Sabah heyecanla hazırlandım. Kedilerimi biraz sevdim sonra da mama ve sularını kontrol ettim. Mamaları azaldığı için kabı doldurdum ve sonunda tamamen hazır olduğuma karar verip çıktım. Arabamın yanına geldiğimde ise anahtarı evde unuttuğumu fark ettim.
Harika! Gerçekten harikasın Minho tebrik ederim! İlk günden yaa!
Tekrar yukarı çıktım ve anahtarlarımı alıp kedilerime tekrar veda edip çıktım.
Yeni arabam rahattı. Son model bir şey değildi ama eski bir şey falan da değildi ve ben çok beğenmiştim. Kendi paramla almış olmak da ayrı bir histi tabiki.
Telefonumu bağlayıp sevdiğim bir şarkıyı açtım ve Seungmini almak için yola koyuldum. Arabayı park edip eve girdim.
Arabayı park ettim çünkü Bayan Kimin Seungmini de beni de hemen bırakmayacağını biliyordum. ve bu yüzden erken gelmiştim.
Kapıyı çaldığımda Bayan Kim bana kapıyı açıp içeri aldı. Kahvaltı yapmış olsam da Bayan Kim beni dinelemeyip ağzıma birkaç şey tıkmıştı bile. Seungmin yemeğini bitirdiğinde Bayan Kime veda edip çıktık ve arabaya bindik.
"Kemerini bağla."
"Ama-"
"Kendini de beni de yorma ve kemerini bağla."
"Peki anne!"
Ona göz devirip okula sürmeye başladım. Sürerken kenardaki durakta Jisung ve Felixi gördük. Daha doğrusu Seungmin gördü ve bana söyledi. Geri dönüp yanlarında durduk. Bizi görünce şok oldular.
"Atlayın ezikler." dedi Seungmin. Bu sonunda şoklarını atlatıp arabaya binmelerine sebep oldu.
"DOSTUUUM NE ZAMAN?"
"Dün."
"Çok iyi yaaa."
"Yolun üzerindeymişsiniz zaten her gün Seungmini alıcam sizi de alırım."
"Minho kesinlikle en sevdiğim arkadaşımsın. Hyunjinin kıçına tekmeyi bas ve benimle sevgili ol." Jisungun sözlerine gülerek okula gitmeye devam ettik.
Okula geldiğimizde Hyunjin, Changbin, Chan ve Jeongin bahçedeydiler. Bizi ilk fark eden kişi ise Jeongin olmuştu. Arabadan inemden fark etmişti resmen. Yanlarına gittiğimizde ilk soru da ondan gelmişti.
"ARABA KİMİN?"
"Benim."
"Evet Changbin ve Chan artık arabası olan tek kişiler siz değilsiniz!"
"Sanki hava atıyoruz bu konuda!"
"Hyung! En sevdiğim hyungum sensin! Hyunjinden ayrıl ve-"
"Evet o espri çoktan yapıldı Jeongin kusura bakma."
"Yaa"
"Seungmin hevesini kaçırma çocuğun! Sen yap Jeongin söz ben sana da gülerim."
"Felixcim sen fazla iyi kalplisin seni çok kırarlar."
"Bir dakika ya siz be-"
"Yanımda Minho var o beni korur."
"Bir beni dinle-"
"Gerçekten gururum okşadı ama ordan bakınca süpermene falan mı benziyorum ne bu?"
"Bilmiyorum önce sana bir gömlek giydirmek lazım, bir de gözlük takarız, saçına da biraz jöle sürersek tamamdır biraz anımsatırsın."
"BİR BENİ DİNLER MİSİNİZ!" diye bağıran Hyunjine döndük.
"Siz benim arkamdan bizi ayırıp sevgilimin peşine düşme planları mı kuruyosunuz?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget-me-not (hyunho)
FanficMinho uykularından her seferinde kabuslarla kalkan ve bundan bıkmış biridir. Hyunjin ise Minho'nun rüya görebilmesini sağlayabilen tek kişi. Hikaye genel olarak Minhonun bakış açısınından yazılacaktır.