11

1K 124 12
                                    

Disturbing content might be included. Read at your own risk ⚠❗

"ဟိတ်.......Cline ရဲ့ Slut လေး......Cline အဖေ က သူ့ကိုမွေးစားတော့မှာလေ......."

"မင်းက D*ck တွေကြိုက်တာဆို.....ဟုတ်လား......"

"Guys.....ဒီကောင်ကို Dilodo play ထားတဲ့ video က coin တွေရှယ်ရတာ.......ဘဲကြီးတွေက မွှန်ပြီး ဇွတ်ကိုအမ်းတာကွာ......Fag လေးက အလုပ်ဖြစ်သားကွ....."

ပဲ့တင်ထပ်သော လှောင်ရယ်သံတို့ကြားမှ လွှမ်းမိုးသော အရိပ်များစွာ.......ခက်ထန်သော မျက်ဝန်းနက်နက်တို့ဖြင့် ​တောက်လျှောက် ဖုံးဖိခဲ့ရာ အကြောက်တရားများကြောင့် သူ့ကိုယ်သူကို ပျောက်ဆုံးသွားသော........

"ငါ....ငါ့မှာ ပိုက်ဆံမပါတော့ဘူး......ဒါအကုန်ပဲ...."

စိုစွတ်စွတ် ကြွေပြားများပေါ်တွင် တုန်ရီသော ရှူးဖိနပ်တစ်စုံ......ကမ္ဘာတစ်ခုလုံးနှင့် သူတစ်ယောက်တည်း.......

ပြေးပေါက်မရှိခဲ့သော ထိုကျောင်းသန့်စင်ခန်းကြီးလို သူ၏ ဘဝမှာ ဘယ်တုန်းကမှပြေးပေါက်မရှိခဲ့......ရှိခဲ့လျှင်ရော သူက ဘယ်ကို ပြေးဖြစ်မလဲ......

"ပိုက်ဆံမပါရင် ပိုက်ဆံထွက်လာအောင် လုပ်ပေးရမှာပေါ့......."

နက်ပြာရောင် ကျောင်းဝတ်စုံအပေါ်ထပ်ကို လာရောက်ဆွဲကိုင်သော လက်များ.......
သူတို့ဘာကြောင့် သန့်စင်ခန်းတံခါးကို ပိတ်လိုက်သည်လဲ.......
ဘာကြောင့် နံရံတွေကို အသံလုံအောင် ဆောက်ထားသလဲ........
ဘာကြောင့် သူ့ ခန္ဓာကိုယ်ထဲကို လိင်အာသာဖြေသည့်အရာတွေနဲ့ ပိုက်ဆံရှာကြသလဲ.......
သူအော်ငိုနေသည်ကို ဘာကြောင့်မကြားကြသလဲ........
သူ့တွင် ဘာကြောင့် သူငယ်ချင်းမရှိရသလဲ.......
မိဘတွေကရော သူ့ကို ဘာကြောင့် ပြသနာတစ်ခုလို သဘောထားကြသည်လဲ.......
သူက ဘာကြောင့် မွေးဖွားလာရသည်လဲ.......

တောင်စဉ်ရေမရသော မေးခွန်းများစွာကို ရူးနှမ်းစွာ လျှောက်တွေးလို့.......အသံလုံသော ထိုယောက်ျားလေး သန့်စင်ခန်းထဲတွင် သူတည့်တည့်ကြည့်နေရသော camera.......မှန်မျက်နှာပြင်တွင် မြင်နေရသော သူသည် ရွံရှာဖွယ်ရာအနေအထားနှင့် တစ်ပိုင်းတစ်စသာ ကပ်တော့သော အဝတ်အစားတို့........နှာခေါင်းမှစပြီး mask အုပ်ထားသော်လည်း ပါးပြင်ပေါ်မှ မျက်ရည်ပူများကြောင့် စိုစွတ်နေမည်.......

Fatal ImpactWhere stories live. Discover now