13. Bölüm

38 5 0
                                    

🌱Madrigal:Ne zamandır sendeyim ?
🌱Sertab Erener: Olsun

*Hayatında Ne kadar insan olursa olsun, bir yerlerde yalnızsındır hep. *

keyifli okumalar 💕

🍂Tunç Dinçer...

Hayatımda sevgi kelimesini bilmezdim yeterince. İnsanın içini ısıtacak birileri olmalı hayatında. Öyle ki en küçük şeylerden mutluluk duyabilen, gözleri parlayan, neşe saçan birisi olsun .

Bir çizim düşünün... Kalemle çizdiğinizde ilk olarak düz bir çizim görürsünüz. Renklendirilip, boyanırsa, süslenirse göze çok daha görkemli ,güzel görünür. O resimde her şeyi görebilirsiniz belki , fakat sadece tek bir şeyi göremez, anlamayamazsınız bazen : Düz bir çizimin içindeki yalnızlık...

Bir insanın küçüklüğü geleceğinin aynasıdır. Gelecekteki kişiliğin , geçmişinin eseridir .

Bu kız geldiği günden bu yana kendimde ufak tefek ,bazen şaşırdığım davranışlar şekli hissediyordum . Otoriter , işkolik bir insanımdır. Hataya affım yoktur çoğu zaman ama o karşıma geçip de konuşmaya başlayınca , konuşacağım ne varsa susuyordum istemsizce .

İlk olarak bu tercüman bulunması gereken toplantıda gerçekten kızmıştım ama haksızdım. Çünkü gerçekten bir suçu yoktu , toydu daha ve ilk sınıf olmasına rağmen biraz fazla yüklenmiştim.

Kendime en çok şaşırdığım nokta ben o akşam Volkan ve Asen'in olduğu yemeğe nasıl gittiğimdi. İçimdeki bir dürtü beni sürüklemişti oraya . Kabul güzel ,alımlı ,çalışkan ve hırslı bir kızdı. Ama çok inatçıydı.

Ben ne kadar inatçıysam o da o kadar inatçıydı . En çok da bu yüzden anlaşamıyorduk zaten . Yanındaki genç adam ... Fazla samimilerdi bence ,yani öyle gibiydi .

Ve hatamın en büyüğünü gerçekten o gün yapmıştım . Başka şeye olan sinirimi onlardan çıkardım. Bu normalde yapacağım bir şey değildi ,yani kimsenin özel hayatına karışmam, özel hayatıma da karıştırmazdım zaten .

Gidip konuşmakla konuşmamak arasında çok kararsızdım ama biliyordum ki gerçekten geri dönmezdi. Ruhunda var inatçılık. E ben de ondan geri kalmam o konuda. O gün şirketten sonra kendimi onun yanında özür dilerken buldum.

Karşılaştığımız mekânda bunu neden sordum bilmiyorum , yanındaki genç adamın sevgilisi olmadığını öğrendiğimde içimde değişik bir duygu oluştu. Damarlarım gevşedi, beynim sakinleşti sanki. Cafede Volkanı gördüğüm zaman onda da bir değişiklik olduğunu anlamıştım ama o an sormamıştım .

Ben niye böyle tepkiler veriyor,neden böyle davranıyordum gerçekten anlayamıyordum kendimi . Bu kızda farklı bir ışık vardı

🌱Kaldığımız yerden devam...

Alarmın sesiyle sabah kalkmamak için yatakta direndim durdum. Yorganı üzerimden atıp oturur pozisyonda iyice gerdim kollarımı, uyanmaya çalıştım ama yok , halâ uykuluydum.

Banyoya geçip dişlerimi fırçaladım, irkileceğimi bildiğim halde yüzüme soğuk su çarptım . Odaya geçtikten sonra hızla yatağımı toplayıp dolabın karşısında geçtim. Acabaa bugün ne giyseydi bu kız?

Siyah pantolon , siyah deri ceket ve siyah boğazlı ince bir badi giyindim . Saçlarımı sıkı bir şekilde toplayıp, ucunu açık bıraktım. Biraz rimel ve ruj sürdükten sonra tamamdım .

Çantamı ,telefonumu ve anahtarımı alarak evden çıktım . Kulaklığımı takarak durağa yürüdüm. Okula geldiğimde direkt sınıfa geçtim. Daha çoğu kişi gelmemişti amfiye . Arkasından tanıdığım kadarısıyla ön sırada oturan kız Lara'ydı . Emin olmak için yanına gidip göz ucuyla baktım, oydu .

ASENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin