11.Bölüm

33 5 0
                                    

"Millions of stars but a single galaxy."

Keyifli okumalar 💕

Ağzıma attığım lokma boğazımda takılı kalınca öksürmeye başladım. Ne işi vardı onun burada ve nereden bilmişti burada olduğumuzu hiç bilmiyorum.

"Volkan: Asen,iyi misin ?"

Kalkıp sırtıma pat pat vurdu . Sakinlemiştim biraz .

- İyiyim,merak etmeyin . Teşekkür ederim .

"Volkan: Tunç, Hayırdır kardeşim. Senin ne işin var burada ?"

"Tunç: Özel bir şey mi konuşuyordunuz?"

"Volkan: Hayır, Hayır da seni böyle aniden görünce şaşırdık sadece . Nerden bildin burada olduğumuzu?"

"Tunç: Burayı seviyorsun ya tahmin ettim . İmza atman gereken bir belge var önemli. Evine geldim ama seni bulamayınca aradım, açmadın . Sonradan yemeğe gideceğiniz aklıma geldi . Ben de bir şansımı deneyeyim dedim ."

"Volkan: Haklısın ,sessizde kalmış telefonum . O yüzden ulaşmamışsındır . Geç otur hadi ."

"Tunç: Yok ya ,ben hiç bölmeyeyim . Siz devam edin . İmzaýi at da ben gideyim ."

- Oturun lütfen Tunç bey .

"Tunç: Peki ,oturalım bakalım."

Yemekten biraz yedikten sonra iştahım kapandığı için devam etmedim yemeye . İkisi de dosya için konuşurken telefonuma bildirim vs var mı diye baktım ama yoktu.

Yemek esnasında Volkanın telefonu çaldı. Konuşmak için bizden biraz uzaklaştı ve ikimiz yalnız kaldık masada .

"Tunç: Bugün ki sinirim için kusura bakma lütfen. Konu iş olunca gözü kara bir insanım . Her şeyim planlı programlı ilerler ."

- Sorun değil. Volkan bey sağolsun idare etti durumu.

"Tunç: Volkan olmasaydı da ben idare edebilirdim . "

- Nasıl yani ,siz fransızca bildiğiniz halde benden altını çizerek söylüyorum ki sekiz dakika içinde tercüman bulmamı mı istediniz ?

"Tunç: Evet . Tercüman dururken neden ben kendimi yorayım?"

Gerçekten bende bu rahatlıktan gram olsaydı ne güzel olurdu . Volkan tekrar masaya döndü.

"Volkan: Kusura bakmayın açmak durumundaydım. Kalkalım mı ,seni bıraktıktan sonra benim bir yere gitmem gerekiyor ."

"Tunç: Aynı konu mu ? Durumu nasıl?"

"Volkan: İyi diyorlar ama gözüm görmeden rahat edemem asla."

- Bence siz direkt gidin . Saat daha erken olduğu için ben eve dönebilirim.

"Volkan: Olmaz öyle .Beraber geldik beraber gideceğiz. "

"Tunç: Volkan sen git , Asen hanımı ben bırakırım. "

- Gerçekten gerek yok .

"Volkan: Asen çok üzgünüm ama için rahat etmez . Tunç bıraksın seni ."

- Peki tamam .

Masadan kalktıktan sonra kasaya gidiyordum ki ikisi birden beni durdurup ödememe izin vermemişlerdi . Volkan kendi arabasına binip hızla yol alırken, biz de Tunç beyin arabasına bindik .

ASENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin