Bölüm 12

133 9 0
                                    

Hyunjinle sevgiliyim.

Hyunjinle sevgiliyim!

Hem de ben!

Hyunjinle ben!

SEVGİLİYİZ!

Seungmin ve annesi beni dinledikten sonra şok geçirmişlerdi. Suratları çok komik duruyordu ama eminim benimki şuan daha komiktir çünkü şokla Seungminlere daldıktan sonra yavaşça şoku atlatmıştım ve bu da beni salak salak sırıtmaya başlatmıştı.

Oturma odalarında beni koltuğa oturtmuş ikisi ayakta bana bakıyorlardı. Seungmin gözleri kocaman bir şekilde bir bana bir annesine bakıyordu. Bayan Kim ise tıpkı olanları dinlerken olduğu gibi eliyle ağzını kapatmış sadece bana bakıyordu. Ben ise suratımda 32 diş sırıtmamla arada bir kıkırdayarak bir Seungmine bir de annesine bakıyordum.

"Şimdi sen ve Hyunjin sevgilisiniz ama sahte olarak?"

"Evet"

"Sebebi ise Haesooyu sinirlendirip Haneule de durumu arkadaşlarına açıklamadında yardımcı olup az da olsa yükü omuzlarından almak?"

"Aynen öyle."

"Peki sen neden aptal aptal sırıtıyosun bu durumda?"

"Çünkü Hyunjinle sevgiliyiz! Ben!Hyunjin! Biz! Sevgiliyiz!" bunları tekrar tekrar söyleyebilirim ve hiçbir şekilde büyüsü bozulmuyo. Kıkırdayıp arkamdaki yastığı kucağıma alıp suratımı da yastığa eğip kahkahamı serbest bıraktım. İki büklüm duruyordum ama o kadar mutluydum ki bundan hiç ama hiç rahatsız olmuyordum.

HYUNJİN BENİM SEVGİLİM!

"Çok da havaya girme sadece sahte bir ilişki ve onu sevdiğinden haberi bile yok." demesiyle hiçbir şeyin bozamayacağını sandığım mutluluğum azalmıştı ve düşen yüzümü yastıktan kaldırıp Seungmine baktım.

"Küfür ederdim ama şu an yanında annen var ve kendisini severim ama tam bir pisliksin. NEDEN ŞİMDİ BENİ ÜZMEYE ÇALIŞIYOSUN Kİ!" diye biraz sesimi yükselttim. Bayan Kim ise yavaş yavaş dediklerimi sindirmişti ve ağzında olan elini çekti.

"Şimdi bir dakika sen Hyunjinle sevgilisin ama bu sahte bir ilişki, o bunu bilmiyor ama sen onu seviyosun ve bu teklifi o yaptı. Minho, tatlım biliyorum onu seviyosun ama kendine zarar vermeyi bırakmalısın. Yani onun için bıçaklandığın bile oldu, tabi o bunu bilmiyor, ve şimdi de gelmiş diyosun ki onunla sevgilisin. Biliyorum şimdi onu yine bilmiyor diyerek savunmaya çalışıcaksın ama haberin olsun amacım onu kötülemek değil. Evet akıllı birisin biliyorum ama bu seni içten içe yaralar! Lütfen! Kendine bunu yapmayı kes!" yüzündeki üzüntüyü görmek beni de üzmüştü. Bıçaklandığım zaman da benim için çok endişelenmişti. Bayan Kim çok içten ve iyi bir insandı. Ona gerçekten minnettardım. Az önce Seungminden dolayı sinirli olan ifadem yumuşamıştı.

"Merak etmeyin siz de biliyosun bu yanında olduğum ilk zaman değil. Tek fark sevgili olamamız olacak ve bu sefer kim olduğumu da bilecek. Söz veriyorum dikkat edicem ve her hareketinden bir umut besleyip benden hoşlandığını düşündükten sonra kalp kırıklığı yaşamayacağım. Endişelenmeyin." diyerek onu sakinleştirmeye çalıştım.

"Söz mü?"

"Söz."

"Sadece sevgili gibi davranıcaksınız?"

"Evet."

"Peki insanlar buna inanacak mı?" tam bir şey diyecektim ki Seungmin lafımı kesip

"Merak etme anne rol yapma konusunda kimse Minhonun eline su dökemez malum kendisi yaklaşık bir yıldır konuşma engelli gibi davranıyordu kimsr de aksini düşünmedi." Bayan Kim kocaman bir kahkaha attı

Forget-me-not (hyunho)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin