2

2.3K 215 11
                                    

Warning : Contain some smuts

တစ်ချက်တောင် စူးရှရှမအော်တော့သောသူသည် အံကြိတ်ကာ တင်းထားဟန်.....ဘယ်နှနာရီ ဆက်ဆံနေမှန်းမသိသော ထိုလူကြောင့် ခန္ဓာကိုယ်က လေဟာနယ်တွင် ဗလာနတ္ထိဖြစ်နေသည်ကိုပင်မေ့လျော့လျက်......စိတ်အစုံသည် လေထဲတွင် မျောလွင့်လျက်.....

ပါးသို့ရောက်ရှိလာသော စူးရှရှရိုက်ချက်ကြောင့် ပြာဝေနေသော အမြင်များမှ ပြန်သတိရလာသောအခါ ပထမဆုံး ဆုံတွေ့မိသည်က ပယင်းရောင်မျက်ဝန်းရှရှများ......

"အာရုံလွင့်နေတာလား......"

ထိုးထောင်မှုမရှိတော့သောကောင်လေး၏ အရာကို ငုံ့ကြည့်သော ထိုလူက ခါးမှကိုင်ကာ ဆောင့်ချလိုက်တော့ မျက်လုံးများကို မှိတ်ကာ စူးစူးဝါးဝါးအော်သည်.....

"တော်.....တော်တော့......"

သူက မျက်လုံးများမှိတ်ကာ လေးကန်စွာ ပြောသောကောင်လေး၏ မျက်ခုံးနက်နက်၏ တစ်ဖက်တစ်ချက်တွင် ဖောက်ထိုးထားသော ငွေရောင်အဆင်တန်ဆာကို ကြည့်ကာ နီဆွေးဆွေး အောက်နှုတ်ခမ်းပေါ်မှ ချိတ်ဆွဲထားသော ငွေရောင်ကွင်းကို အကဲခတ်ပြန်သည်......ခပ်မှန်မှန်ထိုးသွင်းရင်းပင် ဘယ်ဘက်လက်မောင်းအပြည့်ထိုးထားသော တက်တူးများကို အသေးစိတ်အကဲခတ်ပြန်သည်.......တော်ရုံရာထူးတော့ ဟုတ်ပုံမရ.......

"Fuck.....မင်းဟာကိုကြည့်ပြီး ငါပါစိတ်ကုန်သွားပြီထင်တယ်"

ထိုလူက ခပ်တိုးတိုးငြီးကာ ဆံပင်ခဲရောင်ကို ဆွဲဆုပ်၍ ခပ်လှမ်းလှမ်းတွင် ပြူးပြဲကာ ထိုင်ကြည့်နေသော Agent ကို မျက်နှာမူစေသည်......ပြူးကျယ်သွားသော မျက်ဝန်းနက်နက်များတွင် ရှက်ရွံ့မှုများက အလိုလို စီးဆင်းလို့.......သူ၏ လက်အောက်ငယ်သားကိုမျက်နှာမူကာ လိင်ဆက်ဆံခံနေရသည့်အခြေအနေကြီးက ဘယ်လိုမှ ပျောက်မသွားနိုင်သော အိပ်မက်ဆိုးလို.......

"မင်း agent ကတော့ သူ့ chief ကိုကြည့်ပြီး စိတ်ကြွနေတုန်းပဲထင်တယ်"

"-ီးလား.....ခင်ဗျား...."

ပျံ့လွင့်သွားသော ဆဲဆိုသံနောက် ထိုလူက ထိုင်နေရာမှထကာ ဆံနွယ်ခဲရောင်များကို ဆုပ်ကိုင်ကာ စားပွဲပေါ်တွင်မှောက်စေသည်.......ခန္ဓာကိုယ်တစ်ခုလုံးတွင် လက်အိတ်အနက်မှလွဲ၍ ဘာအဝတ်မှ မရှိသော ကောင်လေး၏ ဂုတ်ဖွေးဖွေးကို စားပွဲပေါ်တွင်တင်းကြပ်စွာ ကပ်စေသည်......

Fatal ImpactWhere stories live. Discover now