🌱 Manga: Cevapsız sorular
Şok olmuş bir şekilde hala Yiğit'e bakıyordum .
"Beni içeri kabuk edecek misin yoksa kapının önüne yığılmamı mı tercih edersin ?"
- Geç içeriye. Ne oldu anlat ,ne bu halin kimle kavga ettin sen ?
"Haydaa. İnsan bir geçmiş olsun der yaa. Her tarafım ağrıdan sızlıyor."
-Yiğit konumuz her ağrıların ya da sızıların değil. Sen nefret edersin kavgadan kime bulaştın da Bu hale geldin, diğer sorum ise bu evi nerden biliyorsun. Cevaplar lütfen.
"Tamam anlatıcam,sakin .Ama kızıp da bir de sen pataklama beni .Hiiiç boş yere kafanı da sallama bana öyle. Ben bilmez miyim bu kafa sallayan Asen'in ne anlama geldiğini? "
"2.soruna cevap vererek başlamak gerekirse senin 2 kat alt komşunum . Diğer soruya gelecek olursak ben bir şey yapmadım aslında . Madde kullanan gençler vardı ben de onları görünce polise şikayet ettim . Tabi sadece içici oldukları için tutuklamayıp salmışlar sonra da süprizz... Beni buldular. Ve son halim de budur işte. Oldu mu ?"
- Sen bana burada yaşadığını yeni mi söylüyorsun? Ben seni nasıl görmedim bu kadar süredir?
"Sen sağol ki giriş çıkışlarda sana yakalamayayım diye köşe bucak kaçarak giriyordum eve .Eski halinden hiçbir şey kaybetmemişsin maşallah ,hala aynısın. "
-Neden buraya geldin peki,evine neden gitmedin ?
"Bilmiyorum. Kendime gelebileceğim tek yerin burası olduğunu hissettim ve geldim ."
- Yiğit bu doğru değil . Bende ilk yardım malzemeleri olacaktı. Al onları kullan ve evine git .
"Değişmemişsin derken yanılmışım Asen, çok değişmişsin. Ben gideyim . Özür dilerim rahatsızlık verdim . İyi geceler . "
- İyi geceler.
Yanılıyordu, Ben değişmemiştim. Sadece yaşadıklarımdan dolayı değişmişim gibi görüntü veriyordum. İnsanı yaşadığı acılar katılaştırırmış.
Projeye hakkında detaylarına baktığımda aklımda birkaç fikir oluşmuştu. Ama katılacağımdan emin değildim . Kendime bir kahve yapıp ders notlarına göz atmaya başladım. Haftaya vizeler başlıyordu. Allahtan eksik notum bir ders haricinde yoktu ama onu da tamamlardım her şekilde.
Biraz bilgi dozajından sonra dişlerimi fırçalayıp yatağa girdim . İnanamıyorum ya teyze oluyorum . Benden mutlusu yok .
Bu hafta vizelere kadar olan konuların son haftasıydı. Yani bu haftaya daha çok dikkat etmem gerekiyordu . Yorganı üzerimden atıp banyoya gittim, yüzüme soğuk bir su çarptım. Ancak o aydırırdı benim gibi uykucu birini. Mutfağa geçip kendime atıştırmalık bir şeyler hazırladım. Saate baktığımda dersin başlamasına daha 2 saat vardı.
Ortalığı topladıktan sonra dişlerimi fırçalayıp odama geçtim. Üzerime mavi renkte balıkçı yaka bir kazak ,altına da siyah kot pantolunumu giydim . Saçlarıma şekil verip biraz da rimel sürdükten sonra çantama eşyalarımı koydum. Montumu da giyip evden çıktım . Kulaklığı kulağıma takıp güzel bir şarkı açtım, otobüs durağına doğru yürüdüm.
Dün yağmur yağdığı için hava çok güzeldi . Durağın önüne geldiğimde kaldırımın yanında su birikintisi oluşmuştu. Korktuğum başıma gelmesin diye geri çekilecektim ki öküzün teki arabasıyla geçerken tüm su üstüme sıçradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEN
Teen Fiction-Gözlerden öpmek ayrılık getirirmiş derler inanır mısın? "dedim bunun hiçbir zaman gerçek olmamasını dileyerek . "Seni öyle sıkı sıkı tutacağım ki bundan sonra değil gözlerden öpmek, hiçbir şeyin bizi ayırabileceğini sanmıyorum Su Perisi. " dediği...