AMELIAN POV:
Herään jo varhain aamulla. En jaksaisi nousta ylös. Ai niin, menen Lucen kans syömään.
En haluaisi mokata tätä tilaisuutta, sillä saatoin olla hieman ihastunut häneen.
Arvaan, ettei tuolla ole tunteita minua kohtaan yhtään.
Nousin ylös, sillä kuulen isäni sanovan Aleksille, että tulisi herättämään minut.
Menin oven taakse piiloon, sillä aijjon säikäyttää tuon. Hän ei koskaan säikähdä.
Nyt isä avaa oven. "ÄÄÄÄ!" kiljaisen. Nyt isi säikähti. Näin sen, koska hän säipsähti.
"Hui saatana." isä sanoo, ja kääntyy katsomaan minua. Nauroin.
"Hei, muistappa kielen käyttö!" huomautan leikkimielisesti. Sitten isä alkaa kutittamaan minua.
"Lopeta!" huudan samalla kun nauran. Sitten hän osui arkaan paikkaan..
Vatsaani. Vedin äkkiä vatsaani sisään päin, ettei tuo huomaisi minun olevan lihava.
Hän ei ainakaan sanonut mitään. Onneksi. Viimein tuo lähti. Ei sillä, etten tykkäisi isästä.
Päätin laittaa päälleni valkoisen pitkähihaisen paidan, sen päälle Ac/Dc over size t-paita.
Sitten vielä mustat leveälahkeiset farkut. Ja kaiken kruunaava hajuvesi, ja parit korut.
Päätin lähteä kohti olohuonetta. Ahdisti tämä päivä. Menisin Lucen kanssa syömään.
En halua tilata mitään isoa, sillä olen jo valmiiksi aivan liian lihava.
"Otatko muru jotai syötävää?" isä kysyy. "Näh, ei mul oo oikee nälkä." vastaan.
Aloin laittamaan Lucelle viestiä.
---
M:Hi, what time do we meet in front of that xxx restaurant?
L:Maybe, 4:00pm?
M:Okay!
---
"Isi, mä lähen sinne sitte puol neljältä!" huudan. "Okei." saan vastaukseksi.Tämä päivä tulisi olemaan ihana, ainakin toivon niin. Kellon läheni puol neljää.
Sitä enemmän minua alkoi jännittämään, mitä lähemmäs kello oli neljä.
"Mä lähen nyt! Heippa!" huudahdan. "Muista se ehkäsy!" isä huutaa takaisin.
En ehtinyt vastata, sillä läimäisin jo oven kiinni. Sitten kohti sitä ravintolaa.
Viimein perillä kello oli kahta vaille neljä. Luce saapui juuri paikalle.
"Hi!" tuo tervehtii. "Hi!" vastaan. Luce avaa oven, ja kumartuu pitäessään ovea auki.
"Thank you." kiitän. Pian ollimmekin jo tillanneet ruokamme.
Itse otin jonkun leivän, minkä sisällä oli keittoa. Ai vittu ku oli hyvää.
Saamme viimein syötyä. "Let's go honey. I-i am so so sorry!" tuo pahoittelee heti.
"It's okay, don't worry. " vastaan hymyillen. Päätämme lähteä Lucen luokse.
Matkalla hänen luokseen, tuo ottaa minut sivuttain halaukseen. Tunnen oloni turvalliseksi.
"My parents are not home." Luce sanoo. "Okay, nice." vastaan hymyillen.
Nyt olimmekin jo istumassa Lucen ja hänen vanhempien vuokra kämpällä.
Pian tuo alkoi silittelemään reittäni.. Tajusin, että mihin tämä oli menossa.
No.. Kyllähän minä sen oikein arvasinkin..
⚠️SMUT⚠️
Istuin Lucen päällä hajareisin. Otan paitaani pois, samalla kun Lucekin ottaa housujaan pois.
Pian olimme molemmat alusvaatteillaan. Aloin suudella tuon kaulaa intohimoisesti.
Tämä olisi ensimmäinen kerta, kun itse siihen haluan olla osallisena.
Makaan Lucen alla sohvalla. Tuo tekee rauhallisia työntöjä.
Päästän vahingossa pari nautinnollista huokausta, niin päästää Lucekin.
Vaihdamme paikkoja. Nyt olen Lucen päällä. "What you want?" kysyn virnistäen.
"Suprise me." tuo vastaa myös virnistäen. Pian tämä sessio onkin jo ohi.
Sitten muistan, että olen tehnyt ison virheen. Ei se, että olin ollut Lucen kanssa..
______________________________________
Mitähä Amelia muisti?? Sen saatte selville vasta ens luvussa😉😚 Enks ookki ihana💅🏻
YOU ARE READING
Dad and daughter [Blind Channel]
Fanfiction⚠️Idea saatu emtlmaoooo⚠️ Käykääs tsekkaa senki kirjoja😉 Suosittelen sitä isäni tytär. Sain siitä idean tähän, sain myös luvan tehdä vähän samankaltaisen. Mutta silti paljon erinlaisenman. Amelia on 13-vuotias tyttö. Hänen isä on Olli Matela. Häne...