8.Bölüm

44 5 0
                                    

"Hep böyle çocuksu mu bakar senin gözlerin?Hep böyle içinde uzak bir ışık mı yanar ?Bakışlarında beni dinlendiren bir şey var;Kıyısındaymış gibi en sakin denizlerin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hep böyle çocuksu mu bakar senin gözlerin?
Hep böyle içinde uzak bir ışık mı yanar ?
Bakışlarında beni dinlendiren bir şey var;
Kıyısındaymış gibi en sakin denizlerin...
Bir yelkenliyim ben şimdi senin limanında
Fırtınalardan geldim  sende dinleniyorum .
Bu huzur ,bu sessizlik hiç bitmesin diyorum;
En eşsiz dakikalar sürsün senin yanında."

Sevgilisiyim mi demişti o kız? Hala uzattığı elini tutmamıştım. Kafamı Tunç  Bey'e doru çevirdiğimde gözleri bendeydi . Faha fazla bekletmemek için elini tuttum;

- Asen ben de ... Memnun oldum .

"Tuğçe: Tunç, bizi taniştırmayacak mısın?"

"Tunç: Tuğçe hadi artık , gitsen iyi olacak . "

"Tuğçe: Hayırdır Tunç, acelen mi var ?"

"Tunç: Hayır ama gördüğün gibi konuşuyorduk ve yarım kaldı. Ki ben yarım kalan şeylerden hoşlanmam bilirsin ."

"Tuğçe: Anlaşıldı, yine işkolikliğin üstünde. Ben kaçar, akşam uğramayı unutma ."

"Tunç: Uğramaya çalışırım, görüşürüz. "

Bay mükemmel kapıya doğru eşlik ettiğinde kız gözlerime baka baka Tunç'un yanağından öptü ve gitti .

"Tunç: Kusura bakma ,devam edelim lütfen. "

-Sorun yok ama devam edecek bir şey de yok gibi görünüyor . Başlayacağım yeri göstermeniz yeterli . Daha fazla zaman kaybetmek istemiyorum .

"Tunç: Bir sorun mu var?"

-Aksine ,yolunda . Sadece bir an önce başlamak istiyorum o kadar .

"Tunç: Bakıyorum çok heveslisin. "

Cevap vermeden ayağa kalkıp kapıya doğru ilerledim . Odadan çıktığımda sekreteri de ayağa kalkmış bize.dogru bakıyordu.

Sekreterine dönüp;

"Ben Asen hanıma şirketi, çalışacağı yeri göstereceğim . Bir şey olursa ararsın, buralardayım ."

"Tunç bey ,yarım saat sonra toplantınız var . Eğer isterseniz ben de gezdirebilirim Asen hanıma. "

-Evet evet , siz gösterin bana . Tunç Bey'in de zaten toplantısı varmış. Hadi gidelim .

Arkama bile bakmadan asansöre doğru yürüdüm. Arkamdan kimin geldiğine bile bakmadım, asansörün düğmesine basıp bekledim .

Asansöre doğru gelen topuk seslenirden anlamıştım sekreterinin geldiğini . Arkamı dönüp baktığımda hala bana baktığını gördüm . Asansöre binip 1.kata indik .

"Sekreter : Tanışamadık; adım Gül , memnun oldum ."

- Ben de Asen ,memnun oldum .

"Yanlış anlamazsanız bir şey sorabilir miyim?"

ASENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin