4.Rész

1.8K 54 0
                                    

19:20;

-Dorina szerintem menjünk le Kevinhez,utána meg induljunk! - mondtam barátnőmnek.

-Jojoo. Csak felveszem a cipőm.

Miutánfelvette a cipőt lementünk a nappaliba Kevinhez.

-Jól néztek ki lányok! - nézett ránk Kevin.

-Köszönjük. - mondtuk egyszerre.

                               ..TimeSkip..

Kocsiban:

A kocsiban ülünk már 25 perce,2 perc múlva ott leszünk a helyszínen.
Agyon izgulom magam mààr.
Taxival megyünk ès jön velünk Kevin is de csak a helyszínig,mert ő megy T.Danny-hoz egy házibuliba.
Megérkeztünk a helyszínre.Alig várom,higy találkozzak Brunoval,nameg persze Lacival (Spaccal).

-Hát lányok,érezzétek jól magatokat!
Nat!Vigyázz magadra,nehogy valami fiúval keljél fel!Majd holnap elmondod,hogy mi volt. - kacsintott egyet.

-Ooh,kussolj már. - nevettem.

Dorinával bementünk az épületbe,volt még hátra 3 perc.
Elindultunk a barátnőmmel a helyünkre,az első sorban volt.
Kb középen megálltam és csináltam egy insta storyt;

Odamentünk a helyünkre és pont akkor jött be Bruno és Laci

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Odamentünk a helyünkre és pont akkor jött be Bruno és Laci.
Az első számuk az Érzi A Tekintetemet volt.
Mikor énekeltek Bruno csak a szemembe nézett,elpirultam és egyből elnéztem.De éreztem magamon a tekintetét.
Majd mikor visszanéztem megint engem kezdett el nézni,így szemeztünk kb míg vége nem lett a számnak.
Aztán jött a Visz A Véren,Lassított Felvétel,Belebolondulok ( csak Laci énelelte addig Bruno csak nézett engem vagy a közönséget),Igérem stb...
Amikor minden számot elénekeltek elmentünk Dorinával a pulthoz és ráültünk a magasított székekre.
Nagyon jól éreztük magunkat,majd megláttuk,hogy Bruno és Laci idatartanak hozzánk.

-Sziasztook! - köszöntek a fiúk.

-Hali!

-Sziasztok!

Elkezdtünk beszélgetni és egy csomó mindent megtudtunk egymásról.
Bruno párszor csak engem nézett de nem zavart.
Hiszen életem szerelméről van szó.
Najóó,befejeztem!!
Kissé sokat ittunk és elkezdtünk táncolni,Dorina Lacival és hát nekem ugye Bruno maradt.

                              ..TimeSkip..

Nem tudtam aludni így felkeltem.
Egy hotelszobában találtam magam,majd azt vettem észre,hogy mellettem még fekszik valaki.
Ne istenem,kérlek ne.
Odafurdultam a mellettem lévőhöz és a szívem kihagyott egy dobbanást.
Bruno feküdt ott!
Igen az a Bruno.
Pető Bruno!!!!
Istenem.
Nem az a baj,hogy lefeküdtem vele,najo az is de nem akartam lefeküdni senkivel!És főleg nem ittasan.
Kikeltem az ágyból,volt rajtam bugyi és melltartó is,ezek szerint volt annyi eszem,hogy visszaveszem az alsóneműimet.
Felszedtem a földről a ruháimat és felvettem őket.
Még most sem tudom felfogni,hogy lefeküdtem Brunoval.
Az idő 2:12 volt.(Hajnal)
Ahhaa,szóval még nincs reggel.
Nem akarom elmondani Kevinnek.
Aaahhjjj.
Majd elmondom Dorinának,majd ő ad valami tanácsot.
Hallkan kimentem a hotelszobából,majd az épületből is.
Hívtam nagy nehezen egy taxit,mivel negyed 3-kor nehéz találni.
Beszálttam elmondtam a címet és elindultunk.
30 perc alatt haza is értem.
Kifizettem majd odasétaltam a bejárati ajtóthoz.
Előtte elmondtam egy imát és benyitottam.
Égve volt a villany.Tehát Kevin itthon van.Basszus.

-Sziaaa! - köszönt Kevin.

-Hát öhm szia,nem alszol? - kérdeztem félve.

-Nem.Nemrég értem haza. - nézett rám a telefonjából.

-Ahhaa.Okéé.Akkor én most felmegyek.Úgy,hogy nem kérdezel semmit sem most sem reggel.És Jó éjszakát! - észre vettem,hogy a konyhábol jön ki Dani. -Éésss sziaa Dani.

-Miért is ne kérdezzek semmit? - nézett érdeklődve.

-Hogy vagy Dani? -tereltem a témát. - Mint látom még egyben vagy szóval szerintem jól! Holnap talizunk!Helloooka. - Siettem de Kevin lehúzott a kanapéra.Dani meg csak nevetett.

-Hogy érezted magad? - érdeklődött bátyjám.

-Jóól.De fáradt vagyok,szóval felmegyek. - álltam volna fel de Kevin rám nézett az olyan fejével,hogy
"Ha felmész megöllek,szóval ülj le."- így leültem.

-Mit akarsz tudni? - kérdeztem.

-Mondjuk azt,hogy mivolt? - nézett rám.

-Elmentünk,ittunk,táncoltunk,énekeltünk.Aztán mikor vége lett elmentem Dorinával sétalni és hazajöttünk. - hazudtam.

-Tudom,hogy hazudsz de majd úgyis elmondod.Ha nem most akkor holnap. - hát igen,igaza van.

Grimaszoltam egyet és felmentem a szobámba,amint felmentem kifeküdtem és el is aludtam.

—————————————————
Ennyi lenne ez a rész.
Nem olyan hosszú.De meg van
az 500 valamennyi betű,vagy
szó.
Bocsi,hogy nem volt rész és,hogy ezt összecsaptam de nagyon fáradt vagyok!
❤️❤️
Remelem tetszik!!

Két tűz között. - Pető Bruno ff./BefejezettWhere stories live. Discover now