OLLIN POV:
Amelia on mennyt jo nukkumaan, itsekkin olen juuri menossa. Väsyttää kyllä vähän.
Mielessäni pyörii se mitä tänään tapahtui.. Amelian äiti kävi täällää. Eli Wilma.
Amelia ei tiedä edes hänen nimeään. Ehkä on vain parempi niin, sillä jos hän alkaa etsimään tuota.
Se ei olisi hyvä juttu. Kesken ajatusteni, kuulen kolinaa olkkarista.
Nousen äkkiä ylös. Katson että kuka siellä olisi, mutta en nähnyt ketään.
Kävelin keittiöön, ja näin että Amelia oli siellä. Helpotuin kun näin että se oli hän.
"Mitä sä rakas tähän aikaan täällä teet?" kysyin tältä tyttäreltäni.
"No mulle tuli jano, nii tulin hakemaan vettä." Amelia vastaa minulle.
Nyökkään ja lähden takaisin makkariin. Nukahdan samantien.
Herään aamu varhain. Ajattelin tehdä Amelialle jotain ruokaa. Nousin ja puin päälleni.
Perus mustan kauluspaidan, mustat farkkuni ja valkoiset puhtaat sukat.
Yllätyksekseni Amelia onkin jo hereillä. "Ai huomenta." sanon tälle. "Huomenta isi." hän vastaa.
"Otaks sä aamupalaa?" huudan keittiöstä. "En mä, söin vasta." Amelia huutaa takaisin.
Lähdin viemään Ameliaa kouluun. Matkamme oli sinne aika hiljainen.
Pääsimme tämän koulun pihaan. Näin Jimin, joka oli ottanut silloin Amelian puhelimen.
Kaikki katsoivat minua. No en voi sanoa että yllättyisin siitä edes vähääkään.
"Hyvää koulupäivää kulta." huikkaan tyttärelleni. "Moikka! Oot rakas." tämä vastaa.
"Säki! Moikka." sanoin kun Amelia astuu ulos autosta ja lähtee kävelemään.
AMELIAN POV:
Pääsin viimein kouluun sisään. Istahdin käytävälle seinää vasten.
Yht'äkkiä eteeni tulee tyttö. "Moi." tämä sanoo. "Moi.." vastaan.
"Tiesiks et sun faijas on aika kuuma?"tämä tyttö sanoo virne kasvoillaan.
"Hyi vittu!" huudan. "Turpa kii horo!" tämä sanoo samalla kun kyykistyy.
"Mä oon se joka täällä määrää! Muistakki sen!" tyttö sanoo ja lähtee pois.
Hetken päästä Jimi kävelee ohitseni. "Näyttää siltä että Imelda on saanu uuden kohteen."
Hämmennyin Jimin sanoista. Tämä kyseinen tyttö, joka sanoi isääni kuumaksi?
Hän siis taitaa olla Imelda. Katson käytävän päähän jossa Imelda ja Jimi pussailevat.
KESKELLÄ KÄYTÄVÄÄ! En alkanut kiinnittämään siihen sen enenpää huomiota.
Lähdin kohti äikän luokkaa. Siellä opettajana oli Marttila, hän on ihan vitun tiukka.
Vihasin häntä. Paras opettaja oli Marika. Hän sen siaan oli lepsu, eikä antanut KOSKAAN läksyä.
Koulu on viimein loppu. Odotan isääni pihalla. Sitten tämä Imelda tulee luokseni.
Hän tönäisee minua niin että kaadun perseelleni. Se sattui kyllä aika paljon.
"Ai vittu! Miks just mä oon sun joku saatanan kiusaamisen kohde?!" huudan.
"Koska uusimmat on aina helpoimpia saada tappaa ittensä." hän vastaa.
"Mut sithä sä tiedä että jos mä kuolisin, nii isälle tulis kauheet tuskat." sanon.
"Tarkotat varma Ollia? Pyh. Sille ei tulis sua ees ikävä." Imelda naureskelee.
Saan puhelimeeni ilmotuksen. Se oli isältä. Hän laittoi ettei pääsisi hakemaan minua.
Sen siaan Aleksi tulisi hakemaan minut. En tiennyt miltä hänen auto näytti.
Pääsin maasta ylös. Hetken odotuksen jälkeen, näen Aleksin kävelevän luokseni.
Lähdin äkkiä hänen luokse. Tottakai Imelda tulee myös.. Menen halaaman Aleksia.
"Moi Ameli-" tämä saa sanotuksi kunnes halaan tätä. Sittenhän Imelda ilmestyy paikalle.
"Omg! Sä oot Alex! Voidaaks otta yhteiskuva??" tämä innoitsee. Päästän Aleksista irti.
"Voitasko jutella Ale?" kysyn vaisuna. "Tottakai." tämä vatsaa hämmentyneenä.
"Sori, en voi nyt." Aleksi vastaa Imeldalle, joka suuttuu siitä ettei saanut kuvaa hänen kanssaa.
"Mikä on?" Aleksi kysyy kun astumme hänen rakkaan Kiansa kyytiin. Ainakin uskon niin että tämä auto on tuolle rakas.
"No.. Mä haluisin vähä erillaisemman tyylin. Nii voitasko joskus käydä kaupungilla kattoo mulle uusia vaatteita?" kysyin.
Valehtelin hänelle. Mietin että olisin kertonut mitä Imelda oli tehnyt.
No tavallaan en valehdellut. Halusin uuden tyylin, koska olinhan yläasteella.
"Tottakai voidaan! Millon aattelit?" Aleksi kysyy minulta. En itsekkään tiennyt.
"No, vaikka ylihuomenna?" kysyin. "Toki. Kysy Ollilta vielä. Tossa mun numero nii laita sitten viestiä." Aleksi sanoo.
Pääsin viimein kotiin. Isä ei ollut siellä. Eli olisin yksin. Päätin ottaa popcornia.
Menin katsomaan telkkaria. Sitten taisin nukahtaakkin.
_____________________________________
Laittakaa ideoita mitä tässä voisi tapahtua. Ei, mulla ei ole vielä ideat lopussa.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dad and daughter [Blind Channel]
Fanfic⚠️Idea saatu emtlmaoooo⚠️ Käykääs tsekkaa senki kirjoja😉 Suosittelen sitä isäni tytär. Sain siitä idean tähän, sain myös luvan tehdä vähän samankaltaisen. Mutta silti paljon erinlaisenman. Amelia on 13-vuotias tyttö. Hänen isä on Olli Matela. Häne...