26 4
                                    

AMELIAN POV:

Pääsimme juuri takaisin mummolleni. Luotan isään ja Aleksiin, etteivät he puhu tästä.

Olin koko päivän odottanut soittoa Tommilta, sillä hän lupasi soittaa meille.

Istun huoneessa jossa nukun. Sitten isä marssii ovesta sisään. Säikähdän.

"Hui vittu!" huudan. Hups.. Isä ei antaisi minun kiroilla, mutta nyt hän ei sanonut siitä mitään.

"Tommi soitti, Joonas oli vaa ollu vähä kännissä." isä sanoo. Helpotun.

"Mut, se ei kuulostanu siltä." sanon. Isän silmistä näkee, että tuo muisti juuri sen.

"Ootappa hetki rakas." isi sanoo, ja lähtee huoneestani, varmaan soittamaan Tommille.

OLLIN POV:

Amelia muistutti minua yhdestä tärkeästä asiasta, Joonas ei kuulostanut että olisi ollut kännissä.

Nimittäin, silloin kun hän on kännissä, hän myös kuulostaa siltä.

Päädyin lopputulokseen, että selvittäisimme tämän kun pääsisimme Suomeen.

En halunnut vaivata itseäni, enkä ketään muutakaan tällä ajatuksella.

Nyt ottaisimme vain rennosti, sillä olemmehan me lomalla.

Menin Aleksin viereen sohvalle, takerruin tuohon ihanaan mieheeni kiinni.

"Onks joku vähä huomio kipee?" hän kysyy katsahtaen minua.

"En." vastaan. Aleksi vain tuhahtaa. Mä rakastan tuota miestä kuuhun asti, ja sen yli.

AMELIAN POV:

Saan puhelimeeni viestin. Sainhan minä siinä samalla sydärin.

Sillä en todellakaan odottanut sitä. Tuo viesti oli Lucelta.. Vittu. Nyt oli huono hetki.

En haluaisi nyt puhua, mutta päätän silti vastata, etten olisi epäkohtelias.
----
L:Sorry about that, what happened to day.
M:It wasn't your fault.
L:It was, i brought them.
M:Believe me, it wasn't your fault.
L:Okay, but let me make it up to you somehow.
M:If you really want.
L:Of course I want to. See you tomorrow in front of xxx restaurant.
M:Okey!
L:Then, you can come to my house sleepover.
M:Sure! Let's see you tomorrow.
L:See you.
----
"Isii! Mä meen huomenna Lucen kans syömää, ja ehkä niille yötä!" huudan.

Pian isä pamahtaakin jo huoneeseeni. Meillä oli hieman kiusallinen hiljaisuus, ennenkuin isä katkaisee sen.

"Muista ehkäsy." nyt minua alkoi punastuttamaan hieman. Mitä vittua iskä.

"Mitä vittua? Mä oon vasta 13v" vastaan. "Nii oli sun äitiski." isi sanoo, samalla kun lähtee.

Ai niin.. Niinhän hän oli, kun sai minut. En minä ole ryhtymässä äidiksi vielä.

Kello oli 23:33. Päätin alkaa nukkumaan, sillä minua väsytti ja huomenna menisin Lucen kanssa syömään.

En haluaisi olla siellä sitten aivan kuollut, ja silloin kun minua väsyttää..

Olen aivan helvetin vittuuntunut ihminen. Sitä ei kukaan halua, että minä olen vittuuntunut.

Selasin vielä tik tokkia. Vastaani tuli joku käyttäjä, jossa kerrottiin shiftauksesta.

Minua alkoi heti kiinnostamaan, sillä en ollut kuullut tuolaista sanaa ennen.

Uudet asiat kiinnostivat minua aina ihan helvetisti, varsinkin pienenä.

Sain selvää, että shiftaus on mielen siirtämistä toiseen todellisuuteen.

Eli niiku mun kroppa jää tänne, mut mun mieli ei. Aika siistii. Pitää joskus kokeilla.

En voisi ainakaan vielä kokeilla, sillä siihen piti tehdä joku scrip. Enkä alkanut sitä nyt tekemään.

No jaa, se oli kyllä vapaa ehtoista tehdä se, mutta minä haluan sen tehdä.

Olin innoissani, siitä että kokeilisin huomenna shiftausta, että nukahdin.
_______________________________________
Vhä lyhyempi luku tähä välii👍🏻

Dad and daughter [Blind Channel] Where stories live. Discover now