🌱Tuğkan: Derya
Okulun başlayalı 2 Hafta olmuştu. Göz açıp kapatıncaya kadar hızlı geçmişti. Dersler yoğun bi şekilde devam ediyordu ama bölümümü seviyordum. Bu haftalarda Selin ile biraz daha samimi olmuştuk. İyi bir kızdı en azından bana karşı.
Hafta sonu için sınıftakiler tanışma, kaynaşma amaçlı etkinlik yapmak istemişlerdi. Bugün avm'ye bowling oynamaya gidecektik. Sabah kalkınca güzelce kahvaltımı yaptım, bir duş aldım.
Dolabımın karşısına geçip kendime birkaç kıyafet bakmaya başladım. Eğilip, kalkacağım için rahat uygun bişeyler giymek istedim ve siyah yarım uzun kollu bir bluz ve yüksek bel bir pantolon, siyah topuklu bir bot da karar kıldım.Makyajımı yaptıktan sonra saçlarımı kurutup biraz şekil verdikten sonra üzerimi giyindim. Çantama gerekli eşyalarımı koyduktan sonra kulaklığımı takarak evden çıktım. Otobüs durağına doğru yürüdüm. Müziği gerçekten çok seviyorum .
Kızlardan adlarını öğrendiğim kadarısıyla Lara,Ceren,Selin,Simay ve ben vardık .Erkeklerden ise Poyraz,Emir,Cenk ve Barış vardı.
Beş kız ve beş erkek olarak gruplara ayrılacaktık ama erkeklerden sadece bir kişi yoktu ve sanırım bizim sınıftan değildi. Gelecek kişi Poyraz'ın yakın arkadaşıydı.
-Poyraz hala neden gelmedi arkadaşın ?
-Bilmiyorum,gelmesi gerekti şimdiye kadar .Bi arayayım en iyisi.
-"Yiğit! Geldim kardeşim."
Bu ses... Hayır hayır bu ses ona ait değildi olamazdı. Dünya bu kadar küçük bi yer olmamalıydı. Arkamı her ne kadar istemeyerek döndüğümde korktuğum başıma gelmişti. Gözlerimiz birbirine değdi beni tanıdı hatta ufak çaplı bi şok da geçirdi ama farkettirmemeye çalışsa da başaramamıştı. Tanımazdan geldim .
- Yiğit hoş geldin.
-Hoş buldum kardeşim. Naber?
-İyidir .Senden ne haber ?
-Benden de iyidir .Gel bizimkilerle tanış.
Herkesle tanıştıktan sonra bana doğru döndü. Elini uzattı, her ne kadar tutmak istemesem de elimi eline bir ateş edası ile sarıp geri çektim. Bu tepkime şaşırmıştı ama daha fazlasını hak ediyordu .
-Poyraz: Evet gençlerr. Hazırsanız başlayalım.
-Selin: Hazırız hadi hemen başlayalım bence .Ama ondan önce bi iddia koysak fena olmaz bence.Ne dersiniz?
Ben dışında herkes kabul edince ortama uyup ben de kabul ettim . Kaybedenler kazanan tarafa yemek ısmarlayacaktı. Ama bu oyunu bitiri bitirmez eve gitmeyi düşünüyordum.
Oyunun sonuna doğru aramızda 5 puan farkla biz kızlar öndeydik . Son raunda geçtiğimizde son atış sırası bendeydi. Topu parmaklarıma geçirip birkaç adım öne çıkıp biraz eğildim atışımı yapabilmek için. Arkama bakma ihtiyacı hissettiğimde görmeyi istemediğim bir çift gözle karşılaştım. Tekrar önüme döndüğümde gergince derin bi nefes alıp topu attım ve bum! Biz kazanmıştık. Lara ve diğerleri sevinçle bana doğru sarışınlarında şaşırmıştım sonradan ben de karşılık vermiştim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEN
Teen Fiction-Gözlerden öpmek ayrılık getirirmiş derler inanır mısın? "dedim bunun hiçbir zaman gerçek olmamasını dileyerek . "Seni öyle sıkı sıkı tutacağım ki bundan sonra değil gözlerden öpmek, hiçbir şeyin bizi ayırabileceğini sanmıyorum Su Perisi. " dediği...