5.Bölüm

37 5 1
                                    

        🌱Mark eliyahu& cem adrian: Derinlerde

Şansın ya da baht'ın kapını ne zaman çalacağını bilemezsin .Bazen karşında, bazen çok yakınında, bazen de çok uzağında. Zamansızdır . Fakat şanssızlığın seni ne zaman bulacağı da böyle an meselesidir .

Bugün şanssızlık çaldı kapımı. Ama ben nerden bilebilirdim ki o adamın Tunç Dinçer olduğunu . Gerçi bilseydim de tepkimin farklı olacağını düşünmüyordum. Belki, küçük bir ihtimal azıcık daha kibar konuşabilirdim ama o da dediğim gibi küçük bir olasılık.

"Selin:Asen iyi misin ,neden dondun kaldın öyle otur hadi ."

Ahh ahh gitti hayalleriim. Bu gıcık odun beni kesin kabul etmez şirketine etse bile bunda bir bit yeniği ararım ben .

"Tunç Dinçer: Aranızda mutlaka beni bilenler vardır fakat bilmeyenler için de kendimi ,kariyerimi tanıtmak isterim. Liseye kadar Türkiyede büyüdüm. Sonrasında mimarlık istediğim için, mimarlığın en güzel yerlerinden biri olan Budapeşt'de üniversite eğitimimi tamamladım.

Üniversite bittikten sonra 2 yıl orda kalarak alanımda daha iyi olabilmek için kendimi geliştirdim. Projeler alarak aile şirketinin daha da büyümesini sağladım .Bu sırada da ek olarak kendi şirketimi kurdum . Toparlamam gerekirse çok çok fazla çalıştım. Emeğimin karşılığını elbet aldım, almaya da devam ediyorum .

Burada bulunanlarınızdan bazıları benim şirketimde çalışma ya da staj yapabilme imkanı bulabilirler elbette . Bunun için de buradayken söylemem gerekiyor ki beni tanıyanlar kriterlerimin olduğunu da bilirler.

Şimdi her sene yaptığımdan farklı bir şey denemek istiyorum ve bu ay aldığım bir proje hakkında sizlerden yorum ve fikirlerinizi bekliyor olacağım. Projenin konusu "iç tasarım " . Katılacak olanlar arasında iyi olan en fazla 2 kişi seçilecektir ve bu iki kişiye hem şirketimde çalışma imkanı hem de burs imkanı sağlayacağım.

Bölümümüz oldukça güzel bir bölüm. Severseniz eğer yapamacağınız güzellik yoktur. Sorusu olan varsa alabilirim yoksa ayrılmak durumundayım. Şimdiden beni dinlediğiniz için teşekkür ederim."

Salon bay mükemmeli alkışlayıp teşekkür ettikten sonra birkaç kişi soru sormuştu. Benlik bir şey olmadığı için kızları da kaldırıp çıkış yoğun olmadan çıkmıştık konferans salonundan.

Ne yapacaktım şimdi ben ya. İç tasarımı da çok seviyorum . O projeye katılsam ayrı katılmasam hem burs hem çalışma imkanı gidecek. İşin zor yanı bir daha o adamla karşılaşmak istemiyordum . Ama belki de vereceğim fikir kabul edilmezdi .Denemeden bilemezdim.

- Ben çıkıyorum, görüşürüz.

"Selin-Simay:Görüşürüz. "

Sabah dersim bitmişti öğleden sonra 2 dersim daha vardı ama saat 14:00'de olduğu için bir şeyler yapsam iyi olurdu . Acaba biricik Leyloşum ne yapıyordu?

Gönderilen:Gumball♡
Benim Leyloşum ne yapıyor acabaa?

Mesajlara geç dönmeme gibi güzel bir huyu vardı. Okulun önüne doğru yürümeye başladım ki mesaj geldi,durdum.

Gönderen:Gumball♡
Okulda sürünüyor, hukuk dersleriyle savaş veriyor .Napıyorsun, neredesin?

Gönderilen:Gumball♡
Geçmiş olsun kelebeğim. Okuldayım, öğleden sonra da dersim var .İşin yoksa bi yere gidip oturalım bir şeyler içeriz. Ne dersin ?

Gönderen:Gumball:♡
Tabi kiii hemen geliyorum sizin fakülteye, gidelim.

Gönderilen:Gumball♡
Tamam ,bekliyorum 🦋

ASENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin