🔗 Bu gece gökyüzü bizim için parlasın sevgilim.
#Yükseksadakat: Kafile #kaanboşnak:Beklenen gemi
Aralanmış ağzım ve şaşkınlıktan yukarı kalkan kaşlarımla sarılan iki kişiye bakıyordum . Beynim işlevini yitirmiş ve aynı zamanda şok vaziyetindeydim . İçimden sürekli "Nasıl?" diye soruyordum kendime . Yıllar sonra bu tesadüf gerçekten de gerçekleşmiş olabilir miydi?
Sarıldıktan sonra bana döndüklerinde sandalyemi geriye iterek ayağa kalktım yavaşça. Yaşlı amca konuşmazdan önce Tunç söze girdi .
"Dedem..." dedi tanıştırarak . Sevecen bir tipi vardı . Ve aynı zamanda da renkli gözleri vardı. Babasını bilmiyordum ama Tunç gözlerini derisinden almıştır diye tahmin ediyordum .
- Merhaba efendim , ben de Asen . Tanıştığımıza çok memnun oldum' dediğimde eline uzanıp öperek alnıma değdirdim.
"El öpenlerin çok olsun evlâdım, ben de çok memnun oldum. Hadi oturun ,ayakta kaldınız. Kimse siparişinizi almadı mı?" dediğinde ' henüz sipariş vermemiştik ' dedim.
"O zaman ben siparişlerinizi getireyim . Sana frambuazlı pasta, bizim kerataya da kruvasan getireyim " dediğinde şaşkınlıkla Tunç' a bakıyordum.
Beni tanıyor olmalıydı ki frambuazlı pasta sevdiğimi biliyordu. Fakat Tunç'un ne zamandır kuruvasan sevdiğini bilmiyordum . Bir keresinde sorduğumda 'tatlılarla aram yok ' demişti.
Her şeyi geçip en baştaki şaşkınlığıma geri dönüp alık alık yüzüne bakıyordum.
"Hâlâ analiz incelemesine devam edecek misin ? Ya da şoku hâlâ atlatamadın ve şaka yaptığımı sanıyorsun değil mi ?" dediğinde kafamı salladım.
- Sen... Nasıl..? Bu nasıl bir tesadüf Tunç? Aradan geçen onca seneden sonra...' şaşkınlıktan kelimeleri toparlayamıyordum .
Halbuki az önce bilmediğim bir şekilde ona kendisini anlatıyormuşum. O yüzden yüzünde böyle bir ifade vardı .
"Sakin ol öncelikle. Şaşırmakta haklısın. Normalde bunu sen hatirlayana kadar söylememek için bir ara totem yapmayı bile düşündüm ama artık bazı şeyler değişti . Benim de hazır cesaretim yerine gelmişken, tam da yerindeyken söyledim ve gerçekten inanılmaz rahatladım" dedi.
- Nasıl unutmadın hiç? ' dedim aradan geçen senelerden sonra .
"Gözlerin, saçların , yüzündeki her bir minik çil'in ve özellikle de gülüşün üzerinden ne kadar sene geçerse geçsin hiçbir zaman unutamayacağım güzelliklerdi benim için . İlk zamanlar emin olamamaktan,yanılmaktan korktum ama cv'ne bakınca bir kez daha emin oldum."
- İnanamıyorum ' dedim devam eden şaşkınlığımla.
"Şaşırmanı bekliyordum zaten sorun değil . Biraz hava almak ister misin ?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEN
Teen Fiction-Gözlerden öpmek ayrılık getirirmiş derler inanır mısın? "dedim bunun hiçbir zaman gerçek olmamasını dileyerek . "Seni öyle sıkı sıkı tutacağım ki bundan sonra değil gözlerden öpmek, hiçbir şeyin bizi ayırabileceğini sanmıyorum Su Perisi. " dediği...