Ballarım, pırıllarım... Bölümümüzü sizlerin ışığıyla parlatalım mı ? ✨⭐
Keyifli okumalar 💕🌱 Pinhani: İyi değilim ben
🌱Batuhan Kordel: Batan Gemi🦋Sen özgürsen, sorun yok . Gökyüzü hep senin .
Kapalı kapılar ardındaki sır perdesi elbet bir gün açığa çıkardı mutlaka. Belki biraz geç, belki biraz da erken... Bazen yolumuzu şaşırtmak, bazen de yolumuzu aydınlatmak için yüzleşmemiş gereken gerçekler vardı.
Elimde tuttuğum kupa bardağı ile dizlerimi kendime çekmiş balkonda oturuyordum . Dün gece Tunç'un numarasını gönderdiği doktor Duru'dan mesaj bekliyordum .
Kalan son yudum kahvemi de içtikten sonra dizlerimi çözüp ayağa kalktım. Bardağı mutfağa bırakıp ,elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gittim . Annem ve ablam hâlâ uyuyorlardı. Sabahın altısında uyanmıştım.
Çok fazla ses çıkarmamaya çalışarak mutfakta kahvaltı hazırlamaya başladım. Son olarak çayı da demlendikten sonra telefonumu elime alıp dayanamayarak mesaj attım .
Asen: Günaydın Duru Hanım , umarım rahatsız etmemişimdir . Müsait olduğunuz zaman bana dönüş sağlar mısınız ?
Diye yazarak o mesaj kutusundan çıkarak tekrar yazmaya koyuldum . Bu sefer ki yazdığım bana huzur veren bay mükemmelimdi.
Asen: Günaydın:).
Yazarak ona da gönderdikten sonra telefonu masaya bırakıp odalara yöneldim . Her ne olursa olsun güçlükle durmalıydım, durmak zorundaydım çünkü bu hayatımda yalnız değildim. Ve eğer pes edersem bu Benim için bir yenilgi değildi, tamamen kaybedişti.
Yüzüme gülümsememi yerleştirerek ilk annemin odasına tabiri caizse daldım. 'Günaydın sultanım' diye yüksek sesle seslenerek üzerine atladım.
"Günaydın deli kızım benim . Gel bakayım yanıma. " deyince yüzümde küçük Asen sırıtışıyla bana açtığı yere yerleştim. Kollarımı karnına dolayıp sıkı sıkı sarıldım anneme.
- Anne, dedim sesimin titrememesine dikkat ederek.
"Canım kızım. " dedi tüm içtenliğiyle.
- Seni çok seviyorum biliyorsun değil mi ? Dedim.
Biraz geri kayarak yüzüme bakıp saçlarımı sevdi . Ve yüzüne bir gül kadar güzel olan gülümsemesini yerleştirdi .
"Biliyorum canımın içi. Ben de seni çok seviyorum . Asen'im bir sorun yok değil mi güzel kızım?" dedi.
Başımı olumsuz anlamda iki yana salladım . Annemin yanından kalktıktan sonra ablamı uyandırmaya gittim . Anneme yaptığım gibi değil ,korkmasın diye seslenerek uyandırdım. Onlar gelene kadar ben de çayları doldurup masaya koydum . Güzelce kahvaltımızı yaptıktan sonra bir işim var diyerek hazırlanıp dışarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEN
Fiksi Remaja-Gözlerden öpmek ayrılık getirirmiş derler inanır mısın? "dedim bunun hiçbir zaman gerçek olmamasını dileyerek . "Seni öyle sıkı sıkı tutacağım ki bundan sonra değil gözlerden öpmek, hiçbir şeyin bizi ayırabileceğini sanmıyorum Su Perisi. " dediği...