1 saat de olsa Hyunjinin kokusuyla uyumak ve kabuslarla soğuk terler dökerek değil de güzel bir rüya görüp sonra da vücudum kendine yetecek enerjiyi aldığı için uyanmış olmak bana çok iyi gelmişti ve kendimi zorladığım son 3 günün yorgunluğunu atmamı sağlamıştı.
Uyandıktan sonra hepsi biraz daha uyumamı söylemişti ama kendimi enerjik hissettiğimi söyleyip onları reddetmiştim.
Israr etmeyen tek kişi Seungmindi ve bunun gibi anlar beni çok mutlu ediyordu. Beni çok iyi tanıyan ve ne durumda olduğumu bilen birinin olması harika bir şeydi.
Muhabbet ettikten sonra içeri geçip film izlemeye karar vermiştik ve gidip abur cubur alma işini Hyunjin, Chan ve bana kitlemişlerdi.
Yakınlardaki bir markete girip cipslere yöneldik. Chan teker teker almamızı söyledikleri cips paketlerini alışveriş arabasına koydu.
"Sen hangisinden istersin?"
"Şu olsun benimki de."
"Tamam peki Hyunjin sen hangi- Hyunjin?" kafamı yana çevirip Hyunjine baktım ama orada değildi.
"Dur ben bulurum şimdi onu sen içecekleri al." diyip Chanı gönderdim ve reyonların arasında Hyunjini aramaya başladım. Çikolataların önünde duruyordu ve bir şey arıyordu.
"Ne arıyosun?" dememle birden yerinden sıçradı, sakinleşip nefesini düzenledikten sonra da cevap verdi.
"Küçükken bir çikolataya bayılırdım ama hiçbir yerde ondan bulamıyorum."
"Bir çalışana soralım belki depoda falan vardır."
Gözlerindeki ışıltı çikolatanın depoda olmasını ondan daha çok istememe sebep oldu.
Kasiyere gidip sorduk fakat bize üretimin durdurulduğunu söyledi. Bu Hyunjinin gerçekten üzülmesine sebep olmuştu. Dolgun dudakları bükülmüştü ve ne kadar sevimli dursa da onun üzgün olması beni de üzmüştü.
"Neyse, belki bir gün tekrar üretirler."
Sesinde çok az da olsa kırgınlık vardı.
Anlaşılan bundan böyle gittiğim her yerde çikolatadan arayacağım
Atıştırmalıkları alıp dönmüştük ve onlar da filmi seçip mısır patlatmışlardı. Mısırları ve cipsleri büyük tabaklara koyup masaya yerleştirdik ardından da filmi başlattık. Soonie kucağıma oturdu ben de onu severek filmi izlemeye devam ettim.
Aksiyon filmi izliyorduk ve filmin heyecanlı dakikalarındayken durdurup mola verme kararı aldılar.
Sonra da Minho her şeye kızıyo
Hazır moladayken kucağımdaki Soonieyi uyandırmamaya dikkat ederek kanepeye koydum. Kucağımda uyumuştu ve uyanmaması için hiç hareket etmemiştim bu da bacaklarımın karıncalanmasına sebep olmuştu.
Mola bitip filmi tekrar başlatınca yan tarafımdan bir oflama sesi geldi.
"Ne oldu?" diye fısıldadım Hyunjin de benim gibi fısıldayarak cevap verdi.
"Ellerimi daha yeni yıkadım tekrar kirletmek istemiyorum ama cips de yemek istiyorum!" dedi.
Çok da akıllı değşlsin ama seni yine de seviyorum
Bir tane cips alıp ağzına uzattım. Tek kaşını kaldırarak bir bana bir de elimdeki cipse baktı.
"Aç hadi ağzını elim yorulmaya başladı."
Şaşkınlıktan gözleri büyüdü. Anlaşılan bunu beklemiyordu ama yine de dediğimi yapıp ağzını açtı. Bu şekilde ona cips yedirmeye devam ettim ama bu da filme odaklanmamı engelliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget-me-not (hyunho)
FanfictionMinho uykularından her seferinde kabuslarla kalkan ve bundan bıkmış biridir. Hyunjin ise Minho'nun rüya görebilmesini sağlayabilen tek kişi. Hikaye genel olarak Minhonun bakış açısınından yazılacaktır.