21.Bölüm

51 2 0
                                    

🌱Batuhan Kordel: Batan Gemi
🌱Contra: Buz Sarkıtı

Keyifli Okumalar çiçeklerim .Öptüm ve sarıldım en kocamanındann💕

! OY VERMEYİ UNUTMAYALIM LÜTFEN.

Benim gözümde nasıl göründüğünü bir görsen, bir bilsen belki de korkardın bu kadar sevmekten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Benim gözümde nasıl göründüğünü bir görsen, bir bilsen belki de korkardın bu kadar sevmekten . Karşılık verememekten korkardın . Her gece rüyalarımda gördüğüm , sarıldığım, gözümü bile kırpmadan izlediğim seni gerçekte de görmek, sarılmak isterdim. En çok da ne dokunuyor biliyor musun ?

Bana veremediğin gram kadar sevgiyi , benim sevgimi sana hicbir zaman veremeyecek olan birine vereceksin. İşte en çok bu dokunuyor ."

Dün gece yatmazdan önce eşyalarımı toplamış valizime yerleştirmiştim. Burada annemin yanında kalmak istiyordum . Çünkü giderken aklım her zaman olduğundan daha çok burada kalacaktı.

Üstelik ablamın doğumu da yaklaştığı için içimde tedirginlik vardı . İkisinin de en zor zamanlarında yanlarında olamıyordum . Eğer annemin kabul edeceğini bilsem okulumu dondurur , annem iyileşene kadar gitmezdim.

Aslında bu konudan anneme biraz çıtlatmıştım ama daha başını bile söylerken lafı ağzıma tıkamıştı. Sabah güzelce kahvaltımızı yaptıktan sonra annemle bir kahve içtik. Şimdi de Tunç 'u bekliyordum.

"Bay mükemmel: Beş dakikaya ordayım . Hazırsan yavaştan inebilirsin."

Tunç'un mesajını okuduktan sonra gözlerim anneme kaydı. Gözlerinde yine olmasını hiçbir zaman istemediğim hüzün vardı. Yanına gidip sıkıca sarıldım.

"Geliyor muymuş Tunç?" diye sordu hüzünle.

Başımı evet anlamında salladım . Odamdan valizimi alıp kapıya çıkardım . Çıkmazdan önce gözünden düşen bir damla yaşı hızlıca sildiğini gördüm. Boğazıma bir yumru oturdu .

- Anneciğim, bak sen böyle yaparsan ben gidemem ki . Zaten zar zor gidiyorum istemeyerek. Sil o gözyaşlarını nolursun . Dönemin bitmesini beklemeden daha çok sık geleceğim yanına . Her şeyi bu zamana kadar yaptığımız gibi beraber atlatacağız annecim ,söz. Yeter ki sen les etme ' dedim ağlamamaya özen gösterek.

"Siz varken benim pes etme gibi bir durumum söz konusu olabilir mi sence deli kız. Kimin annesiyim ben? Sen beni merak etme, ayrıca o okulu da birincilikle bitireceksin. Hiçbir bahane kabul etmiyorum ona göre . Ben elbet atlatırım bu hastalığı fakat verdiğin sözleri unutma kızım. En başta da kendin için. " dediğinde zamanın biraz gerisine gittim .

- Biliyorum canım annem ,hiçbir zaman unutmam ,unutamam da . Fakat aklım sizde ,özellikle de sende kalacak . Keşke yakınında olabilsem . Böyle çok zor olacak anne. 'dedim .

"Okuluna taviz veremezsin Asen . Söz ben de tedaviye taviz vermeyeceğim. Dediğin gibi sık gelirsin , zaten her doktora gittiğimde de ayrıyeten yine konuşacağız seninle . Sıkma güzel canını canım kızım . Hadi ben de geleyim aşağıya, Tunç bey evladımı da göreyim. " dediğinde şaşırdım ama belli etmemeye çalıştım.

ASENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin