🌱Cigarettes After : Apocalypse
🌱Skylar Grey: I Know YouBir şeylerden kaçar gibisin . Soluk soluğa ama hiç bir şey anlatmayacağına yemin etmiş gibi sakinsin. Gitmek istediğin belli bir yer yok ama kalmak istemediğinden artık eminsin. Sadece biraz olsun herkesin ve herşeyin susmasını istemişsin . Kendini duymak için.
Eve nasıl gittiğimi bilmiyordum . Hâlâ duyduklarımı idrak etmeye çalışıyordum. Eve girdiğimde çantamı masanın üzerine bırakıp makyajımı temizledim. Sonra da kendimi duşa attım . Duştan çıktıktan sonra saçlarımı kurulayıp koltuğa uzandım. Gözlerimi tavana diktim .
Su perisi demişti. Su perisi... Neden böyle demişti ki şimdi . Ayrıca az daha yanında kalsaydım kalbim yerinden çıkacak gibiydi . Bu his... Bu duygu ... Çok başka bir şey . Offf ya şimdi ben yarın nasıl yüz yüze gelince bakacaktım ki . İşin en garip tarafı da ben konunun bu noktaya geleceğini hiç hesap etmemiştim . Çalan telefonumun sesiyle düşüncelerimden arındım. Leyla arıyordu.
- Leyloş!
"Naber ?"
- İyidir ,senden naber? Neredesin ?
"Evdeyim . Dışarı çıkalım mı müsaitsen? Yiğit evdeyse ona da haber edelim ."
-Yani biraz yorgunum ama olur çıkalım. Sen Yiğiti arar mısın, ben de o zamana kadar saçımı kurutayım.
"Tamam olur ,sen bana numarasını at ."
- Tamam Leyloşum.
Biraz üşenme problemi yaşayıp saçlarımı havluyla kuruttum . Annem görse kesin söylenmeye başlardı. Saçlarımı havluyla kurulduktan sonra Leyloş'dan olumlu yanıt geldiğinde üzerime bir şeyler giydim. Birkac eşyamı da alarak evden çıkıp Yiğit'in kapısına indim . Kapısını çaldım .
"Hoşgeldin. "
- Hoş Buldum . Leyla alarmı verilmiştir diye biliyorum . "
"Verilmez olur mu ? Kafamı ütüledi on dakikada ya. Bu nasıl bir çenedir arkadaş. Neyse dur üzerime ince bir ceket alıp geliyorum. Ayakkabının iplerini de bağla. Hala sallanıyor . Küçüklükten beri aynısın ."
- Off Yiğit ya , valla uğraşamam şimdi hiç. İçine sıkıştırırım kalsın öyle.
"Biri kafamı ütüler , birisi üşengeçlikte zirveye gider . Ne günah işledim ben yarabbim ?"
- Ya söylenme ya söylenme. Hadi çıkalım artık .
"Geç gitsek bile sorun olmaz As. Niye , çünkü bizim süs bombasının hazırlanmasını bekleyeceğiz. "
- Deme öyle ya . Seviyor kendine bakmayı, süsü.
"Tamam tamam . Hiç toz kondurma zaten . Niye kurutmadın o saçlarını ? Yine birkaç gününü yatarak geçirmeyi düşünüyorsun herhalde. "
- Havluyla kuruladım işte . Faydası varsa yeter. Ne çok konuştun ya.
"Sustum sustum ."
Binadan ayrılıp Leyla'nın evine doğru yol aldık. Şaşırmıştık çünkü bizi aşağıda bekliyordu. Birbirimize sarıldık.
"Valla kafamıza taş yağacak As."
- Neden ?
"Nedeni var mı ya ,baksana Leyla aşağıda ve hazırlanmış bir şekilde ilk defa bekletmedi bizi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEN
Teen Fiction-Gözlerden öpmek ayrılık getirirmiş derler inanır mısın? "dedim bunun hiçbir zaman gerçek olmamasını dileyerek . "Seni öyle sıkı sıkı tutacağım ki bundan sonra değil gözlerden öpmek, hiçbir şeyin bizi ayırabileceğini sanmıyorum Su Perisi. " dediği...