🌱Cem Adrian: Bu gece uyut beni*Hepimiz birilerinin hikayesinde kötüyüz. *
Sevilmeye layık olmadığımza inanırsak, insanların bizi sevmelerine engel oluruz . Mutsuzluğu hakettiğimize inanırsak, bin türlü mutsuzluk yaratırız kendimize . Biz kendimize haksızlık edersek, herkes eder .
Sabah en şirin uykumdan uyanıp kalktım. Kendimi banyoya atıp güzelce bir duş aldım, dişlerimi fırçaladım. Duştan çıktıktan sonra saçlarıımi havluyla kurulayıp düzleştirdim .
Dizlerimin biraz yukarısında ekose bir etek ve içine de beyaz kolları büzgülü bir gömlek giydim. Eşyalarımı alarak evden çıktım. Bugün güne pozitif başladım ama şarkı dinleyesim de yoktu garip bir şekilde.
İçimde değişik bir heyecan vardı . Bay mükemmel gerçekten ciddi ciddi gidecek miydi acaba benimle o pastaneye ? Düşününce komik gelmiyor değil tabi . Bunları düşünmek yerine ben en iyisi haftaya ne yapacağım onu düşünmeliydim . Düşüncelerimden sıyrılarak otobüse binip okula gittim.
Sabah evden kahvaltı yapmadan çıktığım için kahve almadan direkt sınıfa girdim . Tam takır herkes vardı.- Günaydın hepinize .
"Ooo Asenciğim, günaydın efenim . Nasılsın ?"
- İyiyim Poyraz. Seni sormalı?
"Ya seni gördüm çok daha iyi oldum bak şimdi. Biliyorum biliyorum, sen de beni görünce öyle oldun ."
- Yoo , ben zaten seni görmezden önce de iyiydim .
"Yani beni görünce daha iyi olmadın mı?"
- Öyle bir şey demedim ama sen öyle anladın galiba .
"Off Poyraz darlama bir kızı ya."
"Cenk ,hiç yakıştıramadım kardeşim sana . Hangi kız şu asıl suratı görünce darlanır ki ?"
"Poyraz ,üzülmeyerek söylüyorum ki görebileceğin tüm kızlar darlanır. Sen en iyisi sus bence ."
"Simay ,hayırdır kankacığım? Hepiniz bir olup Poyrazı bugün gömelim diye anlaştınız da benim mı haberim yok ."
"Yok ya , gömme falan yok takılıyorlar işte. "
"Öyle olsun bakalım. Kıyamazsınız hem siz bana ."
"Oğlum ne kıyamaması lan . Ben varya kıyma çekerim kıyma. "
"Pis , duygusuz Barış."
Hoca gelince yerlerimize geçtik. Pür dikkat dinleyip notlarımı güzelce aldım. Biraz zorlayacaktı beni ama bu hafta sıkı bir çalışmayla başaracağıma inanıyordum . Bu hocayla finalden önce ki son dersimiz olduğu için bize az çok sınavla ilgili yardımcı bilgiler vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEN
Teen Fiction-Gözlerden öpmek ayrılık getirirmiş derler inanır mısın? "dedim bunun hiçbir zaman gerçek olmamasını dileyerek . "Seni öyle sıkı sıkı tutacağım ki bundan sonra değil gözlerden öpmek, hiçbir şeyin bizi ayırabileceğini sanmıyorum Su Perisi. " dediği...