Minho
Yeni okul yılı başlamıştı ve ben de yine en arka cam köşesini kapabilmek için erkenden okula gidip sırama oturmuştum. Sınıflar falan değişmediğinden ve sınıftakiler de beni tanıdığından büyük ihtimalle zaten bu sırayı bana bırakırlardı ama yine de işimi garantiye almak istemiştim sonuçta burası sınıftaki en iyi ve konforlu yerdi malum benim de geç kalkma gibi bir derdim ve evde yapacak başka bir şeyim de olmadığı için erkenden okula gelmiştim. Sınıfta hiç gürültü yoktu ve bunun sebebi de benim işi abartıp 40 dakika önceden gelmem ve bu yüzden henüz kimsenin gelmemiş olmasıydı ve sessizlik çok huzurluydu bu yüzden telefonumu çıkarıp internette birkaç iş aradım.
Tek yaşadığımdan bir şekilde geçimimi sağlamam gerekiyordu ve ben neyseki küçük yaşta yazılım ve programlama öğrenmek istemiş ve bunu da başarmıştım o yüzden şimdi internette birkaç küçük ilan bulup onların yazılımlarını veya programlarını yapıyordum ve bu işle kolayca geçimimi sağlayabiliyordum hatta bazen gayet güzel paralar bile kazanabiliyordum. Tek kişi olduğum için aşırı büyük bir eve ihtiyacım yoktu ve en büyük harcama yaptığım şey kedilerimdi onun dışında çok bir harcamam da yoktu bu yüzden aşırı paraya da ihtiyacım olmuyordu.
Birkaç tane iş bulmuş ve çok zaman harcamadan yazılımlarını halledip paramı da kazanmıştım. Çok fazla bir miktar değildi hatta baya az bir miktardı ama zaten çok kolay şeylerdi ve az da olsa para paradır. Bu minik işlerle uğraşırken insanlar da yavaş yavaş sınıfa dolmaya başlamıştı ve insan demek gürültü demek ve kuru gürültüyü de hiç sevmem bu yüzden kulaklıklarımı takıp sıraya kafamı koydum ve uyuyormuş gibi yapmaya başladım böylece insanların gürültülerinden uzak olacaktım. Gerçekten uyumayacaktım çünkü toplum içinde uyumam. Gerçi toplum içinde değilken de çok uyuyabildiğim söylenemez ama neyse.
Dersin başlamasına az zaman kala sınıf başkanı Chan yoklamayı almıştı bile. İlk gün olduğu için fazladan bir gürültü vardı ayrıca sınıftan bir kişi gitmiş ama onun yerine iki kişi gelmişti. Yeni gelen bir çocuk ve normalde de sınıfta olan üç kişi gelmemişti yeni gelen diğer çocuk ise tek başına önümdeki sırada oturuyordu ve Haesoo ile konuşuyordu. Galiba eski arkadaşlar. Haesoo yu da hiç sevmem. Hoşlandığım çocuğun sevgilisi ayrıca sınıfın, hayır okulun, belki de en gıcık öğrencisi. Kendini popüler sanan salağın teki. Pekala biraz popüler olabilir ama sadece güzel olduğu için öyle onun dışında hiçbir özelliği yok. Zeki değil, iyi kalpli biri hiç değil, tek bildiği o aptal sosyal hesabındaki takipçileri. Gerçekten Hyunjin bundan nasıl hoşlanabilir yaa.
Dönüp Hyunjine baktım. Yine arkadaşları ile konuşuyordu ve yine bir sanat eseri gibiydi. Bu kadar güzel olduğu için vergi falan vermeli yani bu ne! Malesef ki yakışıklı olduğu kadar da saf bir çocuk bu yüzden hala bu salak kızla çıkıyor.
Evet ondan hoşlanıyorum, hem de baya uzun bir süredir ama ne onun ne de başkasının bundan haberi yok çünkü pek bir kimseyle konuşmam sadece birkaç sanal arkadaşım var ve onların da sadece bir tanesiyle aynı şehirde oturuyoruz ama o da şehrin diğer ucunda gibi bir şey o yüzden onunla da pek bir görüşemiyoruz ama olsun severim kendisini iyi çocuktur.
Hyunjini kesmeyi bırakıp biraz da diğerlerini incelemeye başladım ama hep aynı yüzler bu yüzden yeni gelen çocuğa odaklandım. Sınıfa girerkenki gördüğüm kadaroyla çilli sarı saçlı sevimli bir şeydi ama malesef ki iğrenç Haesoo ile arkadaştı yani çok da iyi biri olduğunu sanmıyorum. Öğretmenin gelmesine az kala kitabımı ve kalem,silgi gibi derste kullandığım şeyleri çıkarıp sırama koydum. Sonunda insanlar da sıralarına geçmeye başladığı için gürültü azalmıştı ayrıca Haesoo da başka sınıfta olduğu için kalkıp gitmişti. Sonunda!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget-me-not (hyunho)
FanficMinho uykularından her seferinde kabuslarla kalkan ve bundan bıkmış biridir. Hyunjin ise Minho'nun rüya görebilmesini sağlayabilen tek kişi. Hikaye genel olarak Minhonun bakış açısınından yazılacaktır.