Luku 22. Me and my darlings

548 28 10
                                    

AMELIAN POV:

Sitten näen sen, mitä en olisi halunnut nähdä. Niitä käyttäjiä oli varmaan MILJOONA.

Pitää vaa etsiä oikea käyttäjä. No tottakaihan se on sielä viimeisenä.

Noniin, nyt olen adannut tuon jumalaisen pojan. Noin 5min päästä, hän lisää minut takaisin.

Nyt aloimme sitten juttelemaan.
(M=Amelia eli sen näkökulmasta minä, L=Luce.)
-----
M:Hi, remember me?
L:Ofc i remember you beauty.
M:Thanks, your handsome too.
L:I know. Well, i really don't say that i am handsome.
M:But u are!
L:Wanna meet, tomorrow?
M:Wait a second, i'll ask my dad.
L:Sure.
-----
Sitten lähdenkin isää kohti. "Isii!" huutelen ympäri kämppää, kunnes löydän tuon sohvalta cublailemassa Aleksin kanssa.

"Isi." sanon tomerana. "Niin?" tuo vastaa yllättävän nopeaan.

"Voinks tänää mennä kaupungille?" kysyn. "Kenen kans?" tämä jatkaa.

"No, yksin." sanon äkkiä. "Mäki haluun nähä sen pojan." isä katsoo minua virneellä.

"Täh? En mä mee kenenkää pojan kans." vastaan. Isä jatkaa kuitenkin väittelyä "No mä tuun mukaa.''

Sitten tuo nousee ylös, ja lähtee laittamaan kenkiä jalkaansa.

"Oota!" huudan. Lähden hakemaan puhelimtani keittiöstä.

M:I can meet u to day.
L:Nice, let's meet at the only shop in this village.
M:Okay. Then let's go mall.
L:Sure!

Sitten lähdin nopeaa isän luokse. Air forcet jalkaan ja autoon. Olisinpa tuon pojan kanssa kahden.

Minulla oli päälläni valkoinen toppi, musta hame joka oli melkein polviin, mutta ei ihan.

Ja verkkosukkahousut. Rakastin niitä. Brunet hiukseni olivat sekalaisella nutturalla.

Minulla oli mukanani Blind Channelin kangaskassi. Siinä oli heidän logonsa.

Nyt olimme tällä kaupalla. Näen Lucen. Vilkutan tuolle pojalle pelkääjän paikalta.

"Ai toi on se poika." isä sanoo virnistäen. "Älä viitti." sanon lyöden tuota leikkimielisesti.

Luce alkaa kävelemään autoamme kohti. Avaan ikkunan, että hän voisi jutella kanssani.

"Omg hi." tuo innoitsee. "Hi." vastaan. "Hello." isä sanoo vielä hyvin kiusallisesti.

"Omg! Are u Olli Matela?!" Luce innostuu. "Yeah." isä vastaa hänelle.

"I am your fan, and your band. Are they some where here?" kysyy Luce.

"No, but Aleksi is." isi vastaa. "Let's go now at mall." sanon. Luce hyppää auton kyytiin.

Pääsimme takaisin mummolleni. Ostelin vaatteita, koruja ja hajuveden.

Isä ei ostanut paljoa mitään. Vähän jotain Aleksille ja hänelle illalle.

He nukkuivat vieressä huoneessa, jossa minä nuku. Haluan nukkua rauhassa..

Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. "Amelia kulta, tuuppa tänne!" isä huutaa.

"Joo." huudan takaisin, lähdin sitten kävelemään isän luokse, Aleksikin oli siellä.

"Mitä?" kysyn. "Otetaas kuva." isä sanoo. Yllätyinkö? No joo, ehkä mä vähän yllätyin.

Hän ei oikein ole niitä kuvaaja ihmisiä. Tai hirveän kuvauksellinen.

Mutta kyllä isä ottaa itsestään kuvia vähän väliä. Ei kyllä usein.

Menen isän vierelle. Otimme tuon kuvan partsilla. Isä keskellä kuvaa, minä ja Aleksi hänen vierellään.

"Noin, saanko laittaa mun ig storyyn?" isä kysyy. "Voit." vastaamme Aleksin kanssa.

"Tägää meijät siihen." sanon. Noin 10min päästä, katson isän ig storya.

"In Italy, with me and my darlings." hän oli kirjoittanut siihen.

Nyt kaikki fanit riemaantuisivat. Isä paljasti sitten heidän suhteensa noin.

Kai se sit on ok Aleksillekkin. Päätän laittaa tuon samaisen kuvan ig stooryyn.

Hetken päästä kaikki koululaiseni laittaa minulle viestiä.

Ne on jotakin sitä suuntaa että "Onks Olli sun isä?!" tai sitten "Onks Olli ja Aleksi yhessä?!" en vastannut kenellekkään.

Sitten saan Niko L laittoi viestin. (Ei bändin Nikolta. Laitan tuohon Nikon perään L, eli laitinen jos se on se toinen Niko)

"Anteeks, siitä mitä tein.." tuo laittoi. "Aijjaa, jättiks se sun säätö sut?" kysyn.

"Hä? E.. Tai no joo.. Mut, voitasko yrittää uudestaa?" tuo kysyy. Minun ei edes tarvitse miettiä vastausta.

"Ei, en haluu yrittää uudestaa." vastaan. "Saatanan ämmä paska." Niko L vastaa.

En yllättynyt tuosta vastauksesta oikeastaan yhtään. En aijo kertoa tuosta isälle, sillä se ei hyödytä yhtään.
_____________________________________
Mitähä mieltä ootte tästä kirjasta ylipäätänsä? Onks tää menossa hyvään suuntaan?

Dad and daughter [Blind Channel] Where stories live. Discover now