Luku 24. Antonio Ja Gabriel

528 25 6
                                    

AMELIAN POV:

Herään siihen, että isä nousee sängystä. Raotan silmiäni, ja kyllä se hän oli.

Makaan hetken sängyssä, ennen kuin päätän nousta. Hortoilen huoneeseeni.

Laitan mustat leveät farkut, valkoisen paidan ja sen päälle over size wans t-paidan.

Sitten kaulakorut, sormukset ja hajuvettä.

Sitten tein eyelainerit, laitoin huulikiiltoa ja ripsarit. Nyt olin valmis.

Lähdin kohti keittiötä. Isä ja Aleksi istuivat siellä kahvikupit käsissään.

"Otaks sä kahvia?" Aleksi kysyy. "Ei kai mun pikku prinsessa juo vielä kahvia?" isä sanoo niinkuin omistaisi minut.

"Joo, en mä juo vielä kahvia." vastaan naurahtaen. Isä ja Aleksikin alkoivat nauramaan.

Sain viimein aamupalan syötyä. Isä ja Aleksikin joivat jo kahvinsa.

Otan puhelimeni, ja alan selata Tik tokkia. Sieltä ei tule taaskaan mitään järkevää.

Paitsi tietenkin 5-minute craftsin videoita. Ne ovat aina hyödyllisiä.

Ainakin silloin kun niissä käytetään ihan helvetisti kuumaliimaa.

"Kulta, lähettäskö rannalle?" isä huutaa. "Joo, lähetää vaa." vastaan.

Pian olemmekin jo rannalla. Otin aurinkoa sellaisessa aurinkotuolissa, vai miksi sitä ikinä kutsutaankaan.

Sitten, tunnen jonkun tökkäävän olkapäätäni. Käännyn katsomaan, ja se oli Luce.

"Oh, hi!" tervehdin tuota. "Hi, i think this sounds weird, but you look sexy." tuo sanoo.

Minulla on mustat bikinit, ja hiukseni sekalaisella nutturalla ylhäällä.

Aloin hieman ahdistua, mutta ei voi mitään. Isä ja Aleksi olivat uimassa.

"Thank you, I guess." vastaan sitten kuulenkin Aleksin huutavan jotain.

"GET OF FROM HER!" tuo huutaa juosten meidän luokse. Nolostunut siinä hieman.

Kaikki katsovat meihin. "Aleksi, se on se poika, jota mä oon nähny." vastaan nolona.

"Aa.. Hups. I'm so sorry." tuo sanoo pyydellen anteeksi Lucelta.

"No, i'm sorry. I didn't mean to scare you. Wait.. Are you Aleksi Kaunisvesi?" Luce kysyy.

Se oli aika hyvittava tuon lausumis tapa. "Yeah, i am." Aleksi vastaa.

Siinä he sitten ottivat yhteiskuvan. Vitutti kyllä hieman tämä tilanne.

Miksi Lucen piti olla Blind channel fani?? Ei sillä, ettei Luce saisi olla.

Minua vain välillä ärsyttää se, että isäni oli julkkis. Noh, minkäs minä sille voin.

Vaikka Luce onkin kotoisin Kanadasta, tietää hän silti isäni bändin.

Ihme. Aleksi lähti juuri takaisin isän luo. "May I ask, are Aleksi and Olli-" tuo ehtii aloittaa.

"I can't tell anything. They'll tell it, if they are together." vastaan, että voisin lopettaa tuon keskustelun.

TIME SKIP 1KK

Tänään lähtisin hengailemaan Lucen kanssa. Olemme lähentyneet paljon.

Voisin jopa sanoa, että olemme parhaita kavereita. Tiesimme kaiken toisistamme.

Tänään, Luce aikoi esitellä minut tuon kavereille. Jännittää ihan helvetisti.

Joo, Lucella on tälläkin kavereita. Hänellä on ympäri maailmaa niitä.

Pääsin tuolle kaupalle, jossa tapasimme ensimmäisen kerran.

"Hi!" Luce sanoo, ja halaa minua. Tuon perästä tulee kaksi hyvin pitkää ihmistä.

"Hi, oh hello." tervehdin. Nuo kaksi poikaa, ikään kuin skannasivat minut päästä varpaisiin.

Sitten he alkoivat nauramaan, huomatessa sen että minulla oli Blind Channel kangaskassi.

"So, she is Blind Channel fan!" he nauravat. "Oh yeah, she is." Luce nauraa mukana.

"That is so embarrassing! Right?" toinen pojista kysyy Lucelta.

"Of course it is." tuo nauraa. Auts, se sattui. Hän ei halunnut olla oma itsensä nuiden seurassa.

"But, i think i don't mind. Couse you are hot and really sexy." toinen nuista sanoo.

Minua alkaa saman tien ahdistamaan. Saan paniikkiinkohtauksen.

Seuraava muistikuvani, on silloin kun olen Lucen vieressä seinää vasten.

Tärisen. Nuo kaksi poikaa ei oikeastaan edes välitä mitä minulle tapahtui.

"Come and help!" Luce huutaa nuille. "Why, she is blind channel fan?" toinen sanoo.

Silmäni kostuvat. Sitten näen, kuinka tuo vuokra automme kurvaa kaupan pihaan.

Vittu, isä ja Aleksi oli siellä. Minulle ja isälle tulee katsekontakti.

Sittenhän tuo ja Aleksi tuleekin jo juosten minun ja Lucea kohti. Saatana.

"Mitä tapahtu?" isä kysyy halaten minua. Alan itkemään, halaan tuota takaisin.

"Wait, are u Aleksi and Olli from Blind channel?" toinen Lucen kavereista kysyy.

"Umm, yeah." Aleksi vastaa. Pojat alkavat nauramaan. Isää ja Aleksia ei oikein naurata.

"Onko tämä nuiden vika?" isä kysyy. Nyökytän hieman päätäni.

Aleksi ja isä kääntyvät katsomaan nuita poikia murhaavasti.

Nuo taitavat vähän säikähtää. "What's your names?" isä kysyy kylmän viileänä.

"It's none of your business." toinen sanoo. "What's your surname Amelia?" toinen pojista kysyy minulta.

"Matela." vastaan. Nuo kyseiset pojat katsoivat toisiaan suoraan sieluun.

"A-are u her father?" toinen kysyy. "Yes, and your name is?" isä jatkaa.

"I-i am Antonio." brune tukkainen poika sanoo.

"A-and m-my name is Gabriel." vuorostaan musta hiuksinen poika sanoo.

"Okay, Antonio and Gabriel.. Go to hell, or I won't be responsible for the consequences." isä sanoo.

Samassa, Antonio ja Gabriel olivat jo lähteneet.

"Umm.. I think, that i should go.." Luce sanoo. "If you want." isä vastaa.

Istuin auton takapenkillä hiljaisena. "Mitä ne pojat teki tai sano?" Aleksi kysyy.

"Ne alko naureskelee, ku mulla oli teijän kangaskassi. Nii sit ahistuin, et ne aikois hakkaa mut." vastaan hiljaisena.

"Voi sua." isä sanoo. "Sovitaanko, ettei puhuta tästä?" kysyn. Isä ja Aleksi nyökyttelevät päitänsä.
______________________________________
Tähän välii vähä pitempi luku. Tää kirjaha lähenee loppuaan. Okei, on täs vielä 16lukua jäljellä.

Dad and daughter [Blind Channel] Where stories live. Discover now