🌱Burcu Güneş: Benim hala umudum var
#batuhankordel: Batan gemi
#ufukbeydemir: Aklımda bir dünyaKış mevsimini hep sevmişimdir .En çok da yağan kar'ı, yağmuru.
Ama artık sevemiyorum. Her kar yağdığında acım artıyor, yağmurla beraber gözyaşlarım da karışıyor yağmura. Ben kaybettikten sonra hiçbir şey eskisi gibi olmadı.
Hep umut ettim,inandım, pes etmedim .Belki diyerek kurdum hayallerimi bir umutla .Yağan yağmurun altında dans ederek,kar'ın altında başımızdan yağan kar'ı seyrederek aynı nokta da durarak bir müziği dinlemeyi hayal ettim .Hayalle kaldı . Sahi gerçek olur muydu hayaller ,umutlar?
İşte tam da bu noktada bütün pes etmeyişimle ,vazgeçmeyişimle tekrar kalktım ayağa. Bu sefer olmayacakları da oldurabilmek için direnmeye çalıştım.
İlk durağım üniversiteyi kazanmak için çabalamak oldu .Çalıştım ,çalıştım, çalıştım...Durmadan ,kimseyi dinlemeden çalıştım. Zorluklar beni hep geri sardı ben dipten yüzeye çıkmayı yine başardım.Ve şimdi en son ama başlangıç noktasındayım. Hayatımın dönüm noktasını bi ekrandan görüp daha da gökyüzüne çıkıcam inanıyorum.
Ben Asen ... Kendi hayatım aynam oldu hep .Ayna'ya hep gülümsedim.
En gergin haftam bu oldu galiba .Yarım saat önce konuşmuştuk Leyla ile .Leylamm... 15 senedir can yoldaşımdır. Küçüklüğüm, anılarım, sırdaşım, kardeşim.Saat 23:00 iken hala bilgisayar başında oturup ÖSYM'nin sayfasından gözümü alamıyorum. Bir telefona bir bilgisayara bakıyorum.
Gönderilen: Gumball ♡
"Leyloş ben mi göremiyorum yoksa hala açıklanmadı mı bu sonuçlar .Valla patlıycam artık he ."Leyloş da en az benim kadar stresliydi çünkü o da mezuna kalmak istemiyordu .Beraber yapmıştık tercihlerimizi. Sadece alanlarımız farklıydı.
Gönderen:Gumball♡
"Ayy yok Asoş be ya .Hâlâ açıklanmadı .Ben de bekliyorum bizimkilere söylemedim uyuyorlar .Eğer beklediğimiz sonuç gelirse bomba etkisi yaratıp uyandırmayı düşünüyorum dhdhdhsh."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEN
Teen Fiction-Gözlerden öpmek ayrılık getirirmiş derler inanır mısın? "dedim bunun hiçbir zaman gerçek olmamasını dileyerek . "Seni öyle sıkı sıkı tutacağım ki bundan sonra değil gözlerden öpmek, hiçbir şeyin bizi ayırabileceğini sanmıyorum Su Perisi. " dediği...